Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: Dnrt SI 7 september

do sep 08, 2016 10:55

Mauring, Ria vroeg nog of er veel van de SI naar Zolder zouden komen.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
JGA
Member
Member
Berichten: 101
Lid geworden op: di sep 21, 2010 14:04

Re: Dnrt SI 7 september

do sep 08, 2016 12:30

Wel handig om dit even met zijn allen af te stemmen, als we inderdaad kunnen rijden op zolder. Ik neem aan dat niemand én op zolder én op zandvoort gaat rijden als er 1 dag tussen zit?
Vergeet je transponder niet.

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: Dnrt SI 7 september

do sep 08, 2016 18:03

Er heerst voor mij echt een vloek op Assen...

Ik had het mij ook wel wat moeilijk gemaakt door zonder er een meter op te hebben gereden gelijk een racedag te doen op Nankangs. De kwali ging niet lekker, kon nergens aanhaken, er kwam een raar geluid uit de auto bij korte bochten naar rechts en het kacheltjes kwam opeens op mijn rechtervoet terecht... Binnengekomen, bandenspanning gecheckt door Jeroen Janssen (die was voor richting de 2.7-2.9) en Nina de kachel in haar handen geduwd :lol: Uiteindelijk als 11e van de 12 gekwalificeerd.

De start van de eerste race ging echt super: ik had en een soort katapult-start en twee auto's voor mij hadden geen al te beste start. Daardoor lag ik op een gegeven moment vijfde! Uiteindelijk heb ik nog een plekje moeten laten aan Marcel de Roos, maar ben als zesde geëindigd. Degene voor mij (ook andere 75 TS-ers) liepen wel zienderogen bij mij.

De start van de tweede race was matig, volgens mij wel één of twee plekjes gewonnen maar die was ik binnen no-time weer kwijt. Ik had overduidelijk de snelheid niet en viel steeds verder terug. Toen Dimitri de Jong mij inhaalde, verschakelde ik mij. Ik schakelde van drie naar twee ipv naar vier. #-o Meteen klonk er een onheilspellende ratel, gelukkig gebeurde het een paar honderd meter voor ingang pits dus heb ik heb meest rollend naar binnen kunnen brengen. Stom genoeg heb ik er helemaal niet aan gedacht om hem langs te baan stil te zetten.

Eerst leek de ratel uit het blok te komen, maar het lijkt nu toch verder in de aandrijflijn te zitten: vliegwiel, donut of koppeling, iets dergelijks. Morgen gaat de auto naar Barend, die mag de uiteindelijke diagnose stellen.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Cazzo Super Veloce
Full Member
Full Member
Berichten: 279
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 15:51
Locatie: Breda
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

do sep 08, 2016 18:25

Mixed feelings...
Samen met mn broer gereden dit keer, het jonge grut moest naar school.
1x quali en 3 races.
Marc deed quali, moest nog ff wennen; 8ste tijd.
Ik reed race 1, starten vanaf de 8ste plek dus.
Heerlijk gereden, alfaatje had er duidelijk zin in, zelfs even op kop gereden, maar uiteindelijk op 0,6 seconden achter Wijnand 2de geworden.
Race 2 reed mn broer, ook helemaal goed, weer 2de achter Wijnand, vrijwel dezelfde rondetijden als ik reed (0,5 sec langzamer :lol: )
Race 3 mocht ik weer. Alfa begon en beetje in te houden, waarschijnlijk 1 van de benzine pompen in de nieuwe ATL-tank die niet goed mee liep.
Kon niet doortrekken tot 7K, moest al bij 5K schakelen.
Daardoor een beetje geforceerd en gespind in de Strubben :evil:
Zijdelings de grindbak in en gelijk muurvast...
Lag op dat moment 2de weer achter Wijnand.
Gaat die Alfetta de ronde erna stuk, turboslang los gesprongen...
Had ik dus voor het eerst een race kunnen winnen...
Nou ja uiteindelijk 4de algemeen, evenaring van de beste prestatie tot nu toe :?
Forza Scuderia Cazzo Vecchio!!!
75V6/75v6/75TS/75TS/75 1.8
Ook nog gehad; 147 2.0TS/156JTD/166 3.0 24V

