Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 08:49

:blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:

Afbeelding

Heb afgelopen zondag op Zandvoort van mijn racebuddie's begrepen dat iedere Alfist/DNRTíst er eentje op zijn deurmat/in de brievenbus vond...
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2052
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 11:30

Supergoedkoop racen joh. € 6500 per racedag.....

Daar racen wij een heel seizoen voor.

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

Re: Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 12:20

Komt de ware passie van Emile nu naar boven? :jumping:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 12:50

De énige manier om mij in een Cli(k)o te krijgen is gratis rijden. Serieus. Ik vind zo'n ding echt he-le-maal niks. Het kan sturen als een scheermes en rondjes rijden om mijn Juul of 75-under-construction maar dan nog. En nee, ik heb er géén ervaring mee, dus ja, ik weet totaal niet waarover ik praat, en ik heb aan beide géén behoefte daar verandering in te brengen !!!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 14:02

Ja, die brief kreeg ik ook :D

Vind het wel attent dat ze m'n naam met de hand hebben geschreven.
Geeft een heel persoonlijk tintje eraan...
Zelf zou ik het best een keer willen uitproberen, maar goed, 1 race kost me bijna een heel SI seizoen.

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2052
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 14:29

1e wat ik tegen mijn vriendin zei, is vast een uitnodiging om een keer gratis mee te rijden, NOT :jumping:

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: Whoeaaaaahhhh!!!!!!!

ma nov 30, 2015 14:52

Wat zit er dan allemaal in die prijs ?
Verzekering-Banden(hoeveel nieuwe ?)-remblokken-olie/brandstof/etc.-assistentie/transport -inschrijving voor de races zelf-extra test-uitrusting(overall ?)-catering-tickets voor gasten-etc.
Als dat arrive & drive is is het wel wat anders als puur de huur van een auto en al de rest nog bij te kopen dan is't strontduur .
Arrive & Drive is redelijk hoog, maar tel eens : Inschrijving € 1.500 ca. - 4 nwe banden € 1.200 - Remblokken V+A € 250+50 - Verzekering € 1.000 - Extra tickets € 50 - Assistentie-transport 1 meca/chauffeur 2 dagen ca. 12u : € 1.000 . Brandstof-olie € 500 ? . Dan heb je € 1.000 om de afschrijving slijtage vd auto op te vangen ...
Als je meerdere races rijdt dan kan je o.a. remblokkken etc. over meerdere maal gaan spreiden .

Abarth Trofeo kon je voor 1 meeting (2 heats 30min, 20min vrije training, 40 min qualif) inschrijven à ... € 6.500 daar zat alles bij in tot catering toe ook voor 10 gasten . Zelf assistentie doen kostte 't nog € 5.800 . Daarom heb ik er zelf 'n 2e-hands gekocht en zoveel mogelijk zelf gedaan en 2 nieuwe banden per meeting gebruikt + blokken etc. tot 4 meetings ... Zonder tegenslag deed je dan 3 meetings voor die prijs maar ik heb wel tegenslag gehad :oops:

One-off is altijd duur, je kan geen kwart remblokken kopen bvb. ... Cup is 1/10 dikwijls 5 plaatsen verderop ...

En als we allemaal oprecht zijn en echt alle kosten rekenen die we maken als liefhebber dan schrik je wel eens, de jongens (en meisjes) die vrijwillig meehelpen laat je ook niet verhongeren of uitdrogen ... Tijd die je opneemt waar je anders loon voor of opbrengst van verwacht rekenen we nooit mee ... Benzine van de trekauto, kost van je aanhanger, tentje, etc., etc.
Als we die rekening écht maken dan stoppen we'r allemaal mee, maar gelukkig doen we dat niet :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Racen - Algemeen”