blijf of kom je rijden wanneer we Assen als vaste basis zouden hebben?

ik rijd nu niet maar zandvoort met DNRT of assen met ACNN maakt mij niet uit , ik kom in 2019 zeker wel rijden
9%
1
ik rijd nu wel maar rijdt 2019 niet, ongeacht circuit
Geen stemmen
0
ik rijd nu wel maar zal op Assen (met ACNN) niet komen, op zandvoort (met DNRT) wel, ongeacht aanwezigheid Volvos
45%
5
ik rijd nu wel maar kom liever wel naar Assen (met ACNN) , niet meer naar zandvoort (met DNRT) tenzij we zonder Volvos rijden
Geen stemmen
0
Ik rijd nu wel, circuit maakt niet uit, met of zonder Volvos, ongeacht DNRT of ACNN.
45%
5
 
Totaal aantal stemmen: 11
Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 10:24

Even een polletje, wie blijft rijden of komt juist rijden of haakt juist zeker af wanneer we bij ACNN zouden aansluiten? (even los ervan of dit zou lukken, die hebben geloof ik ook redelijk vol programma).
Laatst gewijzigd door vV op ma okt 15, 2018 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 10:29

Misschien dat je de antwoorden wat anders kunt formuleren...

Want als we met de DNRT naar Assen gaan, zijn de Vlovlo's er ook.

Maar ik denk dat ik er volgend jaar weer zo vaak mogelijk ben.
Ongeacht Volvo's, al zal ik ook flink uit m'n stekker gaan in de toren als mij zoiets gebeurd.
Dan ga ik wel Toerklasse ofzo rijden.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 10:44

Vierde optie aangeklikt. Als we "elders" race-onderdak zouden kunnen vinden zonder "bavianen" op de baan dan maakt me die laatste kilometer en/of euro-tientje me, gezien (idd Walter) het totale budget en alle tijd die er sowieso al in gaat zitten niet echt uit. Ik realiseer me dat racen onlosmakelijk verbonden is aan budget (daarom rij ik ook geen 488 in FIA GT3..), maar ik zou bijvoorbeeld ook gráág een setje banden per seizoen minder kopen, of de "upgrade-lijst" over 10 jaar uitsmeren ipv over drie jaar, om Klootvo/baviaan-vrij te kunnen rijden. Minder snelle rondetijd versus meer pure lol en genieten van het rijden ? Voor mij een 100% no-brainer...

Edit: ik zie dat ik dus heb gezegd NIET naar ZF te komen als de Klootvo's er nog rondhobbelen, maar vooralsnog wil ik me door die baboon's nog niet weg laten pesten.

Oppassen met contracten tekenen, vandaag... :mrgreen:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 11:21

ja ik moet anders formuleren. sta ook open voor adviezen, was meer even snel in elkaar gedraaid, tussen door...(dit gaat nog steeds tussen werk door, andersom zou niet goed zijn...). je mag je keuze veranderen trouwens (als het goed is..)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 11:33

Ik denk dat het ook goed is om (nogmaals) een duidelijk signaal af te geven naar de DNRT met de voorbeelden erbij, alvorens een overstap te maken.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 11:33

Idd, keuze is te veranderen ! :D
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 12:36

voor hen die een keuze aanvinken, graag toelichting! Alles moet meegewogen worden.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2052
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 13:56

Ik ben het eens met Michel. Zomaar overstappen, dan verbrand je de schepen achter je denk ik.
Maar dat voortrekken van die volvo's moet eens afgelopen zijn, die komen overal mee weg.

Eens een extra race buiten de dnrt om is wel leuk denk ik (zoals het spettacolo dit jaar).
Italiaans uitstapje lijkt mij ook wel leuk, al zal dat kostentechnisch wel weer aardig uit de klauwen lopen.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 15:33

Ik ga in ieder geval ACNN vragen wat opties zijn aan te sluiten bij hun race op Spa, als die er weer zou zijn 2019. of Meppen. of allebei.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
ErikJ
Member
Member
Berichten: 107
Lid geworden op: ma dec 28, 2015 19:20
Locatie: Betuwe

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 15:37

Tot nu toe hebben we de bezetting van de Volvo's nodig om binnen DNRT beetje een startveld te hebben.

Echter, tijdens de briefings horen we vaak als argument van Martin: "Het mag niet zo zijn dat degene met de dikste portemonnee wint doordat schade hem toch niet uitmaakt". Andersom zou ook niet moeten kunnen. Dat een auto die extreem goedkoop is overal lak aan heeft en de duurdere en delicate Italiaantjes schade toebrengt omdat het met die dikke bumpers toch niets uitmaakt.

Welke vlag de organisatie draagt maakt me niet zoveel uit. Racen tegen elkaar maar inderdaad met respect voor elkaars auto.
# Eat, sleep, race, repair, repeat.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 15:40

Hadden die hokken overal maar "lak" aan/op. Waren ze er misschien ook wat zuiniger op.
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 18:00

Onder ACNN rijden we meer en deel van de races op Assen, zoals we dat nu op Zandvoort doen.

Dan rijdt ik liever met Volvo's op Zandvoort... Ik heb echt helemaal niets met Assen! :oops: :roll:
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 18:07

Ik vind het een gewéldige baan. Kan er héérlijk vegen met de perenkist. Ik rij graag op Zandvoort, maar Assen heeft absoluut mijn voorkeur. Waar zit bij jou de pijn Niels, baan, entourage, landelijke ligging of de afstand ?
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 18:13

Assen ligt niet zo goed, dat is duidelijk. Liever zandvoort met V, dan Assen zonder V lijkt wel de rode draad te worden. Nee prima. dan houden we het zoals het is, en hopen dat de volvo rijders nog wat op te voeden zijn mbt spiegels gebruiken en nadenken. En kijken of nieuwe reglementen KNAF 2019 wat positiefs brengen.

Zelf vind ik het ook een mooie baan. Zou er geen probleem mee hebben wellicht 50-50 te doen. Assen dan dus in weekend ipv op een door de weekse dag.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 18:30

Ik vind het een gewéldige baan. Kan er héérlijk vegen met de perenkist. Ik rij graag op Zandvoort, maar Assen heeft absoluut mijn voorkeur. Waar zit bij jou de pijn Niels, baan, entourage, landelijke ligging of de afstand ?
Nou dat alles :mrgreen:

Het ligt mij gewoon niet. In de regen gaat het best..., op droog heb ik er nix mee... Tuurlijk, ook niet zoveel meters als op Zandvoort, maar met sommige banden heb je gewoon de klik niet.

Dat heb ik met Zandvoort wel bijv, maar ook SPA, Zolder, Hockenheim enz.... Ma nee, Assen is voor brommers. Er zitten best wat uitdagende stukken in, maar het is allemaal zo vlak, en die bochtencombi met die rare hairpin/knijper naar links, nee waardeloos :mrgreen: :mrgreen: :jumping: :jumping:
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Terug naar “Racen - Algemeen”