Gebruikersavatar
Het-Licht
Guru
Guru
Berichten: 1329
Lid geworden op: di aug 30, 2005 17:09
Locatie: Afval aan den Rijn

Re: Dnrt SI 7 september

do sep 08, 2016 21:30

Super dag gehad ! Samen met Michel de 146 gedeeld. Gezien de meeste van de Twinspark Cup niet aanwezig zouden zijn leek het me een mooie gelegenheid om Michel eens kennis te laten maken met een Twinspark Cupracer. Zeker gezien de bouw van zijn 156 niet zo voorspoedig gaat als gehoopt.

Michel zou kwali en Race 2 doen, ik Race 1 en 3. Zo gezegd, zo gedaan. Michel naar buiten voor de kwali, ik stront zenuwachtig (toch raar om iemand anders in je auto te zien rijden, en dat heeft niets met de rijkunsten van Michel te maken!) Uiteindelijk 7e tijd. 2.13.4 op de klok, niet slecht voor de eerste kennismaking ! Erg enthousiaste Michel die uit de auto komt ! Super tof, heerlijke auto en meer van dat soort uitspraken. :thumbs:

Ik race 1. Nu heb ik in het verleden wel eens op Assen gereden, maar dat was met een 145 straatauto, op straat banden tijdens Viva Italia 6+ jaar geleden ofzo. Das toch wel effe andere koek. Redelijke start, maar vanwege de het onbekende in de eerste paar ronden toch langzaam de aansluiting met de mensen voor me verloren en een beetje in niemandsland terecht gekomen. Achter me in de verte Barend met de Giulia aan de stoei met Dimitri, voor me Pieter met de 75. Halverwege de race toch het gevoel dat de remmetjes minder begonnen te worden, dus die geprobeerd een beetje te ontzien. In de laatste 2 rondjes toch Pieter binnen weten te hengelen maar net een rondje tekort, bumper aan bumper over de finish. Als 7e over de streep achter Pieter met 2.14.5. Bij inrijden pitstraat remmen lekker schuren en vermoeden bevestigd, voorremblokken helemaal foetsie !

Dus voor Race 2 gauw aan de knutsel. Had nog een setje Carbone Lorraine RC5 waar het nieuwe net vanaf was op voorraad dus die er gauw in geknutseld. Ook de voorbandjes waren gewoon bijna op dus effe 2 andere erop. Michel mocht dus starten van de 7e plaats. Die had een prima start en lag na de eerste bocht 4e ! :thumbs: De hele race op het dak staan te genieten van het gevecht tussen Michel, Jasper en Marcel, die uiteindelijk in die volgorde over de streep kwamen. 4e met 2.13.3 ! =D>

Dan Race 3. Auto hoefde afgezien tanken geen aandacht, ik daarintegen wel ! Naast ons stond een Team duitsers met wat blauwe Formule autotjes. Alleen 1 coureur kon zijn auto niet gestart krijgen en het team was al naar de startopstelling. Of we hem dus effe konden aanduwen. Ach, we zijn de beroerdste niet dus even helpen. In de box wilde dat niet dus effe in de pitstraat. Al eens geprobeerd een formulewagen aan te duwen? Niet doen ! Tegen die achtervleugel gaat niet dus dan maar tegen de rolbeugel. Dat ging dus verkeerd, auto sloeg aan en dan issie weg, dan heb je niets meer om tegenaan te duwen en dan ga je op je smoel. Leuk is dan dat er ook nog een achterwiel aankomt die dan over je voet rijdt. Lekker ! Knie open, enkel open, zere voet... Toch maar even naar de Medical centre gelopen om de boel in te laten pakken, dat race ondergoed plakt anders zo lekker aan open wonden. Dus beetje gekreukeld begonnen aan de race, gelukkig voel je niets meer als je de baan op rijdt... :mrgreen:
Start ging prima, in de eerste bocht 3e plek te pakken, goed tempo erin. Lekker aan de stoei met Elmer met de 75, hij kon hem er een paar keer net naast zetten uitkomen bij het uitkomen van de Strubben maar met uitaccelereren kon ik hem telkens weer terugpakken. Na een stuurfoutje in Mandeveen kwam Elmer er toch echt langs en vervolgens zetten ook Jasper de 75 en net voor Ramshoek er tussen. Inmiddels was 1 van de gebroeders Weytens in de Strubben gespind dus geel daar en in eerste instantie leek Wijnand daar erg overdreven naar te gehoorzamen, dat werd gewoon treintje rijden. Toen ook na de Strubben Wijnand nog steeds geen gang maakte dus duidelijk een probleem met ze allen er toch maar voorbij. Daardoor een mooi treintje met Elmer, Jasper, ik en Marcel. Helaas toch niet meer aan kunnen haken bij Elmer en Jasper maar niet heel ver weg laten lopen. Marcel was ineens weg. Uiteindelijk dus 3e geworden, met 2.13.5 ! :D

