Gebruikersavatar
Performa
Guru
Guru
Berichten: 1190
Lid geworden op: di dec 18, 2007 01:11
Locatie: Antwerpen

GTV6 Modificato 1983 16 000€ verkocht

za sep 30, 2017 17:31

Deze GTV6 heeft mij ontelbaar veel plezier verschaft sinds 2009 toen ik op haar verliefd werd.
Twee keer heeft ze mij op een roadtrip Italië getrakteerd: met 100 jaar Alfa Romeo(2010) en een romantische trip met mijn andere geliefde(2014).
Gebruikt voor verschillende trackdays(assen,zandvoort), sportieve en ontspannende ritten in de ardennen, in de file op Spa-Francorchamps, met mooi weer terrasjes Uiteraard met zicht op je "Bella Macchina" en niet één maar toch zeker wel 3 keer achterom kijken als je ergens uitstapt...

Maar zoals dat gaat in de liefde zijn we nu in een levensfase gekomen waarop we afscheid kunnen nemen van elkaar. Ik zou wel eens wat anders willen en heb geen plaats voor twéé.
ALFA Always Looking For Another

Net onderhoud en versnellingsbakrevisie gehad. Distributieriem, kleppen en waterpomp vorig jaar nog géén 1000km geleden.
- 2,5 V6 12v +-170pk
- CSC roestvrijstalen spruitstuk, middendempervervanger
- Grotere inlaatpoorten
- Team dynamics pro race 16" lichtgewicht velgen op goede bridgestone potenza banden
- 5x originele magnesium Campagnolo 15" velgen met banden bijgeleverd waaronder 1 met een originele Pirelli P6 uit 1983
- Momo Prototipo stuur en originele stuur
- Twin Spark versnellingsbak met 45% sper
- een waslijst aan verbeteringen in het onderstel(originele stukken bijgeleverd)
- Veglia olietemperatuur en voltagemeter(originele analoge klok erbij)
- Moderne sony autoradio + periode correcte blaupunkt melbourne radio.
- en nog véél meer
- Remt, trekt, schakelt, stuurt uitstekend...

Vraagprijs is met alle beschikbare originele onderdelen en vele reserves. In samenspraak kan ik die voor u terug monteren.

Een auto van een echte liefhebber voor iemand die er ook van gaat genieten.
Of iemand die wilt speculeren de GTV6 wordt door vele magazines naar voor geschoven als in de lift.

Testrijden is NIET bespreekbaar méérijden uiteraard alleen bij mooi weer.
Kan op O- of gewone nummerplaat.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

Terug naar “Il Mercato”