oa: 105 klauwen achterop de 75 en een handremconversie, hoe?
Geplaatst: di mar 02, 2010 20:02
Gister weer eens heerlijk lopen knallen door de achterhoek en ja hoor, remmen aan de kook........ Remblokken rondom is niet veel meer en olie moet ververst worden....
Wil alles in een keer goed doen, dus achterop nieuwe schijven, geboord/geperforeerd (merk?) met 105 klauwen (heb nieuwe liggen namelijk) met ik denk Carbon Lorraine of Hawk. Voorop ook nieuwe standaard klauwen (heb ze toch) met Carbon Lorraine of Hawk blokken en gewoon de schijven gebruiken die eronder zitten. Rondom goodridge slangen, omdat ik ze heb
... Dan de olie vervangen door nieuwe Castrol SRF.
Ik denk dat ik de remmerij dan ook erg goed voor elkaar heb. Of toch nog een balans-bar ertussen monteren en leiding naar binnen?
Maar aangezien ik er kenteken op wil houden zit ik met mijn handrem.
Moet ik hier aparte cilinders en brackets voor kopen ofzoiets? Of hoe doen jullie heren racers dat? Ben benieuwd naar de oplossingen!
In een (veel) later stadium wil ik een gecamberde achteras met remmen naar buiten. Maar kwa wegligging gaat de auto nu ver boven wat ik ermee doe, dus het is wel even best zo.
Wil alles in een keer goed doen, dus achterop nieuwe schijven, geboord/geperforeerd (merk?) met 105 klauwen (heb nieuwe liggen namelijk) met ik denk Carbon Lorraine of Hawk. Voorop ook nieuwe standaard klauwen (heb ze toch) met Carbon Lorraine of Hawk blokken en gewoon de schijven gebruiken die eronder zitten. Rondom goodridge slangen, omdat ik ze heb

Ik denk dat ik de remmerij dan ook erg goed voor elkaar heb. Of toch nog een balans-bar ertussen monteren en leiding naar binnen?
Maar aangezien ik er kenteken op wil houden zit ik met mijn handrem.
Moet ik hier aparte cilinders en brackets voor kopen ofzoiets? Of hoe doen jullie heren racers dat? Ben benieuwd naar de oplossingen!
In een (veel) later stadium wil ik een gecamberde achteras met remmen naar buiten. Maar kwa wegligging gaat de auto nu ver boven wat ik ermee doe, dus het is wel even best zo.
