Ik zou de kooi nog met verbinden met de schokbreker torens. Voordat de veren 'kracht' opnemen, zal de load eerst via de schokdempers op de koets (en dus kooi) overgedragen worden.
Een andere suggestie/verbetering die ik nog wil doen, is dat wanneer je dus een auto heb gebouwd met hoge installation stiffnes van de wielophanging en relatief 'zachte' vering, je veel meer 'gevoel' hebt en een auto veel nauwkeuriger kan rijden...hij remt en stuurt nauwkeuriger. Wat verder een verschil maakt tussen heel laat kunnen remmen en iemand wel of niet kunnen uitremmen:
1. Schokbrekers waarbij je ingaande en uitgaande demping kan instellen binnen specifieke frequentie - je kan dan chatter bij aanremmen apart aanpakken tov bijv het raken van een curb of het insturen van een bocht. Lees dure schokdempers met veel mogelijkheden. Dat maakt gewoon heel veel uit.
2. Het verstevigen van het schutbord/montage pedal box. Stel je drukt hier met je lichaamsgewicht op de pedalen. Dat pedaal heeft ook nog een arm richting het punt waar de pedalbox op de koets vastzit...en hoeveel flex zie je daar dan...en hoeveel is dat dan van de pedaalslag? 0,5mm op het schutbord is 5mm in het pedaal? Dus probeer dit zo stijf mogelijk te construeren. Kijk eens op de paddock hoeveel auto's deze mod hebben? Volgens mij niet zo heel veel...