Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

wo apr 08, 2015 15:35

Barend en Maarten komen.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5576
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

wo apr 08, 2015 16:17

Mooi Walter ! Armando wil bij "droog" ook komen (die paar spetters tellen niet mee, toch ?), dan hebben we minimaal 5 105'jes en daar kunnen we toch een mooie pot van maken. Cees kan wel eens héél erg in vorm zijn en dan moeten we alle zeilen gaan bijzetten.. :blue_lol: Nóg een tip: pas op voor André ! Rumour has it dat zijn Bert tot op de microgram haaks, recht en uitgewogen is met één of ander ultra high-tech uitweegsysteem !?!?!? 8)
Tot op de nanogram Emile :jumping:
oppassen met lunchen dan... :mrgreen:
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

wo apr 08, 2015 16:43

Hoorde van Marco van Doorn dat Pascal Giacomini ook van plan was mee te rijden, dan hebben we zo onderhand 27 auto's ? Met wat onaangekondigde, maar minstens zo welkome mistery drivers 30+ ??? Wat een aftrap.. We gaan een lekkere pot sturen mannen (en vrouw) !!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
robert slop
Member
Member
Berichten: 157
Lid geworden op: za jan 02, 2010 18:42
Locatie: Huizen
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

wo apr 08, 2015 22:20

[quote="GTA287PK"]Als Armando en de beide heren Slop komen (en dat doen ze toch ????)


Ja Emile en dat doen ze !!!!
Jasper hoeft alleen maar te poetsen en heeft helaas nog wat cosmetische problemen maar daar is helaas geen tijd meer voor.
ik heb zelf nog een waslijst af te werken om te kunnen rijden aangezien mijn auto afgelopen winter als Donor werd gebruikt voor een kanarie geel gebakje.
maar we zijn erbij!! :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

do apr 09, 2015 08:13

Super. Historisch startveld !! :thumbs: :thumbs: :thumbs:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

do apr 09, 2015 18:00

Vandaag nog bezig geweest met wat kleine tr*tprobleempjes, maar ik kan het sein "brand meester" geven ! Morgen den campert inpakken met bandjes/wielekes , race-benodigdheden en zaken die de inwendige mens kan waarderen, en dan op naar de baan ! GÁSSSUHHH !!!! :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Hilbert
Full Member
Full Member
Berichten: 259
Lid geworden op: di dec 28, 2004 00:28
Locatie: Almere
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

do apr 09, 2015 18:58

Grote klasse Emiel! Tot zaterdag
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

do apr 09, 2015 20:21

Is het misschien een leuk idee om ergens op de dag alle rijders en auto's bij elkaar te zetten voor wat foto's t.b.v. promotie van de SI ? Er is vast wel iemand aanwezig (Lindsay of Jordy) die dat op de gevoelige plaat wilt vastleggen...
Zouden we bijvoorbeeld kunnen doen bij het opstellen voor de vrije training, als iedereen daar bijtijds is.

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4361
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

vr apr 10, 2015 19:58

Veel plezier allemaal morgen.
Ik lees het de resultaten hier wel na afloop.

Gr
DJ

Gebruikersavatar
MOGA
Junior Member
Junior Member
Berichten: 78
Lid geworden op: ma jul 23, 2012 19:07
Locatie: Regno del Belgio

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

za apr 11, 2015 10:35

Wij kunnen er helaas door een hele rits oorzaken niet bij zijn, maar wensen iedereen een sportieve en schadeloze racedag toe !
Cuore sportivo

Gebruikersavatar
Het-Licht
Guru
Guru
Berichten: 1329
Lid geworden op: di aug 30, 2005 17:09
Locatie: Afval aan den Rijn

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

za apr 11, 2015 22:48

En daar stonden we dan met 31 Alfa's! Was gaaf mensen, moeten we vaker doen! :jumping:

Gebruikersavatar
Jorioni Cooperini
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 580
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:59
Locatie: Hillywood
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

za apr 11, 2015 23:54

Meesterlijk, alleen best geschrokken van turbomarc'z'n crash :(

Ik liep nog op je in de laatste rondes van race 2, goeie race man, we zaten in the 'zone'!
En daar stonden we dan met 31 Alfa's! Was gaaf mensen, moeten we vaker doen! :jumping:
1986 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v corsa...grrrrrrrrrrrrrr
1988 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v carburateurs...grrrrr
1988 Alfa Romeo Spider 2.0 QV carburateurs...grrrrrrrrrrr
2002 Alfa Romeo 156 3.2 GTA SW...vroemmmmmmmmm
Il Cuore Sportivo della Squadra33

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

zo apr 12, 2015 00:24

Nou, heb me het paasweekend dus de tandjes gesleuteld maar o o o wat was het de moeite waard.. Vrije training op (oud) profielloos rubber maar met de dwingende instructie van m'n Chief Mechanic om 10 rondjes rustig aan te doen (motortje was opgefrist & diende met wat beleid te worden behandeld), niet boven de 5500 toeren geweest. Snelste ronde 2.30... Het zag me blauw voor de ogen van al die vlaggen..

