Moet natuurlijk wel passen op de rembekrachtiger van de Alfetta GTV.
Ik heb nu een veel te grote slag in het pedaal, remt wel goed, maar die slag is kl op het circuit.
Remmerij is nu als volgt opgebouwd:
Voor alu Brembo's GTV6/75TB enz.
Remblokken rondom Ferrodo 3000
Remschijven rondom gegroefd en geperforeerd. ( Dutch Power Trading)
Achter standaard Ate transaxle klauwen, speling blokken 0,1 mm
Hoofdremcil. origineel 22
Rembekrachtiger origineel Alfetta GTV 2.0
Goodrich harde teflon leidingen achter de voorwielen en bij achteras.
Remleiding naar achteren teflon met mantel en in midden onderbroken door remdrukregelaar.
Ik denk nu het lange slag probleem op te kunnen lossen door grotere hoofdremcil., bv. 24 of 25 mm.
Of heeft iemand een andere oplossing?

Ik snap trouwens niet hoe het komt dat die slag zo lang is!!
Mijn GTV6 (straat) heeft hele korte slag met bijna hetzelfde spul
