Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RPN 7-11 finito, nu incentive Trackdays

wo jul 18, 2007 16:00

Amici,

Tijdens SpaItalia is het idee gegroeid en nu neemt e.e.a. definitieve vormen aan :
-We zullen dus meedoen in de 3 laatste races van de B.E.C. (race 1, 2, 3 zijn al gepasseerd :? ) dit valt onder de Belcar Weekends .

Een geluk (voor ons) bij een ongeluk (Franky Boulat's rallyAstra vernield in crash) heeft hiertoe geleid :
-Franky (4x op rij VAS rallykampioen) zijn rallyseizoen zit er nu op en hij was zich aan't vervelen... Over m'n voorstel : "Gij zorgt dat de wagen weer rijklaar is en van en naar de circuits geraakt zonder dat ik daar nog familytime aan vergooi, ik schrijf de wagen in" heeft hij ongeveer 2 seconden moeten nadenken ! Franky heeft in 2005 al 2 races mogen invallen op de 156 2.0ts van Serge De Beil en 2005 + 2006 als gast van Toöra de Maserati-Trofeo meegereden : hier meer daarover .

Franky Boulat rijd alle races .
Zelf doe ik mee met onze rentree zaterdag 8-9(woensdag 5-9 19u45 is Qualifying in Zolder 2u race(WE 24u Zolder) en de 10u uiteraard .
Jef Verhulst doet mee in Spa 2u race op 29-9 (Ik had dolgraag Spa gedaan : daar kan ik net iets meer, maar opendeur weerhoud me ervan) en de 10u uiteraard : Jef is decennia Alfist en klant en heeft nu 2 Alfa's privé (147Gta & 159sw2.4jtdM Q-tr.) Jef debuteerde in 2005 tijdens de 10u op onze 156 (als enige op Slicks op'n opdrogende piste gestart : tactisch zetje van mij en na 10ronden toen iedereen binnekwam voor slicks lag hij 1 algemeen !) oorspronkelijk zou hij medio 2005 al gedebuteerd hebben op de 156 2.0ts van Serge De Beil ware het niet dat Broodcoren 'm op z'n dak gelegd had voor Jef aan de beurt was... Jef heeft toen die 10u race op 10 ronden meer geleerd dan velen op 'n hele carriere .
Jan Wouters gaat mee testen 17-8 op Zolder http://www.eranracing.be" onclick="window.open(this.href);return false; en is m'n maatje samen met Fonny Mathieu waarmee we het 156 project samen opgezet hebben en vervolmaakt, Jan rijd mee in de 10u . Jan is naast hoofdredacteur bij http://www.autocouture.be" onclick="window.open(this.href);return false; ook nog verder gegaan als proffesioneel instructeur : zo werkt hij o.a. voor de KACB (Belgische Automobielclub), Ford-Lommel, Centre de Maitrîse du volant, etc. alles is ooit begonnen toen ik'm binnenloodste bij ErAn als "istruttore" nadat Fonny & ik 'm in '97 lieten debuteren in ZTC met de Gtv6 sindsdien vertoont de autosportcarriere van Jan veel paralellen met die van mezelf, maar hij heeft ook nog eens 2 halve seizoenen Clio-Cup bij ...Racing4Belgium gereden .

