GiuliaLee

Squadra nr. 92

ma jul 02, 2007 21:19

Gespot:
http://www.racefotos.nl/fotos/E04RMUSPS%20(35).jpg
Weet iemand wat er met Squadra nr.92 is gebeurt en wie hem gebouwd heeft??
Thnx alvast :)

Gebruikersavatar
midas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 527
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 19:36
Locatie: Breda
Contacteer: Website

RE: Squadra nr. 92

ma jul 02, 2007 21:44

Afbeelding

zo gaat het beter

Andretti Molletti

RE: Squadra nr. 92

ma jul 02, 2007 22:33

Ik zit wat te zoeken en stuit op een roemrucht verleden http://archief.alfaclub.nl/topic.cgi?fo ... 57&start=0
Is dus niet Fonger Kranenburg, maar ik denk David Smith die op Assen dat jaar zijn auto over het hek parkeerde en vreselijk totall loss ging.
Daarna heeft hij dacht ik nooit meer serieus gereden terwijl hij supersnel was!
Correct me if I'm wrong!

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: Squadra nr. 92

ma jul 02, 2007 22:59

92 is idd David Smith, de auto is als het goed is wijlen, of zijn reserveauto is idem opgebouwd.
Auto gebouwd door Giacomini, Zuurbier en AW (Peter P) op basis van een oude Squadra van Michiel Smit, waarmee hij nog geloof het of niet 2.57 heeft gereden op Spa.
Het was een werkelijk verschrikkelijke klap op Assen, het enig nog rechte plaatdeel was het benzineklepje. Er zat een kooi in van bijna 6K. Die had niks en noppes te lijden gehad, en David had alleen een stijve nek.


Tenzij ik het heel fout heb en het de auto van Hugo betreft..... maar dat moet ik opzoeken

Waar en wanneer gespot?
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2286
Lid geworden op: do sep 08, 2005 15:02

RE: Squadra nr. 92

ma jul 02, 2007 23:04

Ja, die heb ik laatst op racefotos.nl gezien. Zoo monsterlijk gaaf he!! Rood, koele stickers.... Mot ik ooooookk!!! :lol:

Terug naar “Racen - Algemeen”