Tijdtraining geglibberd op Armando's R888's: in tegenstelling tot verwacht (ben een beetje bang in de regen.. Mag niemand weten !) heb ik het echt enorm naar m'n zin gehad. Zoeken naar de grip, ontdekt dat achterwiel aandrijvers best overstuurd zijn in deze conditie's, gedacht/verwacht toch een stukkie sneller te zijn geweest als de "inloop-ronde's": maar nee, 2.35.. :blue_lol:

Eerste race weer lekker gummen, lekker geduelleerd met Cees, de inmiddels door turbokracht voortgestuwde blauw-smurf van meneer Slop Sr. en die Engelse enthousiasteling in dat gele doosje. Leuk hoor ! 2.08, het verschil tussen verse banden en rubber wat een seizoen lang heeft moeten beulen blijkt een seconde of 3, 4. Vórstelijke pirouette gemaakt (720 graden of zo), omdat Turbo-Slop weer eens voorbij kwam prikken en ik mijn verlies niet wilde nemen..

Tweede race was subliem. In weer & wind nóg een keer wielen wisselen (door die bloedjewarme zonovergoten vrijdag m'n jas vergeten mee te nemen..), want mijn persoonlijke buienradar (jeuhh !! Ik heb sinds kerst 2014 een smartfoon !! Thanks, lieve kiddie's !!) gaf nogal nattigheid aan: de hageltje nieuwe Hankook Ventus regenbanden, vorig jaar gekocht maar nog nooit gebruikt. Wielen op het laatste moment erop gesnukt (had er eigenlijk geen zin in: genoeg wielen gewisseld en ik wilde koffie maken en eieren gaan bakken..) en met nog een minuutje of 2 speling op de startopstelling. In de opwarmronde een beetje lopen frunniken met stuur & gas en dat beloofde veel goeds.. Moest een paar ronden wennen aan de mega-grip, vertrouwen krijgen (ik ben een lafaard in de regen.. sstt...), en toen durfde ik het gas er lekker op te zetten. De Juul blijkt op deze echt toppie-banden heel communicatief in de nattigheid, ze waarschuwt op tijd, en zowel met het stuur als met het gaspedaal prima op koers te houden. Ik kan ze iedereen aanbevelen ! (Een 105'je/Giulia EN die kekke bandjes ! :mrgreen: )

Hondsmoe nu, wel weer een beetje op temperatuur/ontdooid, top dag gehad. Robert, Cees, en Mr. Macmahon: bedankt voor de competitie en de mooie, faire strijd !! Leuke trofee gescoord ! Vind het echt een heel geinig, creatief ding. Nu al bekertjes, stukjes knalpijp, race-mannekes-pis en CPZ -op schaal op de schoorsteenmantel ! Onze belhamel-junior Slop-Junior heeft er tijdens zijn eerste echte SI race óók eentje gescoord, was 'ie (terecht ! ) zichtbaar blij mee, goegedoanJochie !!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Het-Licht
Guru
Guru
Berichten: 1329
Lid geworden op: di aug 30, 2005 17:09
Locatie: Afval aan den Rijn

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

zo apr 12, 2015 00:44

Ja ging best goed in het nat, begon het steeds meer naar me zin te hebben. Wat voor banden had jij eronder? Ik toyo r888...
Voor de code 60 zal ik in een perfect ritme en aardig temperatuur in de banden, na de code 60 toch last om ritme weer op te pakken en temperatuur weer in de banden te krijgen. Had een Kumho nog een momentje, ging zo dwars dat ik moest overpakken om hem te houden!
Meesterlijk, alleen best geschrokken van turbomarc'z'n crash :(

Ik liep nog op je in de laatste rondes van race 2, goeie race man, we zaten in the 'zone'!
En daar stonden we dan met 31 Alfa's! Was gaaf mensen, moeten we vaker doen! :jumping:

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4361
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: DNRT 11 April. Wie gaat rijden?

zo apr 12, 2015 04:27

Gisteren tussen werk door beetje proberen te volgen via live timing,weeronline en FB.
Internet hier werkte gelukkig mee.
Dichterbij dan dat gaat nu ff niet.
Maar was toch ook leuk.

Gr
DJ

Terug naar “Racen - Algemeen”