Ben ik nu weer de enige die dit echt ONGELOFELIJK vind!? Dus zo wordt je dan als klant behandeld als je net voor een hele hoop geld spullen besteld hebt, die niet ok blijken te zijn, want naar ik begrijp zijn het niet alleen de remmen die problemen gaven.Dit gedrag waarvan je zelf vindt dat het volkomen normaal is, heeft er voor gezorgd dat je nog geen sticker meer kan bestellen bij AH en in mijn ogen volkomen terecht.(zul je ook niet meer willen)
Je moet ergens de 1e in zijn en hierin ben je idd. de 1e.
Overigens Emile weet ik wel een oplossing.
Stuur mij per pb een prijs voor alle AH 'rotzooi' die je op je auto hebt en ik neem de hele 'rotzooi' van je over.
Je wilt toch niet rondrijden met rotzooi onder je auto?
Verwacht geen nieuwprijs want daarvoor vind ik je net niet aardig genoeg, sorry!
Zijn AH en ik(al vind je mij zon aardige jongen en hoop je dat we altijd goed door de bocht kunnen blijven gaan....NOT) voor altijd van gescheld af en kun jij eindelijk verder met je leven!
Je moet dus 'aardig' gevonden worden om technische support te krijgen en het probleem opgelost te krijgen. Je moet door de ballotage om spullen te mogen bestellen.
Je zou ook je energie kunnen steken in het oplossen van ALLE problemen en zorgen dat je dan een klant hebt die succesvol is met deze spullen en dan volgend jaar goed is voor nog meer upgrades. Ik begrijp dat dit heel wat lastiger is (lees je moet wat in huis hebben) om met een dergelijke 'lastige' klant dergelijke stappen te kunnen maken en dat het wat anders is dan onderstel setjes verkopen.
Dat is mijn mening en volgens mij zeikt nog steeds de remolie uit een klauw die JIJ geleverd hebt. Ik zou wat minder hoog van de toren blazen en gewoon zorgen dat het geanalyseerd wordt en er een oplossing voor gevonden wordt.
My few cents!