ma nov 05, 2018 09:52
er is nergens een verplichting Andre, ben alleen (omdat er wel wat belangstelling voor is) opties aan het kijken buiten het DNRT programma, waar onze autos wel toegelaten zijn (wat ook best beperkingen zijn omdat veel zodanig doorgebouwd zijn dat ze niet meer toegelaten worden bij diverse klassen als youngtimers of historisch).
800,- krijg je 4 uur baantijd op op spa. wanneer je dat deelt met een ander betaal je dus per rijder 400 voor 2 uur . Valt denk ik voor Spa wel mee (sterker nog ARC betaal je hetzelfde of meer). die 800 kan je niet vergelijken met 250,- voor een DNRT race op zandvoort denk ik. Voor 4 uur zandvoort zou je ook al regio 500 kwijt zijn, wanneer je dat doortrekt.
er is helemaal geen intentie SI door te ontwikkelen naar een soort 2e ARC. behalve dat dat nergens op zou slaan (mensen die dat willen gaan gewoon ARC rijden) is er , is mij gebleken, ook geen belangstelling voor (ook voor incidenteel rijden bij ARC erg beperkte interesse).
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.