Er is Franky & z'n trouwe fancrew nog wel wat werk te doen voor 17-8 (en zéker voor 5-9) :
-Nieuwe Uniballs(grotere & stevigere maat) aanmaken op voorste 3hoeken .
-Nieuwe(2e-hands van 2005) ATL-tank van 100Lit. installeren op de Achterbank (Onze 120Lit tank op reservewielplaats verviel keuring op 6-2007...) : Tanks zijn goed voor 5j en kunnen nog eens herkeurd worden voor 2 extra jaren .
-Nieuwe GFK-Motorkap (wit gespoten Gratis door Becar) monteren : Op SpaItalia besteld bij Johan Snauwaert (de eigenaar van de ex. Cannonball-Paduwa 156 Superproduzione in de Looks van Selenia Larini no3)
-Nieuwe MQ VTS2-junior( http://www.motorquality.it" onclick="window.open(this.href);return false; ) stoel installeren : de huidige stoel was +5 jaar en hup kassa dan !
-Nieuwe MQ trekkabel buitenzijde voor 6-polige hoofdstroomschakelaar (van wie ze ook komen die kabels begeven het altijd na immobilisatie)
-Gordels uit Franky's Rallyauto installeren : de onze zijn weer ouder dan 5 jaar...
-Kofferdeksel omwisselen (In de huidige zit een groot gat voor tankdoppen, nieuwe tank komt elders)
-Folie tegen versplinteren AchterRuit laten plaatsen : Becar Carrosserie doet dit Gratis voor ons
-Alle Slicks & Regenbanden van Velgen(20stuks) laten demonteren en de Velgen opschuren en laten herspuiten Gratis bij Becar : Kleur 680(van 147/156Gta o.a.) voor de Slicks(12) & kleur 651(Stromboli) voor de Regenbandjes(8) .
-Nieuwe VoorRuit plaatsen nà 17-8 : Die scheuren keer op keer opnieuw, maar de huidige is te ver gevorderd
-Nieuwe Voorbumper met Breedstralers monteren tegen 8-11 (voor mijn "Nightrider"sessie...) de huidige is trouwens gescheurd rond sleepoog door takelen na afgebroken Uniball in november 2005...(de oorzaak van de opgave doordat de cardan uit de bak getrokken was : geen aandrijving... :( ) .
-Belettering/Bestickering : Gulf moet plaats ruimen voor Franky's sponsor WolfOil, PilotenNamen op AchterZijRuiten, PilotenNamen + Bloedgroep op VAS-stickers op Spatbord, Pijl in contrasterende kleur naar Sleepogen en Snelsluitingen(op Motorkap en Koffer)
-KofferSpoiler : Dimensies nameten van huidige Wtcc-spoiler en zonodig vervangen door Standaard WalvisStaart
-Servovloeistofreservoir(Elektrohydraulisch ipv hydraulisch) testen op lekkage, Versnellingsbak eveneens
-Cardans terug openleggen en voorzien van speciaal vet + ontluchtingskeep
-Reglementair rood Regenachterlicht maken
-etc. nog een pak kleine details

Wij komen in de klasse E3 (Toerisme & Gt-wagens tot 2.500ccm³) terecht waar tot nu toe maar 3 deelnemers zijn, zolang we niet met 5 in de klasse zijn worden we toegevoegd aan de klasse E2 (Toerismewagens van 2.500ccm³ tot 5.000ccm³) maar de punten tellen dan weer wel voor de oorspronkelijke klasse .
Zo is de stand in onze klasse nu :
1. nr34 Geelen-Beyers Bmw 32pt 2. nr33 Van deWater-Dierckx Bmw M3 14pt 3. nr31 Frans-Van Sprundel AudiTT 11pt Xe nr35 Bens-Boulat-Verhulst-Wouters / . Je vindt alles over BEC hier

Om nog op 't einde van 't jaar over de concurrentie te geraken moeten we rekenen op de lange adem van onze wagen (mechanisch nimmer wat gehad), de grote tank en laag verbruik (30Liter per uur), de homogeniteit en speed van onze piloten (hooguit 2seconden verschil onderling én bij de beteren v.h. veld) en regen zo mogelijk .
Geelen-Beyers rijden 1'53" als snelste, Van deWater-Dierckx & Frans-Van Sprundel rijden 1'50" . Ons potentieel ? In 2005 voor de 10u reden Jan & ik op vrije training 1'56" (wel met een stoel die voor me te ver naar achter stond...geen vol gas kunnen geven) met versleten banden . In de race was de snelste tijd 1'58" : Jan reed niet mee en zelf kwam ik pas (als nachtrijder) laatst in aktie met een manke wagen (schijven krom waardoor eerst band lek trilde en nadien Uniball afbrak... We lagen 1e met 8 ronden voor op nr.2 ...) . 2006 is het circuit 2 à 3 sec sneller geworden met de nieuwe chicane, dit jaar is die weer 1 sec trager met de alweer gewijzigde chicane : ca. 1'53" 1'52" moet kunnen we hebben ook 15pk extra nu .

Maximaal te rapen punten zijn 20+20 +10(na 3u in 10u) +10(na 6u in 10u) +20 (na 10u) = Samen 80 punten dus theoretisch kan het nog alle kanten op .

Kalender :
8-9 2u BEC Zolder (24u Zolder meeting) Kwalif. 5-9 19u45 .
29-9 2u BEC Spa
10-11 10u BEC Zolder

17-8 Shakedown op ErAndag Zolder

Ik zie het echt weer zitten temeer daar ik buiten het racen zelf nagenoeg geen tijd meer in voorbereiding en "opkuis" moet steken ten koste van m'n schaarse vrije tijd die ik aan m'n gezinnetje voorbehoud .