Kortom heerlijke dag geweest ! Wat is Assen toch een heerlijk gave baan, waarom rijden we daar niet 1 keer meer en een keer minder Zandvoort ? Op naar de Finaleraces !

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6690
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 08:15

Gaaf om de verhalen te lezen, goed bezig jongens!
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
Alfetta-Amsterdam
Member
Member
Berichten: 185
Lid geworden op: di aug 21, 2007 17:53
Locatie: Baarn
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 09:34

Yo, heb een 'papadag' vandaag. De kleine achter de i-pad en de oudste (6) net naar school gebracht. bak koffie op schoot, toch ff een verslagje :D
van een prachtige zonnige dag op Assen.

Alles klopte! met als resultaat 3x 1e 75-TS cup en 1e overall !! 75 TS rules! :^o


Kwali
Djan, eerste ronden geen tijden, oh gelukkig wel contact met de transponder, een mooie 2.11 achter Jasper.
Djan naar binnen gestuurd want ik wilde de baan ook ff checken ( hoe liepen de bochten ook alweer), 1 ronde gereden kwali afgevlagd...

Race 1
Vanaf de eerste rij naast Jasper. 2 alfa 75 TS-en vooraan! Moest ff wennen, want zag de lampen niet goed door de raamband :(
Beetje alsof je met je oude volvo voor het stoplicht staat en moet bukken omdat je ze hoog zit
Perfecte start, want de koppeling kennen we nu goed. Voor CPZ vorige race hadden we beiden slechten start omdat aangrijpingspunt nieuwe koppeling anders ligt. Goed weg, kon aanhaken bij Jasper, zag dat Marcel er ook snelheid in had. Druk erop gezet bij Jasper. eind chicane zat ik er volledig naast in binnenbocht en had ik 'm ervoor kunnen zetten. Jasper hield niet in moest daarom rechtdoor en ik remde toch omdat risico wilde vermijden. Na race Jasper gesproken dat deze actie wellicht bestraft zou kunnen worden maar dat ik er geen issue van zou maken. Wedstrijdleiding gaf jasper toch ( terecht) tijdstraf waardoor ik m'n 0,2 seconde achterstand op finish met Jasper omzette in winst. Race 1 gewonnen en 3e overall!

Race 2
Djan top start kon aanhaken bij Wijnand en Paul/Luuk. Wijnand reed voorzichtig, zit veel meer in die groen kanon. Rivaal Jasper had slechte start en kwam van ver terug richting Djan. Uiteindelijk zat Djan in de reespees en heeft hij een weergaloze wedstrijd gereden. Zeer constante rondetijden, supervlak netjes =D> . Om met de woorden van Emile te spreken: Djan reed als een vorst! Race 2 gewonnen en 3e overall!

