Toch zouden er wel mogelijkheden zijn om samen af en toe wat te doen. Voorkeur ook om tijdens het Spettacolo samen te rijden; mij is daar wel wat aan gelegen om met 50+ auto's van start te gaan i.p.v. een veld van 35 en een van 15.
Trouwens: Bij de Challenge proberen we alles in 2 daagse evenementen (voor Dijon, Spa, Zolder, Assen, Hockenheim is dat al gelukt) te krijgen, en liefst geluidsevenementen. Dat scheelt een hoop, want het valt niet mee om een ouder alfatje aan de echte DNRT eisen te krijgen.
En het klopt, de challenge is veel duurder, maar gaat ook naar andere circuits en heeft betere tijden (alleen weekend of tegen het weekend aan) en evenementen (en minder geluidseisen, dat kost een berg). Dit jaar minder Zandvoort komt deels doordat er geen betere opties te vinden waren. Het was zowiezo een enorme klus om de huidige kalender voor elkaar te krijgen.
Maar, blijft staan, de klasses verschillen wel qua technische eisen voor wat betreft de veiligheid. Verder valt het wel mee. En ik zou ze graag zo laten bestaan, zo lang er voor beide genoeg deelnemers zijn is dat fantastisch goed! Dus SI en Challenge