Je vindt nog wat foto's hoe de auto(en ik de dikste van de 3 poserende piloten, de rechtse is Jef Verhulst, de middelste is John Timmermans(Gtv6)) eruit zag op SpaItalia : hier . Z'n jasje zal lichtjes wijzigen : witte motorkap, Wolf ipv Gulf & alles weer netjes opgefrist .
Laatst gewijzigd door BugAlfa op do nov 12, 2015 11:31, 109 keer totaal gewijzigd.
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo jul 25, 2007 09:33

[quote="BugAlfa"]
-Nieuwe Uniballs(grotere & stevigere maat) aanmaken op voorste 3hoeken . OK, nu nog sporing regelen .
-Nieuwe(2e-hands van 2005) ATL-tank van 100Lit. installeren op de Achterbank : die zit er nu in, nu de aansluitingen nog .
-Nieuwe GFK-Motorkap wit : staat klaar : we zijn nog aan't twijfelen of we de orginele scharnieren behouden met 2 veiligheidssluitingen of de scharnieren nog eens door 2 veiligheidssluitingen vervangen .
-Nieuwe MQ VTS2-junior( www.motorquality.it ) stoel installeren : is binnen en staat klaar .
-Nieuwe MQ trekkabel buitenzijde voor 6-polige hoofdstroomschakelaar : Die zit er op
-Gordels uit Franky's Rallyauto installeren : de onze zijn weer ouder dan 5 jaar... : liggen klaar
-Kofferdeksel omwisselen : is gebeurd
-Folie tegen versplinteren AchterRuit laten plaatsen : is gebeurd
-Alle Slicks & Regenbanden van Velgen(20stuks) laten demonteren en de Velgen opschuren en laten herspuiten Gratis bij Becar : Kleur 680(van 147/156Gta o.a.) voor de Slicks(12) & kleur 651(Stromboli) voor de Regenbandjes(8) .
-Nieuwe VoorRuit plaatsen nà 17-8 : Die scheuren keer op keer opnieuw, maar de huidige is te ver gevorderd
-Nieuwe Voorbumper met Breedstralers monteren tegen 8-11 (voor mijn "Nightrider"sessie...) de huidige is trouwens gescheurd rond sleepoog door takelen na afgebroken Uniball in november 2005...(de oorzaak van de opgave doordat de cardan uit de bak getrokken was : geen aandrijving... :( ) .
-Belettering/Bestickering : Gulf moet plaats ruimen voor Franky's sponsor WolfOil, PilotenNamen op AchterZijRuiten, PilotenNamen + Bloedgroep op VAS-stickers op Spatbord, Pijl in contrasterende kleur naar Sleepogen en Snelsluitingen(op Motorkap en Koffer)
-KofferSpoiler : Dimensies nameten van huidige Wtcc-spoiler : is OK en die hebben we dan ineens op de nieuwe koffer gemonteerd .
-Servovloeistofreservoir(= Elektrisch gemaakt ipv Elektrohydraulisch) testen op lekkage : Rubber afdichtring vervangen : OK Versnellingsbak eveneens : OK
-Cardans terug openleggen en voorzien van speciaal vet + ontluchtingskeep : OK + ring ca. 8mm aanmaken nu is er nog maar 2mm speling dan is de cardan volledig uitgerokken
-Reglementair rood Regenachterlicht maken : Mistlicht weer aangesloten
-etc. nog een pak kleine details
-Bijkomend : Scheurtjes rond thv veerpootbrug mount gelast en topmount Veerpoot vooraan weer aangeschroefd

Het gaat de goede richting uit :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Andretti Molletti

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo jul 25, 2007 11:03

Lekker bezig!
Jammer dat Geel zover weg is anders kwam ik wel eens op de koffie...
Als ik dat allemaal zo lees dan komt het 147 seizoen weer terug.. heerlijk sleutelen aan echt snelle alfa's, geweldig.
Succes, en de halve race wordt gewonnen met de voorbereidingen he!!!

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

do jul 26, 2007 16:06


-Nieuwe(2e-hands van 2005) ATL-tank van 100Lit. installeren op de Achterbank : die zit er nu in, nu de aansluitingen nog . : We gaan de tankdoppen (1 om te tanken, 1 om te ontluchten) op het dak plaatsen, de pompjes (2 opvoerpompen, 2 hoge drukpompen : dubbel systeem voor back-up) komen in de reservewieluitsparing(waar de vorige 120Lit tank zat) zo blijven ze altijd onder druk staan . Vulopeningen/tankdoppen op het dak : omdat het zo op een vlakke plaats zit en 2 doppen binnen handbereik van 1 man en we in BEC toch tanken aan de pomp . In de C-stijlen was te oneffen en te weinig plaats voor 2 dus moesten ze ook al links/rechts en vermits niemand van ons Albatros spanwijdte heeft... :wink:
-Nieuwe GFK-Motorkap wit : staat klaar : we zijn nog aan't twijfelen of we de orginele scharnieren behouden met 2 veiligheidssluitingen of de scharnieren nog eens door 2 veiligheidssluitingen vervangen : Originele scharnieren behouden, zonder pompjes(gewoon staaf) om tijdens pitstop snel te kunnen checken dat is beter dan 3kg bespaard (ik ga wel even pruimen eten :lol: )
Het gaat de goede richting uit :wink:
En weer wat verder op 't goede pad ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