Race 3
Mijn leukste en beste race van het seizoen. Start weer goed, echter JW had een nog betere start. Lastig om hem te pakken, rijd andere lijnen zon fwd. uiteindelijk een paar keer ernaast gezet. Jasper er ook nog tussen. vechten. Marcel in de spiegel, heeft snelheid erin, die auto loopt hard! blijven stampen en op de grens rijden, lag 3e achter wijnand en luuk. Toen code geel, haal ik wijnand in omdat hij langzaam reed en ik geel te laat zag. Wil ik plaats teruggeven aan Wijnand haakt hij niet aan. Jasper achter me, kent de baanposten ( goeie tip jasper!) en ziet groen komt mij voorbij en jw ook weer. Ja Gvd, Fuck, dit kan niet gas erop!!!! Wijnand blijft achter ( pech). Ik trap achter JW en Jasper aan. Een paar tricky uitrem acties bij GT nadat je in de 5e erom heen zeilt. Bak schakelt niet terug. Marcel: " jezus wat rem je daar laat, niet normaal". Uiteindelijk kan ik Jasper voorblijven, hij kan niet naar de 5e versnelling. En dan nog een ronde te gaan. Geen fouten maken nu. Ja, daar is ie de geblokte vlag. Als een kind zo blij schreeuw ik van blijdschap in de auto. 1e! die neemt niemand me meer af. Tof van Ria dat ze 2 bekers heeft laten maken ook voor Paul en Luuk.

Omdat Wijnand is uitgevallen in de 3e race zijn we verassend 1e geworden algemeen SI. supergaaf. felicitaties van Wijnand en Barend ( Barend: Ja elmer, mensen moeten wel komen opdagen en betrouwbaarheid is onderdeel van het racen, gefeliciteerd jonguh :D !

Alle credits naar Serge dat de auto zich weer goed gehouden heeft ( afkloppen). Alle effort die erin zit voor CPZ ( sper opnieuw afgesteld, nieuwe koppeling,verse bandjes, nieuwe remschijven, auto lichter ( 55kg!!) geeft ons nog meer vertrouwen. balans in de auto is nu perfect. Tot voor CPZ in augustus reden we met een half volle tank omdat ie vacuum zoog, nu rijden we afgepast met 15 liter per race scheelt toch weer 15 kg :D . Wil niet nog een keer meemaken dat ik in laatste bocht ( cpz juli) stil kom te staan naast de baan. blijft toch in je achterhoofd zitten zo'n laatste rondje, maar gelukkig niet :D

Nog 1 race te gaan!!

Elmer

Ps m'n vader was ook even kijken, zegt ie "die meneer daar bij de camper bij Marcel ( vader Marcel) heeft een bekend gezicht" Blijkt dat ze buurjongens zijn geweest in Assen :jumping:
Alfetta 1800 '73 prugna
TS racer nero ( alfa 'amsterdam' nord)
Gtv6 '87 grand prix

Ex:
Alfetta TS ( still stephen)
75 6v America pari nuova
Guilletta 2.1 savali (nu serge, gesloopt)
75 v6 QV zilvergrijs 55dkm
Gtv6 '86 rosso

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6690
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 10:13

:thumbs:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 12:49

Ik was dus toeschouwer, leuk om op het dak van de pits de diverse duels te kunnen volgen. Met zwáár jeukende handen, dat wel... Gaaf toch, al die enthousiaste verhalen ? Als we toch eens structureel 25 auto's op de baan zouden hebben...

Dit seizoen is voor mij een soort van in rook opgegaan door allerlei beslommeringen in de zakelijke-, privé- en sleutel-sfeer, heb me dus ook "schuldig gemaakt" aan te vaak afwezig zijn op de baan. Maar in 2017 kom ik terug, en hoe... Met de Giulietta GTA, en de Giulia als T-car, of andersom, dat kan natuurlijk ook. Ik kan zó lezen en schrijven met de Cassa di Pere, staat nog te bezien hoe dat in die sinaasappel zal gaan.

Anyway: ik ga volgend jaar weer voor de BigBekert, en ik ga er maar eens vanuit dat ik 'm van RaceCees moet gaan veroveren ! Leuk hoor, weer een 105'je op de eerste plek...
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4150
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 13:56

Zoals JW al schreef mocht ik woensdag instappen in zijn 146 Twin Spark cupracer!

Dinsdagavond waren we nét te laat voor inschrijven, keuren en de pitboxsleutel...
Maar gezien het relaxte schema hadden we in de ochtend ook tijd zat.

