Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

RE: 21 mei op Zolder wese rese

vr mei 23, 2008 17:46

@ Mark: Wat voor radiateur heb je? Een goede race radiateur hoeft niet de wereld te kosten, bel Jaco maar ff. Ik ben helemaal om sinds ik dat ding in mijn auto heb. Klinkt alsof hij te snel stroomt...
Alfa romeo: The art of the machine!

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4153
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: RE: 21 mei op Zolder wese rese

vr mei 23, 2008 18:58

Thanx! ik hou het ff in de gaten. Overigens denken wij nu dat wanneer de olietemp op een normaler niveau ligt de watertemperatuur niet zo hoog oploopt. Hij is altijd netjes 80 85 graden geweest alleen was bij die runs de buitentemeratuur 10 graden lager dan hij nu was. Affijn, we zullen zien.
Waarschijnlijk iets wat allang gecheckt is, maar is ie wel goed genoeg ontlucht na het opbouwen??

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: 21 mei op Zolder wese rese

vr mei 23, 2008 20:05

@ Mark: Wat voor radiateur heb je? Een goede race radiateur hoeft niet de wereld te kosten, bel Jaco maar ff. Ik ben helemaal om sinds ik dat ding in mijn auto heb. Klinkt alsof hij te snel stroomt...
Wat voor prijs mag ik bij 'n goeie Alu radiator voorstellen ca. dubbel zo dik als de originele . Ik heb gehoord wat Ronny voor z'n Alu radiator betaald heeft en da's niet weinig... Intussen heb ik zelf 'n mailtje naar www.Evko.be (naar't schijnt valt dat wél mee) gestuurd voor'n prijsidee .
Laatst gewijzigd door BugAlfa op za mei 24, 2008 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
Mark Roffelsen
Full Member
Full Member
Berichten: 323
Lid geworden op: di apr 03, 2007 09:41
Locatie: Bennekom

Re: RE: 21 mei op Zolder wese rese

vr mei 23, 2008 20:25

@ Mark: Wat voor radiateur heb je? Een goede race radiateur hoeft niet de wereld te kosten, bel Jaco maar ff. Ik ben helemaal om sinds ik dat ding in mijn auto heb. Klinkt alsof hij te snel stroomt...
De radiateur is zo ongeveer het enige wat nog origineel is aan de auto. Ik heb het er even met erik over gehad. Omdat we niet heel veel tijd hebben (Erik krijgt ook klussen voor andere klanten te doen) proberen we het eerst met een extra oliekoeler. Een andere radiateur is de volgende prioriteit. Thanx voor je tip Marc! Ik zal eens met erik overleggen wat ie er van vindt.

@Michel75: het systeem is inderdaad ontlucht voordat er werd gereden
www.squadra-italia.nl

"Gimme fuel / Gimme fire / Gimme that what I desire!"
"Quench my thirst with gasoline"
(Metallica - Fuel)

Andretti Molletti

RE: 21 mei op Zolder wese rese

za mei 24, 2008 00:06

Net naast de remmenservice utrecht zit een radiateuren boer die kan vast ook snel en goedkoop wat leveren en het is vlak bij voor Erik!

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

Re: RE: 21 mei op Zolder wese rese

za mei 24, 2008 08:48

Mooie resultaten, binnenkort al naar de snellere klasse met deze resultaten?
Doe je met SRW ook SI?
Reed je samen met Mark, zoja hoe deed hij het?
Andere klasse is nog niet interessant. Eerst dit jaar racen, wellicht vd winter auto beetje opvoeren.
Het tijdschema van SRW staat toe dat Peter de SI rijdt en ik in de Toer.
Hierdoor krijgen we wel een strak en druk schema :cry:
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8824
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: 21 mei op Zolder wese rese

za mei 24, 2008 12:31

Quick fix: TD-radiateur zoeken? Die is een maatje forser.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Racen - Algemeen”