do jul 26, 2007 17:54

Lekker bezig!
Jammer dat Geel zo ver weg is anders kwam ik wel eens op de koffie...
Als ik dat allemaal zo lees dan komt het 147 seizoen weer terug.. heerlijk sleutelen aan echt snelle alfa's, geweldig.
Succes, en de halve race wordt gewonnen met de voorbereidingen he!!!
Echt snel dat valt wel mee hoor, de auto is vooral voor Endurance opgezet : met zachtere bandjes (D5) Vooraan, Lege tank (100Lit = 100kg) en motor op betrouwbaarheid getuned (met Jenvey's erop zo +50pk) zouden we heel wat sec'ssneller zijn maar op 2u race nu wel moeten bijtanken, bandenwissel(zeker als je kerbs vol gaat meepakken) doen na 1u en op't eind verderop eindigen... En euh de bedoeling is dat't motortje enkel onderhoud behoeft, géén dure revisies .
De filosofie is dat de 1e piloot aan de 2e een auto inlevert die even gezond en fris is als waarmee gestart werd (en in de 10u ook de 2e aan de 3e en de 3e aan de 4e) . Regelmaat is de succesfactor : constante rondetijden en niet 1 knalrondje en nadien banden weg .
147's zijn echt sneller dan de onze, maar wel niet op enduranceleest geschoeid en die 102 Oktaangetal is ook niet kostenvriendelijk, daarom doen ze daar niet mee aan de Endurance Cup omdat je daar moet tanken aan de pomp en da's 98 ROn .

De uitdaging om 'm snel op lange termijn te houden is daarom niet minder fun integendeel en met ons homogeen én snel pilotenteam hebben we een extra troef niet in het minst bij de 10u als er ook 's nachts gereden wordt (da's mijn privilège :) ) .

Met welk team ben jij juist met 147 Challenge bezig geweest Dré ?
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 13:52

[quote="BugAlfa"]
-Nieuwe(2e-hands van 2005) ATL-tank van 100Lit. installeren op de Achterbank : de tankvuldoppen(tankdop + ontluchting) gaan we dan toch in de RA-ruit laten uitkomen ; steun houdt alles op z'n plaats, in de plexiglas ruit wordt een opening uitgesneden zodat bij gesloten deur deze precies over de tankdoppen past ; zo kan de deur open en toe zonder dat heel de tankleidingen eraan hangen...
-Nieuwe MQ VTS2-junior( www.motorquality.it ) stoel installeren : die staat op z'n plaats ; hij zit goed en in en uitstappen verloopt vlotter als met de vorige stoel die nu tijdelijk voor't testen als cozitje fungeert
-Nieuwe MQ trekkabel buitenzijde voor 6-polige hoofdstroomschakelaar (van wie ze ook komen die kabels begeven het altijd na immobilisatie)
-Gordels uit Franky's Rallyauto installeren : de onze zijn weer ouder dan 5 jaar...
-Kofferdeksel omwisselen : Is gebeurd de Hogedruk en Opvoerpompen zitten in de reservewieluitsparing nu (waar vroeger de 120Lit tank zat)
-Alle Slicks & Regenbanden van Velgen(20stuks) laten demonteren en de Velgen opschuren en laten herspuiten Gratis bij Becar : Kleur 680(van 147/156Gta o.a.) voor de Slicks(12) & kleur 651(Stromboli) voor de Regenbandjes(8) .
-Nieuwe VoorRuit plaatsen nà 17-8 : Die scheuren keer op keer opnieuw, maar de huidige is te ver gevorderd
-Nieuwe Voorbumper met Breedstralers monteren tegen 8-11 (voor mijn "Nightrider"sessie...) de huidige is trouwens gescheurd rond sleepoog door takelen na afgebroken Uniball in november 2005...(de oorzaak van de opgave doordat de cardan uit de bak getrokken was : geen aandrijving... :( ) .
-Belettering/Bestickering : Gulf moet plaats ruimen voor Franky's sponsor WolfOil, PilotenNamen op AchterZijRuiten, PilotenNamen + Bloedgroep op VAS-stickers op Spatbord, Pijl in contrasterende kleur naar Sleepogen en Snelsluitingen(op Motorkap en Koffer)
-KofferSpoiler : Zit er terug op (Wtcc-versie)
-Servovloeistofreservoir(= Elektrisch gemaakt ipv Elektrohydraulisch) testen op lekkage, Versnellingsbak eveneens
-Cardans terug openleggen en voorzien van speciaal vet + ontluchtingskeep : 8mm spacer gedraaid om lengte beter te laten uitkomen
-Reglementair rood Regenachterlicht maken
-etc. nog een pak kleine details

