Gebruikersavatar
Bertjegta
Member
Member
Berichten: 112
Lid geworden op: do okt 16, 2014 13:32
Locatie: Overijssels Vechtdal

Alfa Romeo Giulietta Turbo Delta VERKOCHT

zo jan 10, 2016 17:45

De auto is verkocht aan een echte liefhebber en forumlid. Dank voor de grote belangstelling, dit betekent dat ook de Giulietta 116 en deze bijzondere uitvoering steeds meer gewaardeerd gaan worden. Ik kom nog even terug bij alle mensen die contact opgenomen hebben!

De tijd is gekomen om de collectie niet alleen meer te laten groeien, maar ook te laten doorstromen.
De stallingsruimte kent z'n beperkingen en bovendien heb ik een auto ook om er mee te rijden.
Nadat er recentelijk ook een rally-giulia bij is gekomen is de collectie klassiekers op 6 stuks gekomen, ik wil terug naar 4 maximum.

Daarom zoek ik een liefhebber die mijn Giulietta Turbo Delta over wil nemen.
De auto bezit ik nu een kleine 2 jaar en bij aankoop en daarna is ze door Wim Prins flink technisch onder handen genomen. Alles werkt en is fris, op de vermogensbank heeft ze bijna 200 PK aan de krukas. Er zit veel originele documentatie bij zoals het instructieboekje voor dit model en het speciale werkplaatshandboek. Ze staat op erg goede en speciaal bij dit type behorende Michelin TRX banden en velgen. Er is een extra set GTV6 velgen/banden bij voor op het circuit. Ze staat droog en verwarmd gestald.
In de tijd dat ik haar bezit heb ik er nauwelijks 1000 kilometer mee gereden.
Er zit een mooi en nog geldig taxatierapport van Dennis Rietveld bij dat ik graag ter inzage overleg.

Voor de auto en alle beschreven toebehoren hoef ik niet de hoofdprijs te krijgen zoals je op sommige Internetsites ziet van meer dan 20K, maar onzinbiedingen van de helft of minder wordt niet op ingegaan. Voor deze in een oplage van slechts 361 stuks bij Autodelta gebouwde auto zoek ik dus een echte liefhebber die deze auto op waarde weet te schatten en die ik haar graag wil gunnen.

Voor meer foto's en info stuur een PB.

Afbeelding
I am an Italian. We don't call the cops, we call family.

Terug naar “Il Mercato”