BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

BBQ Ron Sanen tvv heropbouw 156Gta Racer

vr mei 23, 2008 20:39

Amici,

Zoals jullie wellicht al weten heeft het noodlot Ronny niet gespaard in Spa tijdens de RMU meeting . Wie het nog niet wist : o.a. hier vind je er het nodige over terug : http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 4&start=15
Om Ronny een hart onder de riem te steken organiseert z'n vriendenkring 'n BBQ in Ham (10 min. van Zolder) .
Exacte info over plaats, deelname in de kosten en waar in te schrijven en hoe vooraf te betalen volgt nog : Noteer alvast ; Zondag 8 juni, Ham !

Zelf ben ik dezelfde dag... aan't racen in de 500km van Zolder :oops: (zie : http://www.dunlopendurancecup.be/files/ ... Day_NL.pdf ) maar niets belet jullie om eerst lekker te gaan Barbecuen en nadien af te zakken naar Zolder ; Ik zorg alvast voor vrijkaarten voor Zolder voor al wie op Ronny's Barbecue is ingeschreven !
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: BBQ Ron Sanen tvv heropbouw 156Gta Racer

za mei 24, 2008 12:40

Zo hierbij de gegevens :
Zondag 8 juni
Zaal Kristoffelheem ; Schoolstraat 10 in B-3945 OostHam
van 12 tot 18u
BBQ met 1 BBQworst, Saté & Karbonade + Groentenbuffet, Pasta, Aardappelsla, Brood & Sauzen
Inschrijven tot 31 mei à € 13 per persoon te storten op Rek.Nr KBC 734 3162016 19 met vermelding BBQ Gta + mail à Guido.Bijloos@pandora.be

Dranken(o.a. Belgische Bieren...) aan democratische prijzen .

En zoals beloofd voor eenieder die het wil bezorg ik vrijkaarten voor X-day 500km van Zolder voor alle ingeschrevenen die nadien naar Zolder willen afzakken !

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Andretti Molletti

za mei 24, 2008 12:44

Ik kom zeker niet BBQ, eerlijk gezegd te druk en te ver... maarrrrrr
Als je het even makkelijker kan maken vwb geld overmaken vanuit NL naar B, dus duidelijk omschrijft hoe ik dat doe en wat ik moet invullen.. Iban ed?
dan maak ik wat geld over voor Ron, want dat hij blijft racen dat zie ik graag!!!
En met mij zijn er meer die een klein bedrag kunnen missen maar niet komen bbq-en... dussss.
Een extra aanvulling op je geweldige initiatief!!! :wink:

Kiep Ron Running!!! :lol:

LENZ
Guru
Guru

za mei 24, 2008 12:49

Geen BBQ, maar met de pet rond lijkt me een goed plan
www.lenjansen.nl

67 gt 1300 junior,82 sud ti qv 1.7,91 33 16v carb,96 155 2.0 Twin Spark 16v,00 147 selespeed,
01 156 2.5 V6 24V Sportwagon,03 147 Gta,04 gt 3.2,06 147 2.0 Twin Spark 16v,12 giulietta qv

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: BBQ Ron Sanen tvv heropbouw 156Gta Racer

za mei 24, 2008 13:24

Zo hierbij de gegevens :
Zondag 8 juni
van 12 tot 18u
BBQ met 1 BBQworst, Saté & Karbonade + Groentenbuffet, Pasta, Aardappelsla, Brood & Sauzen
Inschrijven tot 31 mei à € 13 per persoon te storten op Rek.Nr KBC 734 3162016 19 met vermelding BBQ Gta + mail à Guido.Bijloos@pandora.be

En zoals beloofd voor eenieder die het wil bezorg ik vrijkaarten voor X-day 500km van Zolder voor alle ingeschrevenen die nadien naar Zolder willen afzakken !
En de IBan code toegevoegd :
BE39 7343 1620 1619
alsook BIC :
KREDBEBB
voor de BBQ vermeld je : BBQ Gta, om te steunen stel ik voor "Ron Aid" :wink:

Voor de mensen die gewoon willen steunen gaan we wel wat terugdoen in de vorm van vrijkaarten o.i.d. !

Andretti Molletti

za mei 24, 2008 14:24

Je hoeft niet altijd wat terug te doen he bug ;)

Ik zal zodra mijn saldo positief is wat overmaken op Ron Aid :P
Mocht er nou echt heel veel te veel aan geld binnenkomen dan moet je even mailen, dan geef ik je mijn overschrijvingsgegevens :lol:

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

za mei 24, 2008 15:12

Je hoeft niet altijd wat terug te doen he bug ;)

Ik zal zodra mijn saldo positief is wat overmaken op Ron Aid :P
Mocht er nou echt heel veel te veel aan geld binnenkomen dan moet je even mailen, dan geef ik je mijn overschrijvingsgegevens :lol:
Ik ken er nog ene die met 'n budget in't rood zit :roll: : het lot van de hobbyracer ?

