Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 13:15

Ik vond die actie van Roger in de 147 niet zo netjes idd.

Moest even naar grip zoeken deze race, zonder splitter en achterspoiler...
Met de rembalans ver naar voren ging het redelijk.

Na de race bleek wiellager linksvoor speling te hebben en band rechtsvoor zat op canvas :?
Merk je eigenlijk weinig van tijdens het rijden :jumping:
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1156
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 13:23

Leuk filmpje nog bedankt voor de 156 ! en de duim :D

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 13:41

Was geen opzet in het spel Barend, maar je kon er mooi langs met je gevolg :D
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
GTIm
Full Member
Full Member
Berichten: 461
Lid geworden op: wo nov 12, 2008 12:59

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 14:33

De specifieke actie hier van de 147 heb je gelijk in maar ik ken die Gele 75 ook al langer dan vandaag!

Ja die banden stapel, dacht eerder nog wat staan die dicht op de baan (ook op andere plekken) want het onthoud je wel van gebruik maken van de baan (wat inclusief curb stones is en je moet wat kunnen uitwijken). Ik zag dat vlak voor me de baan op stuiteren en dacht nog, gelukkig dat die nog niet zo ver de baan op zijn maar ze rolden nog verder ....

Is trouwens levens gevaarlijk want als het opstuitert en door je voorruit gaat heb je een serieus probleem. Zoiets kun je bij een cursus wellicht doen maar niet bij een race!
Laatst gewijzigd door GTIm op di aug 25, 2015 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 14:36

Die "147" meneer, hobbelt 'ie óók wel eens rond in een Fiat Punto ? Zo ja, dan "ken" ik hem ook...
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 17:53

Op het randje, moet kunnen! Hij zat namelijk al wel aan de binnenkant, en die 75 stuurt uiteindelijk gewoon in! (Oordeel van de wedstrijdleiding ook! ;)) Ma ik zie Marc ook een aantal keren net zo over het groene rijden (net buiten de baan :P)

Was heel duidelijk te zien vanaf het dak! Sterker nog, de ronde daarna deed die 75 exact het zelfde bij een andere auto, en is toen uitgevallen met schade.

Die gast heeft al vaker problemen gehad en een aantal jaren terug is Mike nog tussen ze ingesprongen omdat hij en Santamaria elkaar met moment sleutels wilde aanvliegen in Hockenheim!
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 19:04

Nou Niels ik heb er nog eens paar keer naar gekeken maar ik vind nogal optimische actie vanuit perspectief van Marc z'n onboard.
Maar de wedstrijdleiding heeft altijd gelijk, en ik ben ook helemaal geen partij in dat akkevietje, dus LB verder :lol:
Verhaal van dat in haren vliegen met momentsleutels heb ik ook wel eens gehoord.
Wist niet die tegenwoordig in een gele 75 zit. Kende die hele auto niet.
Gr
DJ

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: Spettacolo

di aug 25, 2015 19:42

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het dr vanuit deze camera anders uit ziet als van bovenaf...

Maar idd, boeit ook niet verder. De 75 had van deze tik eig geen schade, en Roger had een kromme stuurstang. Ronde erna zat de zijkant van de 75 wat verder in mekaar :shock:

Maar de Engelsen hebben een gezegde altijd, if you don't use the green stuff, you're not using all the space :mrgreen: :jumping: (Paul Plant!)

Maar dat met die moment sleutels wat op Hockenheim 2013! Als Mike en nog een paar van ons dr niet tussen waren gaan staan (Gebeurde voor onze tenten) waren ze mekaar wel aangevlogen ja :shock: Volgende dag zaten ze samen weer aan het bier... :jumping:
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Terug naar “Racen - Algemeen”