Thanks!Gefeliciteerd Pieter! Je gaat er op terugkomen om overal naar toe te rijden, na een jaar ben je echt genezen. Maar je gaat iig lekker cursusrijden! Goed man. Niet alles hoeft zo duur te zijn als Jaco zegt, maar vaak is de helft ook al een hoop geld
Haha, ja ik weet het. Mijn DIY zitpositie is ook best k%t. Moet maar even zo, de nepstoel gaat toch vervangen worden op den duur.
En qua geld: als zelf Geert een serieus setje coilovers koopt voor zijn debutrace, kan je nagaan waar het niveau heen gaat in de SI. Voor de aspirant racers onder ons: De status waar deze auto zich nu bevindt, zeg maar "start" op het grote ganzenbord der racerij, heeft al wat duizendjes gekost. We tellen de uurtjes en de kosten voor het (grotendeels geleende) gereedschap voor het gemak even niet mee. Ook die zijn nodig, want ik kan me geen monteurs of eigen garage veroorloven
Mijn 75 heeft een harde koets, en is een stuk gangbaarder dan de Guiletta GTV qua racespulletjes.
Dus waarschijnlijk zal ik niet de 'einzelgangende uitvinder' gaan spelen met een GTV waar ik veel geld in smijt en die dan nog stuurt als een natte krant, maar bewezen concepten (75) gebruiken. Minder leuk, minder spannend maar mijn portomonee en tijd zijn eindig en ik wil wel hard gaan. Het aloude "bangs for the buck" kijkt weer om de hoek.
Zoals het er nu voor staat komen 2 topics:
- Lap de Guiletta GTV op
- Hoe bouw ik een 75 racer (indien mijn mede-racegenoot ook bijspringt met de bekende €€€)
Laatste klusjes aan de 75 voor de cursus:
- uitlijnen sporing & castor
- achterstabi er onder vandaan
- accu wisselen, want de huidige is erbarmelijk slecht (en een plakbandje op de pluspool )
Groeten, Pieter