Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

RE: Racen op Assen: donderdag 11 september

di sep 02, 2014 19:31

De heer Bekker heeft mij laten weten, dat zijn deelname niet zeker is. Iets met niet voldoende tijd voor het vervangen van een koppakking?

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

RE: Racen op Assen: donderdag 11 september

di sep 02, 2014 19:45

Morgen weet de heer Bekker meer.. Hij was vorige week, én deze week zo kanondruk op het bedrijf van zijn hoofdsponsor, dat het sleutelen er zwaar bij inschiet. Gelukkig weet de heer Bekker zich gesteund door de heren Hans Vooijs en Marco van Doorn, dus het moet wel heel erg uit de rails lopen wil het niet lukken.. Maar geen van de drie heren voelt er voor om zo vlak voor het einde van het seizoen en dus vlak vóór de grote Nord-tor rebuild actieve euthanasie op het beestje te gaan plegen.

De Juul staat nu bij Onixx/Hans, morgen snuffel- en compressie test, als dat okee is (de Juul geeft tegenstrijdige signalen/symptomen ?!) ff rollen en kijken of er paarden zijn ontsnapt. Als er iets niet okee is (dan gaat Hans uiteráárd niet rollen) dan met de Juul (rollend op de trailert) naar Alfaspecials, onderweg ff een slaapzak scoren voor meneer van Doorn, hij moet wel ff een paar uurtjes comfy kunnen pitten !! :lol:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

RE: Racen op Assen: donderdag 11 september

di sep 02, 2014 21:30

Hoop dat het allemaal lukt!

spidertjuh
Member
Member
Berichten: 173
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 17:06
Locatie: Nijmegen

RE: Racen op Assen: donderdag 11 september

di sep 02, 2014 21:38

Ik zal ook weer eens komen meehobbelen.... :)
Nu: 156 GTA VMR32 SW Selespeed, 75TS racer, Fiat 124 Sport Spider BS, Toyota MR2 SW20, Subaru Forester Turbo, Huyndai Kona Electric.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

za sep 06, 2014 16:16

Nou, het forum is weer gefixt (met helaas, helaas een andere layout, not nice voor een aartsconservatief als ikke.. :mrgreen: ), net als de Juul. Probleem bleek geen lekke koppakking, maar "ineens" lucht in het koelsysteem, van de hardnekkige soort, waarschijnlijk door net-wel/net-niet op hoogte van het expansievaatje. En al knutselend een probleem ontdekt aan de bedrading van de 123 ontsteking: isolatie van twee draden dóór, was ik zeker mee uitgevallen. Waarschijnlijk ontstaan door wat onder spanning weggewerkt van de bedrading ivm de locatie van de oliepeilstok (daar) , en steeds weer heet-koud-heet enz. van het isolatiemateriaal. Nou ja, jammer van de uursrace op het SSAR, maar beter safe than sorry.

Dusss, snuffel- en compressietest gedaan, alles okee, zeer goede oliedruk, mooi "rond" lopende tor. Bedrading van de 123 gefixt. Alleen nog een aanpassing/ontluchting aan het koelsysteem te knutselen. Afgelopen vrijdag opnieuw gerold, en na 2,5 seizoen volop racen een luttele 4 PK's en 5 NM verloren. Kan aanstaande donderdag dus nog steeds 178 PK in de strijd gooien ! :lol:

Vakmensen hoor, die van Doorn en die Vooijs... :thumbs:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

zo sep 07, 2014 17:09

Goed bezig! Mijn autootje staat er ook klaar voor.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5577
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 10:45

succes heren! mooi dat het meevalt Emile, en dat pk verlies is inderdaad gering te noemen.
:thumbs:
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

spidertjuh
Member
Member
Berichten: 173
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 17:06
Locatie: Nijmegen

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 11:56

Andere striping op de auto, gaat minimaal seconde vlotter per ronde lijkt me as donderdag..... hahahaha
Nu: 156 GTA VMR32 SW Selespeed, 75TS racer, Fiat 124 Sport Spider BS, Toyota MR2 SW20, Subaru Forester Turbo, Huyndai Kona Electric.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 12:43

Gij Stickertjunert !!! We gaan het zien ! Maar gaaf dat je er weer bij bent hoor !

Dus, so far:

* Ik
* Marcel
* André
* Pieter
* Djan/Elmer
* Barend (jij sleept/dwingt je broers toch ook wel mee ??)

Maakt (uitgaande van een trio Aarts brothers) al (?) 8 auto's, en da's zo ongeveer het dubbele van het vorige SI, dus procentueel gezien gaat het niet onaardig. MAARRR.... Ik wens/eis/wil/beveel toch nog MINSTENS een volgende verdubbeling van het veld, zeg nou zelf, gezien het gemiddelde aantal rijders dit seizoen, én "Assen", én de één-na-laatste race, dan komt iedereen die een auto heeft, niet ziek/zwak/misselijk is, laatinhetseizoenopvakantie, Pebbel Bietsch overslaat en weet ik veel wat nog meer allemaal toch meegummen ? DRIE races !!!!! Kom op nou !!!!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
JGA
Member
Member
Berichten: 101
Lid geworden op: di sep 21, 2010 14:04

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 12:50

Hallo allemaal,

Ik (en ik denk ook Elmer) ben/zijn er toch niet bij. Mijn dochter is 7 weken eerder dan we gepland hadden op de wereld gekomen. Nu al een snelle dus. Gaat goed, maar racen zit er nog even niet in volgende week.

Gr,
Djan
Vergeet je transponder niet.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 12:57

Kerel, proficiat !!! Alles okee met de kleine meid, en natuurlijk met mama ?

Ik accepteer dit als geldig excuus !! (niet voor Elmer, overigens.. :mrgreen: )

Regel je wel beschuit met muiskes, voor de donderdagmiddagkoffie/lunch ???

Koester élk moment, voordat je het weet zijn ze 21, (erg) zelfstandig en uitgefladderd... :cry:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 13:50

Net ff gevraagd, Hans is er niet bij.

Misschien moet Richard zijn auto eens uit de motteballen trekken en niet met karts spelen ;)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 14:29

Hallo allemaal,

Ik (en ik denk ook Elmer) ben/zijn er toch niet bij. Mijn dochter is 7 weken eerder dan we gepland hadden op de wereld gekomen. Nu al een snelle dus. Gaat goed, maar racen zit er nog even niet in volgende week.

Gr,
Djan
Gefeliciteerd!

Alberic komt met 2 klanten, dus dan zitten we al op 9.

En dan komen er ook altijd nog wat forumlozen.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
robert slop
Member
Member
Berichten: 157
Lid geworden op: za jan 02, 2010 18:42
Locatie: Huizen
Contacteer: Website

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 14:36

Helaas helaas helaas.
Ik moet me afwezig melden Auto is klaar daar ligt het niet aan, ben niet ziek mag gewoon weg van mijn vrouw, ben ook niet bang Voor Mr striping dat hij 1 sec sneller is, :lol: :lol: nee hoor heb gewoon geen goed excuus. alleen moest ik een keuze maken of tevreden klanten of lekker gaan racen. tja ik weet het is de verkeerde keus die ik gemaakt heb.
veel Suc6 Heren.

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: Racen op Assen: donderdag 11 september

ma sep 08, 2014 14:45

Helaas helaas helaas.
Ik moet me afwezig melden Auto is klaar daar ligt het niet aan, ben niet ziek mag gewoon weg van mijn vrouw, ben ook niet bang Voor Mr striping dat hij 1 sec sneller is, :lol: :lol: nee hoor heb gewoon geen goed excuus. alleen moest ik een keuze maken of tevreden klanten of lekker gaan racen. tja ik weet het is de verkeerde keus die ik gemaakt heb.
veel Suc6 Heren.
Heeft niets te maken met dat je Assen niks vind? :wink:

Hoef ik dus ook geen accu mee te slepen. Scheelt weer.

Terug naar “Racen - Algemeen”