Na het inschrijven en keuren mocht ik beginnen met de kwalificatie.
We hadden afgesproken dat ik na een rondje of wat even binnen zou komen om de bandenspanning te checken, maar ik reed zo lekker dat ik dat helemaal vergat.
Auto reed super en ik had het gevoel dat ik nergens de grenzen hoefde op te zoeken om lekkere ronden te rijden.
Resultaat was een nette tijd en een zevende startplek voor JW in race 1.

Race 1 was leuk om te kijken, Slop junior begon op kop en Wijnand wilde hem daar eigenlijk houden en bleef daar lang achter rijden.
Tot de Weytens 75 aan kwam dringen, toen gaf Wijnand gas en ontstond er een leuk gevecht.
JW verbeterde intussen ieder rondje zijn rondetijd en was Pieter aan het binnenhengelen, helaas duurde de race net iets te kort om hem ook te pakken.

JW eindigde waar hij begonnen was, dus mocht ik race 2 starten vanaf p7!
Ik had een prima start en pakte er direct een aantal voor de eerste bocht.
Helaas verkeek ik me een beetje op die eerste bocht en kleurde ik even buiten de lijntjes.
In een gevechtje om p3 met de Weytens 75 stak ik in de eerste ronde ook bij Ruskenhoek nog even rechtdoor, waarna ik zorgde dat die grijze 75 weer voor mij reed ivm een mogelijke straf anders.
Ik kon vervolgens niet meer aanpikken bij die 75, maar had de rest van de race Jasper en Marcel in mijn nek en een gevecht om plaats 4 volgde.
Met Jasper een zeer close gevecht gehad, waarbij we elkaar net genoeg ruimte gaven, maar ik overal moest verdedigen door de hogere bochtensnelheid van zijn 75.
Voordeel van de 146 was dan weer de grip en de acceleratie de bocht uit, iets wat ik van tevoren niet gedacht had gezien het aanzienlijk hogere gewicht van de auto.
Af en toe kwam Jasper erlangs en maakte ik wat foutjes, maar kon er tot aan de streep toch elke keer weer voor te komen.
Met hand en tand dus de vierde plaats kunnen vasthouden en met een grote glimlach uitgestapt, ik kan wel zeggen dat dit de leukste race was in de tien jaar tot nu toe en ik kan niet wachten op de beelden!

Race 3 was JW weer aan zet en dat zou een bijzondere race worden! Van tevoren was JW er nog niet zo zeker van dat hij de plek kon vasthouden, maar niets was minder waar.
Hij had een superstart waardoor hij direct de 3e plek veroverde! Vervolgens viel, terwijl JW lekker aan het stoeien was, de één na de ander uit of bijna stil!
Hierdoor kende race 3 een verrassende winnaar en kwam JW op een mooie 3e plaats de finish over!

Alles bij elkaar een topper van een racedag en JW ook hier nogmaals super bedankt voor de kans om in jouw top 146 te mogen rijden!
Ria gaf mij wel de beker van de eerste plaats in de Twin Spark Cup, maar eigenlijk heb jij die verdiend!

Het was ook weer ouderwets gezellig met Wijnand in de box, gauw de 156 afmaken, want dat smaakt weer naar meer...

Gebruikersavatar
Cazzo Super Veloce
Full Member
Full Member
Berichten: 279
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 15:51
Locatie: Breda
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 15:39


Anyway: ik ga volgend jaar weer voor de BigBekert, en ik ga er maar eens vanuit dat ik 'm van RaceCees moet gaan veroveren ! Leuk hoor, weer een 105'je op de eerste plek...
Nou ik denk dat je volgend seizoen wat meer concurrentie gaat krijgen :thumbs:
Forza Scuderia Cazzo Vecchio!!!
75V6/75v6/75TS/75TS/75 1.8
Ook nog gehad; 147 2.0TS/156JTD/166 3.0 24V

