ma aug 04, 2008 14:50
ik weet niet of het bij de ATL tank gisteren ging om het feit dat de keur verlopen was, of dat er geen certificaat (van de afgelopen keur) aanwezig was! is wel een essentieel verschil namelijk. Trouwens: gebruikte ATL tanks liggen niet voor het oprapen. ALs je er 1 vind doen, mits het een courante maat is! en als je dan voor echt gaat racen ooit een keer hoef je er alleen maar een nieuwe in te leggen.
weer on topic: wat is er mis met de originele tank?? Want als je voorlopig toch niet gaat racen, maar alleen circuitdagen etc gaat doen zou ik het bij d eoriginele tank houden denk ik, en de centjes sparen voor andere zaken die meer voordeel opleveren.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.