Dit is dus een buitenbaan, het echte karten ! Voor de prijs hoef je het niet te laten , € 45,- per persoon.
De kwalificatie begint om 11 uur en de race om 12 uur.
Het zijn huurkarts, Hondaracers zoals ze ze daar noemen. Dingen halen 70 km/h op het rechte stuk. Het kampioenschap gaat redelijk eerlijk, ze werken met extra gewicht voor de ultralight jongens. Kart en rijder moeten minimaal 200 kilo wegen, betekent minimaal 80 kilo voor de rijder. Ik ben een stuk zwaarder en heb daardoor altijd een nadeel, daarintegen ben ik een goede regenrijder. Kunst daarin is zeer voorzichtig omgaan met gas en rempedaal.Dass idd niet zo duur50 min rijden voor 45 euro
Eigen kart meenemen, offeeeuuhhhhuurkart![]()
Met z'n drieen wissel je na 3 kwartier, meteen tanken de volgende rijdt dan ca een minuut of 40 en de laatste 35 minuten,het verschil compenseer je dan door rijtijd in de kwalificatie die ook 25 minuten duurt.ik heb gisteren de 2 uurs race gereden op uitgeest op uitnodiging van de Hyundai importeur, leuk baantje.
wij reden het met 5 man en dan is het goed te doen, met zijn drieen is het een stuk zwaarder.
veel plezier!!
He shit, ben k te lichtHet zijn huurkarts, Hondaracers zoals ze ze daar noemen. Dingen halen 70 km/h op het rechte stuk. Het kampioenschap gaat redelijk eerlijk, ze werken met extra gewicht voor de ultralight jongens. Kart en rijder moeten minimaal 200 kilo wegen, betekent minimaal 80 kilo voor de rijder. Ik ben een stuk zwaarder en heb daardoor altijd een nadeel, daarintegen ben ik een goede regenrijder. Kunst daarin is zeer voorzichtig omgaan met gas en rempedaal.Dass idd niet zo duur50 min rijden voor 45 euro
Eigen kart meenemen, offeeeuuhhhhuurkart![]()
k wil ook wel lood plakken totdat ik 200kg weeg zonder kartDan moet je dus lood plakken totdat je 200 kilo weegt. (samen met kart)
Tis vooral voor je armen het zwaarst maar als het regent is het weer wat makkelijker . Je mag ook wat minder minuten rijden ,als je met 3 man rijd heb je nl. een extra wissel die je op elk moment kan gebruiken. Wil je na 20 minuten eruit dan kan dat gewoon.dus als ik het goed begrijp rijd je dus 35min achter elkaar op zijn minst?
ik zou het graag willen doen, maar weet niet of ik dit fysiek al aan kan. (ben nog erg aan het opbouwen, en wil niet door 1 race gelijk weer weken scheef lopen)
Zo'n karter kunnen we wel gebruiken. 2001 ? Als je in weer instapt dan is het als gisteren he !Jammer had me best een x leuk geleken, heb nl. behoorlijk wat kartervaring (NK's gereden met 125 nationaal schakelkarts),echter mijn laatste wedstrijd was 2001!
Maarja ik heb afgesproken op de Nordschleife om er mijn dieseltje uit te laten
Hyun watte, jij vreet ook alles he, mister bankmanager.....ik heb gisteren de 2 uurs race gereden op uitgeest op uitnodiging van de Hyundai importeur, leuk baantje.
wij reden het met 5 man en dan is het goed te doen, met zijn drieen is het een stuk zwaarder.
veel plezier!!