Weer een paar stappen verder, Franky doet nog lustig verder ; zelf ga ik van 2 tot 14 augustus met't gezinnetje naar Bretagne, 15aug check, 16aug alles klaarzetten, 17-8 testen (www.ErAnRacing.be Zolder)
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
tommaso
Guru
Guru
Berichten: 1277
Lid geworden op: wo jan 12, 2005 12:59
Locatie: SweetLake City
Contacteer: Website

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 15:20

Mooi om alle voorbereidingen en voortgang te lezen.
Heb afgelopen weekend al uit eerste hand laatste stand van zaken mogen vernemen en kennis mogen maken met franky .
Goed spul he van motorquality :lol: Bekend team gebruikt die spullen ook op hoogste niveau zoals we hebben kunnen zien.

Jammer dat ik niet bij de eerste test kan zijn vanwege bezoek aan de WRC rallye Duitsland. Kan Franky wel begrijpen denk ik.

Hoop in ieder geval de auto en piloten later dit jaar aan het werk te zien.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 15:54

Franky gaat van vrijdagnacht op zaterdag naar de Deutschland samen met Filip die er in Spa ook bij was... :wink:
't blijft een rallycrack hè : hij gaat trouwens ook nog een WE copiloot spelen bij een debuterende... rallydame (ze is al getrouwd :wink: , maar de echtgenoot doet't in z'n broek) .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

zwoemba

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 16:09

Leuk te weten dat je hier ook zit...

Ik ben actief bij de concurrentie van het M.Ex.T. Racing Team :wink:

Ik heb nog wel enkele foto's van de 156, als je wil mail ik ze wel ff door of zo

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 16:55

"Plezaant" Belgische Alfisten met raceroots ! :)
Die zien we graag komen .
Mext kennen we nog uit de ZTC periode en concurrentie nee hoor wij rijden in een andere klasse dan de Porschekes dus zie ik dat als collega's :wink:
Ik heb'n PB(mijn initialen toevallig 8) )ke gestuurd met m'n Email-adres : stuur maar die fotokes zou'k zo zeggen !
Tot 5-9 in zolder spring maar eens binnen in den box : den dikste van den hoop :oops: (ga er aan werken in Bretagne met de Mountainbike !) dat ben ik !
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Andretti Molletti

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 16:56

Met welk team ben jij juist met 147 Challenge bezig geweest Dré ?
Ik heb getoert met het Forza Olanda Team in 2005 in de 147 GTA Challenge.

Ik denk dat www.forza-olanda.nl nog wat info geeft.

zwoemba

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 17:01

"Plezaant" Belgische Alfisten met raceroots ! :)
Die zien we graag komen .
Mext kennen we nog uit de ZTC periode en concurrentie nee hoor wij rijden in een andere klasse dan de Porschekes dus zie ik dat als collega's :wink:
Ik heb'n PB(mijn initialen toevallig 8) )ke gestuurd met m'n Email-adres : stuur maar die fotokes zou'k zo zeggen !
Tot 5-9 in zolder spring maar eens binnen in den box : den dikste van den hoop :oops: (ga er aan werken in Bretagne met de Mountainbike !) dat ben ik !
Ok, will do :wink:

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 17:01

Met welk team ben jij juist met 147 Challenge bezig geweest Dré ?
Ik heb getoert met het Forza Olanda Team in 2005 in de 147 GTA Challenge.

Ik denk dat www.forza-olanda.nl nog wat info geeft.
Straks thuis eens piepen op die website (hier is't blockie-blockie...) .

Als we bij ons in de kempen "getoert" hebben is er vlaai gegeten :lol: ... Ik heb dat ooit te veel gedaan, waardoor ik nu teveel "downforce" heb :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .


Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

wo aug 01, 2007 17:24

Het is toch die blauwe 156 he?
graptje :?:
De rode van m'n avatar ook wel te zien in de gallery bovenaan 't onderwerp hier .
Die blauwe da's die in btcs vermoed ik : de onze heeft laatst gereden in competitie de RacePromotionNight november 2005 ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Racen - Algemeen”