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mei 24, 2008 15:46

toch leuk... gaat dat bij iedereen die zijn auto kraakt?? moet ik nog even het bankrekeingnummer doorgeven, de mijne staat net sinds gisteren bij de spuiter! :wink:
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

za mei 24, 2008 19:57

Ik kom zeker niet BBQ, eerlijk gezegd te druk en te ver... maarrrrrr
Als je het even makkelijker kan maken vwb geld overmaken vanuit NL naar B, dus duidelijk omschrijft hoe ik dat doe en wat ik moet invullen.. Iban ed?
dan maak ik wat geld over voor Ron, want dat hij blijft racen dat zie ik graag!!!
En met mij zijn er meer die een klein bedrag kunnen missen maar niet komen bbq-en... dussss.
Een extra aanvulling op je geweldige initiatief!!! :wink:

Kiep Ron Running!!! :lol:
Het initiatief komt niet van mij hoor, ik verspreid enkel het woord :wink:

@ Vv : toch niet jaloers... :whistle: Nee even serieus, iedereen heeft zo wel eens z'n tegenslagen, maar Ronny spant wel echt de kroon nu, net de wagen picobello klaar en dan na 7 rondjes weer verder van scrap mogen beginnen dan toen hij de 156gta verworven heeft . Ronny's vriendenkring wil ook z'n duit in't bakje doen en vooral het moreel weer opkrikken =D>

elio
Guru
Guru

za mei 24, 2008 21:16

Mijn bijdrage is onderweg, ik vind het een schitterend initiatief!
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

B-lee
Guru
Guru
Contacteer: ICQ

zo mei 25, 2008 09:31

=D>
Dit vindt ik nu eens een tof initiatief , en dat er dan nog Belgen zijn die durven zeggen dar Hollanders gierige mensen zijn .Vooral morele steun heb je nodig na zo een klap (letterlijk en figuurlijk )
Een super idee , wij komen zeker met een ganse bende naar Ham . Maandag een paar vrieden rond bellen voor we reserveren .
Ik ken Ronny persoolijk goed en weet dat hij grote offers heeft moeten doen om zijn wagen en budget rond te krijgen .
Dit spijtig voorval laat zeker zijn moet niet zakken en zeker niet als hij weet hoeveel mensen achter hem staan wanneer nodig.
zeker een tof gebaar van Peter om voor vrij kaarten te zorgen voor Zolder .
:lol: :lol: :lol: :wink:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

bralfa
Guru
Guru

zo mei 25, 2008 10:18

toch leuk... gaat dat bij iedereen die zijn auto kraakt?? moet ik nog even het bankrekeingnummer doorgeven, de mijne staat net sinds gisteren bij de spuiter! :wink:
=D>

Sorry hoor,

Hier moet ik Walter toch even gelijk geven.

Er zijn de laatste tijd toch redelijk wat pechgevallen geweest in de racerij... (Dennis de Rooy vorig jaar zijn nieuw opgebouwde racer plat, Vv vorig jaar tijdens SS motor van zijn nieuw opgebouwde brievenbusje kapot, in april dan de blikschade, enz enz.)

Dat je binnen een paar maanden na een grote klapper al weer een serieuze auto op de grid kunt hebben staan dan hoef je volgens mij nou niet echt met je pet rond of je handje op te houden.

Ik denk dat er in de challenge en zeker in de SI genoeg rijders zijn die het financieel meer pijn doet om een relatief kleine schade te laten verhelpen als dat anderen een complete auto afschrijft.

Hiermee wil ik niet zeggen dat het zonde en erg jammer is als er schades zijn (hoe erg en van wat voor een aard dan ook).

Als circuit bezoekers weten we toch welke risico's we nemen als we aan een evenement deelnemen???

Tuurlijk staat het iedereen vrij een ander te steunen als er een rijder schade gereden heeft. Maar dit gaat me toch eigenlijk iets te ver.
Shut up and ride!

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 25, 2008 10:20

@ Vv : toch niet jaloers...
nee hoor, even relativeren... de bert herstellen was voor Ron stukken goedkoper geweest dan een GTA aanschaffen en opzetten, en kon hij toch leuk meekomen met die auto .. Er zijn alleen op dit forum al legio mensen die van veel lagere budgetten racen, en waarvoor na een heel grote klapper het seizoen, of wellicht zelfs het racen geheel gewoon voorbij is...Gelukkig zien wij ook hierbij dat er heel veel hand en span diensten gedaan worden om een racer weer aan de gang te krijgen.

En als ik dan lees dan mensen als Andretti in de beurs gaat tasten , dat vind ik dan top, van Andretti vooral. Maar dan heb ik in een situatie als dit meer respect voor de gever, zullen we maar zeggen.
Nee ik ben niet jaloers, heb wel mijn mening over dit soort zaken.

Mijn racer is na de buts nu weer recht, uit eigen zak. Alleen de kapotte knipper voor niets, en dat hoeft van mij nog niet eens voor niets..(zeldzame dingen), staat nu bij de spuiter, ook uit eigen zak. Zijn de mogelijke consequenties als je ervoor kiest te gaan racen al dan niet met sponsoring.

Succes met de BBQ en de collecte voor de "'armen"".
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 25, 2008 10:23

dan hoef je volgens mij nou niet echt met je pet rond of je handje op te houden
Bas, volgens mij is dit idee niet door Ron zelf bedacht. Benieuwd hoe hij er zelf in staat overigens! Dit soort klappers is nooit leuk, maar ja hoe groter kanonnen des te groter de schade.

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 25, 2008 12:12

Zo hierbij de gegevens :
Zondag 8 juni
van 12 tot 18u
Inschrijven tot 31 mei à € 13 per persoon te storten op Rek.Nr KBC 734 3162016 19 met vermelding BBQ Gta + mail à Guido.Byloos@pandora.be

E-mail adres = Guido.Byloos@pandora.be .

Nogmaals het initiatief komt niet van Ronny zelf, maar van z'n vriendenkring . Als je 8 juni een kans ziet om lekker te eten voor'n democratisch prijsje en daarmee tegelijk Ronny te steunen is dat mooi meegenomen toch ?

En we doen ons als hobbyracer allemaal pijn, ikzelf incl. ; maar als mijn omgeving 'n feestje o.i.d. wil organiseren om 'n duit in't zakje te doen zou ik daar ook blij mee zijn ! :whistle:

Terug naar “Racen - Algemeen”