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Dnrt SI 7 september

vr sep 09, 2016 18:41

mooi ! Bring it on!!!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

Re: Dnrt SI 7 september

za sep 10, 2016 23:05

Was een superrrrrr racedag in asssen,

De dag begon lekker
kwalificatie lekker gereden na rondje of 4 naar binnen gegaan om de bandenspanning te meten, gelijk kreeg ik van Jeroen p4 door zat een paar tiende van p1 af (ik zij nog dat kan nog sneller :twisted: ) dus snel baan weer op, kwam perfect op een lege baan terecht en Trappen maar...... werkte goed uit!
!! P1 jaja POLE 2;11,1 :jumping:

RACE 1,
lekker van start ( wel raar zonder auto's voor je) , Wijnand kwam mij al snel voorbij blazen.....,
maar al bij strubben (haakse knijpende %$%$# bocht) binnendoor en probeerde van hun weg te rijden terwijl Wijnand een beetje de rest zat op te houden :P . hij was al snel in gevecht met paul en zag ze telkens op de rechten stukken weer dichterbij komen..... kon wel een aardige tijd voor ze blijven maar je doet zo weinig tegen zoveel meer pk"s ...
Toen Wijnand en Paul voorbij waren volgde een hand om tand gevecht met Elmer, gaaf racen zo!!!
Ik schakelde een keer van 3 naar 4 en toen hoorde ik en hoop gekraak en herrie, en sindsdien ineens een hele harde PPPIIIEEEEPPPP,...en slecht schakelende bak
maar gewoon doorgaan en naast elkaar naar Ruskenhoek, hoorde Elmer blokkeren en ik koos eieren voor me geld en sneed de bocht iets af om Elmer wat meer uitloop ruimte te geven. Volgende bochten ook weer naast elkaar er doorheen, uiteindelijk ik bij mandeveen weer ervoor en zo de race geëindigd,
als P3 gefinishd, helaas p5 in de uitslag ivm tijdstraf (ontwijken Elmer, afsnijden van de baan volgens wedstrijdleiding)

Ivm de enorme piep bij dachten we toen aan het koppelingsdruklager, (bleek toch in de bak zelf te zitten,
Ik kreeg het advies van de technische ondersteuning om heel voorzichtig met koppeling om te gaan en rustig van me gas af te gaan, en zo min mogelijk te schakelen. mmmmmm was niet anders,

Race2
Oke met dat advies op zak naar Race 2, Ik leek wel gek om met dat gepiep alsnog te gaan racen.
dus heel rustig gestart... plekken verlies voor lief genomen en daarna in de bochten weer plekken terug gepakt.
dat lukte toch echt heel aardig. maar toen kwam ik de auto van JW tegen met Michel achter het stuur :thumbs:
wat een supppeerrrr tof gevecht net karten zo, links rechts naast elkaar op en half buiten de baan..
michel was wat sneller op de rechte stukken, (ivm met voorzichtig schakelen van mij) en zijn 16V power hahaha.
en in de bochten kwam ik weer lekker dichterbij voorbij of ernaast.
brillljanttt super gereden Michel =D> . P5

Race 3
zelfde verhaal als race 2, maar nu met JW, maar toen ik hem voorbij was kon ik uiteindelijk aanhaken bij Elmer.
ineens zagen we Paul in het grind staan en Wijnand langzaam rijden. vollll de druk op elmer gezet, ervoorbij, maar elmer had ook plek weer terug geclaimd. en liep op mij uit. toen dacht ik laat maar gaan ik ga dat laatste rondje
de boel niet verder stuk maken ik moest en zou de finish halen dus lekker uitgereden.
uitloop ronde was echt een HELLL wat een gefluit kan er uit een versnellingsbak komen zeg, niet normaal echt een wonder dat ik de finish bereikt had hahahaha.. ik kon mijn vreugde niet op dat hij was heel gebleven :wink:
P2

ondanks een fluitconcert, en einde versnellingsbak, was het een top dag, gezellig en lekker gereden.
p3 overall best tevreden :)

Onboard race 1: https://youtu.be/lCzdb-GEavo
Onboard race 2: https://youtu.be/_GRDMIoSRus?t=5s
Onboard race 3: https://youtu.be/owqFEsQtilU helaas pas halverwege opgenomen....

OP naar de Finale races :mrgreen:
:driving:

Terug naar “Racen - Algemeen”