Andretti Molletti

RE: 4 mei Assen

za mei 03, 2008 19:06

Zo, met de kids de dreeser op de reeskeet gezet en wat ingepakt...

brrrrrr zenuwen :wink:

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

Re: RE: 4 mei Assen

za mei 03, 2008 22:51

1. Chris Hesen, Giulia 2.0
2. Bartman, Bart Jan, Giulia 2.0
3. Petje75, Patrick, Giulia 2.0
4. Barend Aarts Giulia 2.0

5. Andretti Molletti, Dre 75 2.0 TS
6. Geert Ploeger 75 2.0 TS
7. Larini, Lars, 75 2.0 TS

8. Michel van Klink, 75 2.0 TS-C
9. Peter Rietkerk 75TB

10 Tom Kuiper ??
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
Remco S
Guru
Guru
Berichten: 1417
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 19:08
Locatie: Dronten

RE: 4 mei Assen

zo mei 04, 2008 19:44

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn een aantal foto's die ik heb geschoten, op onderstaand adres kom je de rest tegen

http://s58.photobucket.com/albums/g247/ ... 2/?start=0
__________
Alfa 156 1.9 JTD 16V 175 pk Squadra
Alfa Giulietta 2.0. 1984

Gebruikersavatar
Martin116
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 701
Lid geworden op: wo jun 08, 2005 20:59
Locatie: Apeldoorn

RE: 4 mei Assen

zo mei 04, 2008 19:49

Geslaagde dag!
Lekker weer en weer erg gezellig!

Larini die naar mijn mening een hele goede eerste dag heeft gehad! top!

De volgende keer ook van de partij met de Giulietta.
2005 GT 2.0 Twin Spark Racer

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: 4 mei Assen

zo mei 04, 2008 21:56

Zo, net weer thuis (onderweg een minuut gepauzeerd voor Dodenherdenking uiteraard).
Ben wel aan een matrasje toe, maar eerst even wat belevenissen van vandaag intikken natuurlijk!

Absoluut een geslaagde dag!
De omstandigheden konden dan ook niet beter met zulk weer! Korte beschrijving van de dag:
Training ging ok, op een flink haperende motor na. Kwalificatie ook; ik kon als derde opstellen (tijd: 2:12.nogiets).
Race 1 ging goed, behalve de start. Daar speelde de haperende motor me parten en schoten Bart-Jan en Lars me direct voorbij. Grrrrr..
Dat kon ik gelukkig vrij snel weer goedmaken en kon ze, zij het met moeite uiteindelijk best een stuk achter me laten.
Dus ja, dan rijd je een vrij saaie eenzame wedstrijd; Peter zat met zijn TB te ver voor mij en Tom Kuijper (Challenge) verdween al helemaal na 1 nanoseconde richting horizon.
In mijn achteruitkijkspiegel zag ik dat BJ en Lars erg aan elkaar gewaagd waren en dat ze een leuke strijd hadden, ik was bijna jaloers! :D
De motor begon helaas steeds slechter te lopen en hield tussen de 5000 en de 6000 toeren enorm in.
Start tweede race verliep ook weer wat belabberd en na enkele rondes was het echt gedaan met m'n motortje.
Al snel moest ik BJ en Lars voorbij laten en herhaalde zij een zelfde soort duel, maar nu voor me, totdat ze uiteindelijk uit het zicht verdwenen en ik ook al niet eens meer een leuk uitzicht had.
Ook Dré begon steeds dichterbij te komen maar die ging uiteindelijk ergens mis, dus daar viel ook al geen strijd mee te leveren. In de laatste ronde nog een cadeautje van de heer BJ; hij verloor even zijn concentratie en stond vervolgens achterstevoren. Zo toch nog een 'onverdiende' 4e plaats voor de zwarte TS.

Ondanks wat tegenslag toch echt een superdag gehad!

Leuk dat er ook veel mensen waren komen kijken (komt natuurlijk niet door het mooie weer maar door die fantastische Squadra Italia auto's en mensen!!).
Verder veel duimen omhoog voor debutant Lars! 2:13.8 in race 1 (race 2 ben ik vergeten mee te nemen) in een 2.0TS op Toyo's :thumbs:
Het Giulia Syndicaat is al een hechte club, hopelijk hebben we met Lars ook een nieuw lid voor de 75's erbij!

Dan nog een semi-droevige noot: de matzwarte TS beleefde vandaag z'n laatste race. Morgen gaat 'ie onder het mes en de bruikbare delen gaan over op mijn nieuwe racer-to-be die jullie bij het SRW op Zandvoort aan de start zullen terugzien. Even niet zoveel werk deze week, dus lekker veel klusdagen in het zonnetje op komst! Oftewel: rode nek en zwarte handen :D

Bij deze ook nog wat foto's, kwali en race 1 en 2 staan op film maar ik moet nu eerst even gaan ontdekken hoe zoiets online te krijgen..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4154
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: 4 mei Assen

zo mei 04, 2008 22:36

wow, leuke plaatjes, heb wat gemist zie ik... balen!
hopelijk werpt het harde werken zijn vruchten af en ben ik de volgende keer van de partij met een heel fris snel blokkie!

