Zo dus:
Ja er lopen iets van 5 rode (plus)draden naar de oorspronkelijke plaats van de accu.Het lijkt er op dat alle pluskabels in de motorruimte lang genoeg zijn om het te redden tot het aansluitpunt op de schakelaar in het dashboard, behalve de kabel van de dynamo. Daarvoor zal een kabel getrokken moeten worden.
Gelukkig loopt er een dikke pluskabel naar de accu die op dit moment niet in gebruik is. deze zal ik hiervoor kunnen gebruiken.
Wat wel spannend wordt, is hoe deze kabels door het schutbord te krijgen. Netto zullen er meer draden doorheen moeten dan voorheen. Alles door de bestaande doorvoer leiden zal erg krap worden, dus wellicht moet er een gat bij komen, wat natuurlijk weer goed moet worden afgedicht met een passend rubber.
Nee zegt me helemaal niks..........Daarna doorgegaan in het gevecht tegen de roestduivel. Deze plekjes zullen bekend zijn bij de transaxle rijders:
Gelukkig omdat deze auto geen plastic binnenschermen heeft waar achter het lekker te keer kan gaan, is dit niet schokkend en makkelijk te maken.
.....
Groeten, Pieter
Wat ben ik blij met mijn 87-er, mijn foto's zijn in 2007 genomen, 12 jaar laterNee zegt me helemaal niks....
Dit is btw van mn 87er 2.0 carbs (eveneens ZONDER kunststof wielkuipen!) Foto is in 1995 genomen...
Verder: GOED BEZIG!!
Grtz,fRank
Thanks voor de aanmoedigingen!Goed & grondig bezig Pieter!
Cool nummerbord ook