Stel, ik heb een leuke auto gezien in Duitsland. Afspraak gemaakt en ga er heen om te kijken. Na wat rondkijken en een proefrit bied ik en koop hem. Wat ga ik dan verder doen ermee?
Hoe gaat bijvoorbeeld het overschrijven, welke papieren heb ik nodig, invoeren en aanmelden in nederland. BPM betalen en hoe te verlagen (stalen velgen eronderweg, gewicht eruit enzo??) ?
Ben benieuwd. Mocht het positief uitpakken zou dat wel leuk kunnen zijn.

Eh, en IK kwam niet op het idee om een auto te halen uit een buurland. Pa attendeerde me erop eens te kijken of ik in Duitsland mooie auto's zag staan en wilde me erbij helpen (dus meegaan, vrije dagen ervoor opnemen enz) om hem hier te krijgen. Maar als ik daar een auto koop kan ik er dan mee naar nederland komen op een of andere manier? Gelukkig heb ik een redelijk flexwiebelende verzekeraar die wel in is voor een geintje (vandaar dat ik voor weinig dagelijks in ouwe alfa's kon rijden

Brand los, wil alles ervan weten zodat ik niet voor lul sta bij de verkoper en weet wat me te doen staat! Heb uiteraard al op google gekeken met resultaat zo hier en daar.

Grtz, Sieger.