de schaal is kaal hè
Ik heb hier nog 'n MQ Vts 1 Light staan = zonder oren, pad-bekleding enkel in hoeken & hoofdsteun weegt 6,9kg
http://www.motorquality.it/easysite15/i ... 202008.pdf hier vind je'm . Eigenlijk niet te koop want telkens met incentive & trackday buiten races om bouw ik'm in als co-zitje = handig aan te passen aan alle formaten dmv beenkussens . Homologatie loopt al van december 2010 dus tot eind 2015 blijft hij geldig, 2016 echter niet meer .
Normaal doe'k 'm niet weg maar uitzondering wil ik maken voor je "light menu"
: € 140 .
Je kan ook het principe van deze stoel hanteren : bekleding & kussens weghalen daar waar je ze kan missen ... in Sprint Races geen gemis, endurance primeert het comfort op 2 à 3kg winst
Maar als je echt door wil gaan met de lichtgewichtbouw koop je best 'n stoel nieuw de dag dat je voor't 1st gaat racen dan start de homologatie ook niet te vroeg want na 5 jaar is ze sowiso verlopen .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .