Gebruikersavatar
MOGA
Junior Member
Junior Member
Berichten: 78
Lid geworden op: ma jul 23, 2012 19:07
Locatie: Regno del Belgio

Re: NoBudGet 75 TS cup

vr nov 14, 2014 19:17

Auto niet klaar geraakt.
Het zal een volgende cursus worden.
Veel succes Jasper!

Grtz.
Cuore sportivo

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: NoBudGet 75 TS cup

za nov 15, 2014 09:11

Dat is jammer!
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

Re: NoBudGet 75 TS cup

za nov 15, 2014 22:25

Auto niet klaar geraakt.
Het zal een volgende cursus worden.
Veel succes Jasper!

Grtz.
dat is jammer, vandaag heb je veel gemist. hoop dat je de volgende cursus er wel bij kan zijn.

vandaag mijn eerste kilometers op het circuit en in mijn auto gemaakt tijdens de eerste Race cursus dag.
wat is het SuperGaaf :mrgreen:
de baan was spekglad maar volgens Huib zijn dat de juiste weer condities voor de eerste Cursusdag.
het was echt een dag vol FUN en ook een paar leerzame momentjes............

snap niet dat de twijfelaars er nog niet voor hebben gekozen om toch de Racecursus te doen.
ik ben nu de enigste ALFA tussen al dat Duitse geweld en nog wat ondefinieerbaars in. :evil: :evil:

kan al niet wachten tot volgende week.
https://www.youtube.com/watch?v=NEs_vTdXZDc
:driving:

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: NoBudGet 75 TS cup

zo nov 16, 2014 10:56

Heb je nog verwarming in de 75 Jasper ? En een (voorruit)ventilator ? Ik heb ooit eens een cursusdeel meegemaakt in een Juul met de sneeuw tot aan de dorpels en met een "aangelegd natuurijsdriftachtbaantje" op de paddock. Dát was me een partij koud..

En inderdaad, soms voelen we ons een Roepende in de Woestijn mbt cursus doen/meerijden/meeracen... Twijfelaars (ver)twijfelen een veel te groot deel van hun leven, dáár hoef je weer niet over te twijfelen.
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

Re: NoBudGet 75 TS cup

zo nov 16, 2014 11:29

Heb je nog verwarming in de 75 Jasper ? En een (voorruit)ventilator ? Ik heb ooit eens een cursusdeel meegemaakt in een Juul met de sneeuw tot aan de dorpels en met een "aangelegd natuurijsdriftachtbaantje" op de paddock. Dát was me een partij koud..

En inderdaad, soms voelen we ons een Roepende in de Woestijn mbt cursus doen/meerijden/meeracen... Twijfelaars (ver)twijfelen een veel te groot deel van hun leven, dáár hoef je weer niet over te twijfelen.

Jaa ik heb vloerverwarming (mijn uitlaat) :jumping:
Vanderest heb ik een toevoeging die afkomstig is uit de Action en Dreft op mijn ramen gesmeerd.
Was tot op heden voldoende.

Ik kreeg het zo warm dat ik mijn raam een stukje open deed.
Ik weet niet of dat door adrenaline kwam of dat het echt zo warm aan het worden was :mrgreen:
:driving:

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5577
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: NoBudGet 75 TS cup

zo nov 16, 2014 16:33

Auto niet klaar geraakt.
Het zal een volgende cursus worden.
Veel succes Jasper!

Grtz.
dat is jammer, vandaag heb je veel gemist. hoop dat je de volgende cursus er wel bij kan zijn.

vandaag mijn eerste kilometers op het circuit en in mijn auto gemaakt tijdens de eerste Race cursus dag.
wat is het SuperGaaf :mrgreen:
de baan was spekglad maar volgens Huib zijn dat de juiste weer condities voor de eerste Cursusdag.
het was echt een dag vol FUN en ook een paar leerzame momentjes............

snap niet dat de twijfelaars er nog niet voor hebben gekozen om toch de Racecursus te doen.
ik ben nu de enigste ALFA tussen al dat Duitse geweld en nog wat ondefinieerbaars in. :evil: :evil:

kan al niet wachten tot volgende week.
https://www.youtube.com/watch?v=NEs_vTdXZDc
leuk! ik wil gelijk even mijn respect uitspreken voor degeen die de plaatjes maakt...die staat en zal lekker staan te koukleumen ,
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: NoBudGet 75 TS cup

zo nov 16, 2014 16:50

leuk! ik wil gelijk even mijn respect uitspreken voor degeen die de plaatjes maakt...die staat en zal lekker staan te koukleumen ,
Dat is vaderliefde? Equivalent van al die druilerige vroege zaterdagochtenden met papa's op het voetbalveld ;)

@Jasper: wanneer moet je rijden voor de licentie?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

Re: NoBudGet 75 TS cup

ma nov 17, 2014 18:48

leuk! ik wil gelijk even mijn respect uitspreken voor degeen die de plaatjes maakt...die staat en zal lekker staan te koukleumen ,
Dat is vaderliefde? Equivalent van al die druilerige vroege zaterdagochtenden met papa's op het voetbalveld ;)

@Jasper: wanneer moet je rijden voor de licentie?
Dat is Vader en Moederliefde. maar ik denk dat ze de rest van de cursus bij het Micky's caffe te vinden zijn.

@Pieter: 13 december heb ik mijn Examen. :mrgreen:
:driving:

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4365
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 10:59

Hoi Jasper,

Veel plezier tijdens de cursus en succes alvast de 13de.
Wel even de moeite nemen om de theorie goed te leren, is echt ook van belang!
En als de praktijkexamens nog steeds zelfde gaan als voorheen: trappen met dat hok, rijden alsof je hem zelf gestolen hebt.
Vinden ze leuk. Een keertje dwars of bij de exit een keer stukje grindbak mag best.
Als je maar racet ipv rondjes rijd.

Gr
DJ

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 11:15

misschien moet ik eens vragen of ik mee kan doen...<zwaarlastvanrace-ontwenningsverschijnselenennogeenmaandof4 race-droogmoetenstaangetverdemme>
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4365
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 12:25

@Emile: ga lekker driften in het winterseizoen om scherp te blijven!
Bij voorkeur met een alfa maar iets anders kan ook....

Gr
DJ

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 14:43

Zit ik ook weleens aan te denken, maar vind ik wel zonde van/voor de racer. Misschien maar een afgeragd BMW-tje scoren ;)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 14:48

misschien moet ik eens vragen of ik mee kan doen...<zwaarlastvanrace-ontwenningsverschijnselenennogeenmaandof4 race-droogmoetenstaangetverdemme>
http://www.dnrt.nl/vraag-en-aanbod/deze ... ursus-6079" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 19:39

@ Dirk Jan : Bedankt voor je tips, ik zal er aan denken tijdens mijn examen. :thumbs:

@ Emile : je kan nog mee doen!!!!! dat is geen probleem. kan je jezelf weer eff finetunen als dat nodig mocht zijn :mrgreen:
dus Tot Zaterdag !! ( wel even van te voren melden dat je met een ALFA komt. )

@ pieter : NEE !!!!!!! het enige wat ik in mijn spiegels zie tijdens de cursus zijn Bmw's, bmw's en nog meer bmw's :evil:
neem dan een afgeragde Alfa
:driving:

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: NoBudGet 75 TS cup

wo nov 19, 2014 20:10

Ben zaterdag wel redelijk in de buurt: op weg naar Utrecht & Heerhugowaard, onderdelen & een motor scoren voor de overleden GT van m'n ehh "schoonzoon" , wil de motoren ook dit weekend nog wisselen. En het weekend daarop de overleden motor van de 156 Pekelracert wisselen, en het weekend daarna de nieuw opgebouwde/gereviseerde TS voor de daily 75 weer plaatsen. En in het weekend dáárna de Nord van de Giulia er uit ivm gescheurde bell-house en voor krukas/drijfstang lagers controleren/vervangen.. Dus ik heb de komende weken/weekenden m'n handen vol met Alfa's, zij het niet op de manier die ik het liefste heb.. 8) Alfa Romeo's ?? Ze houden je van de straat én van het circuit !! :mrgreen:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Racen - Algemeen”