Gebruikersavatar
savali33
Full Member
Full Member
Berichten: 291
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 20:50

RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 08:13

Ik was ook van de partij ..bij het aanmoedigen natuurlijk :D
Erg mooie races en een zeer leuke middag gehad :D weer eens wat anders dan de Ikea :lol:
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

Gebruikersavatar
Petje 75
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 598
Lid geworden op: do dec 30, 2004 16:51

RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 08:24

Was idd top, heerlijk weer en perfecte organisatie daar op Assen zowel race als circuit/paddock
Lars heeft idd een superdebuut gemaakt, dus nog een kanshebber op Rookie of the year :wink:
Ik hoop dat er nog vele rookies volgen want we hebben echt meer mensen nodig, dus heren en of dames stop met megamachines bouwen neem een oude squadra of 75 TS en kom rijden.........
Met het giuliaweb racing team had het beter gekund ik heb de 1e race 3/4 van de race zonder koppeling gereden(alles in 4) en Barend z'n motor liep niet echt lekker.
De 2e race ging het bij mij iets beter maar kon toch niet de aansluiting vinden met Dre of Lars en Bart-Jan en heb een eenzame race gereden :cry:
Barend en Chis zijn in deze race beiden uitgevallen, jammer.
Dre heeft daarom een lichte voorsprong genomen in het gmk(grijze mannenklassement) maar......i'll be back :lol:

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

Re: RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 08:41

Ik hoop dat er nog vele rookies volgen want we hebben echt meer mensen nodig, dus heren en of dames stop met megamachines bouwen neem een oude squadra of 75 TS en kom rijden.........
You said it man!
Helemaal mee eens. Ik lees overal over voornemens, plannen en driejarendurende plannen om hét ultieme motorblok in elkaar te knutselen, maar neem nou gewoon een standaard TS en ga daar eerst eens mee rijden.
Hoe langzamer/meer basic je auto is, hoe meer je je best moet doen met goede lijnen rijden en de juiste rempunten vinden omdat het dan allemaal nog niet zo snoeihard gaat en je met vermogen je fouten kunt goedmaken.
Ik heb veel op de Nordschleife gereden, mijn cursus gehaald, een heel seizoen SI gereden en nú pas is het motortje op. En dat in een TS die ik voor slechts €1500 heb gekocht. Daarvan zijn natuurlijk wel in de loop der tijd wat dingetjes veranderd zoals remmen en onderstel, maar veel is het niet.

M.a.w.: komt allen!
Zeker als je je licentie hebt: kom gewoon een keertje meerijden en ik weet zeker dat je direct verslaafd bent! (ik spreek uit ervaring..).
Laatst gewijzigd door Geert Ploeger op ma mei 05, 2008 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1156
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 09:24

Gisteren om 23:20 thuis gekomen, wat een afstand naar Assen. Maar ondanks het resultaat een prachtige gezellige dag. Na een (voor mij) goede kwalificatie vers aan de start van race 1. Goed weg direct Dre gepakt. Maar dat duurde maar 1 ronde. Wagentje liep lekker en Patrick achter kwam niet echt dichter bij. Na een ronde of 7 hield de motor in en moest ik Patrick voorbij laten gaan. Motor liep heel onregelmatig en trok niet. Tot de laatste ronde geprobeerd Chris nog achter me te houden maar helaas :cry:
Voor de 2e race vlotterniveau aangepast en weer met frisse moed naar de 2e race. Na de start merkte ik direct dat de motor niet goed liep. Ik dacht snel naar binnen misschien iets kleins en dan maar (zonder punten) verder. Net voor het inrijden pits lekke voorband gereden (snee van 40 cm). In pits bleek de ontsteking uit het blok gelopen te zijn :evil: Einde verhaal. We weten weer wat we te doen hebben voor de volgende race.

Ik zoek dus nog (minimaal) 1 goede Kumho 190/57/15 Wie ???

Er staan overigens weer een aantal fotos op www.giuliaweb.nl

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 10:03

Wie heeft een lijstje met de uitslagen meegenomen :?:
Kunnen we dat even actueel houden :wink:

Race 1
Tom Kuiper 9
Peter Rietkerk 8
Geert Ploeger 7
Bart-Jan Keizer 6
Lars 5
Dre Mollet 4
Patrick Franken 3
Chris Hesen 2
Barend Aarts 1

Race 2
Tom Kuiper 9
Peter Rietkerk 8
Lars 7
Geert Ploeger 6
Bart-Jan Keizer 5
Dre Mollet 4
Patrick Franken 3
Chris Hesen 2
Barend Aarts 1

Eindstand:
Tom 18
Peter 16
Geert 13
Lars 12
Bartjan 11
Dré 8
Patrick 6
Chris 4
Barend 2
Laatst gewijzigd door TurboMarc op ma mei 05, 2008 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Atte
Member
Member
Berichten: 189
Lid geworden op: di okt 18, 2005 23:09
Locatie: Heino

RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 10:42

Was een mooie dag; ook voor de andere klassen.

Kijk voor de uitslagen onder www.mylaps.com (autorace).

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

Re: RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 10:46

Ik was ook van de partij ..bij het aanmoedigen natuurlijk :D
Erg mooie races en een zeer leuke middag gehad :D weer eens wat anders dan de Ikea :lol:
Hahaha!
Ja mannen is er g leuk al die goeie verhalen te horen. Ik kon helaas niet van de aanmoedigende partij zijn, ik had bij het klussen de dag ervoor iets te zwaar getild. Probeerde het nog sochtends om 7.00 uur maar dat was geen haalbare kaart.
Het weer was optimaal, zo te horen. Volgens mij is er ook optimaal genoten! Wat een enthousiasme. Top.
@ Dre en Chris, sorry mannen, maar mij lukte het niet. Maar de boompjes hebben wel geholpen ;), maar ook Jaco een beetje he :P

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

Re: RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 10:54

Was een mooie dag; ook voor de andere klassen.

Kijk voor de uitslagen onder www.mylaps.com (autorace).
http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=300390 (voor de zekerheid Atte ;) )

Atte
Member
Member
Berichten: 189
Lid geworden op: di okt 18, 2005 23:09
Locatie: Heino

RE: 4 mei Assen

ma mei 05, 2008 14:39

Dank je, Michel

Terug naar “Racen - Algemeen”