Hoi,
Hoe kan ik mijn scarb lidmaatschap en automatische incasso opzeggen zodat ik dat klaverblaadje tijdschrift niet meer ontvang?
Groet
Rest de vraag waar is het misgegaan.....
Rest de vraag waar is het misgegaan.....
Elke keer schade aan de vloer...................
Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar opzeggen of jezelf afmelden lijkt me toch heel normale zaakJe bent geen lid, je bent donateur. Een donatie is vrijwillig, dus er kan geen sprake zijn van een "opzegtermijn".
Dit hoeft uiteraard niet betaald te worden, omdat je vader zelf nooit een doorlopend abponnement/lidmaatschap/donateurschap is aangegaan. Een telefoontje of mailtje naar de Scarb is altijd netjes natuurlijk.Balen, je moet opzeggen voor 1 december...![]()
Mijn vader had van Alfa-dealer Wensink een lidmaatschap van de SCARB cadeau gekregen dat geldig was tot eind 2009. Hijzelf vindt lidmaatschap voor een jaar te duur (hij doet er namelijk niets mee), en wil in 2010 dus helemaal geen lid zijn. Het was hem echter onbekend dat je dit zelf op diende te zeggen. Beetje jammer dus dat hij nu schijnbaar verplicht is het lidmaatschapsgeld voor 2010 te betalen (hij heeft een acceptgiro binnen gekregen).![]()
Weet iemand hier of dit alsnog opgezegd kan worden??