@ Vv : toch niet jaloers...
nee hoor, even relativeren... de bert herstellen was voor Ron stukken goedkoper geweest dan een GTA aanschaffen en opzetten, en kon hij toch leuk meekomen met die auto .. Er zijn alleen op dit forum al legio mensen die van veel lagere budgetten racen, en waarvoor na een heel grote klapper het seizoen, of wellicht zelfs het racen geheel gewoon voorbij is...Gelukkig zien wij ook hierbij dat er heel veel hand en span diensten gedaan worden om een racer weer aan de gang te krijgen.
En als ik dan lees dan mensen als Andretti in de beurs gaat tasten , dat vind ik dan top, van Andretti vooral. Maar dan heb ik in een situatie als dit meer respect voor de gever, zullen we maar zeggen.
Nee ik ben niet jaloers, heb wel mijn mening over dit soort zaken.
Mijn racer is na de buts nu weer recht, uit eigen zak. Alleen de kapotte knipper voor niets, en dat hoeft van mij nog niet eens voor niets..(zeldzame dingen), staat nu bij de spuiter, ook uit eigen zak. Zijn de mogelijke consequenties als je ervoor kiest te gaan racen al dan niet met sponsoring.
Succes met de BBQ en de collecte voor de "'armen"".
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.