Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Oranje Bert Dennis Vogel op RTL4

vr mar 16, 2007 22:53

Zojuist een leuk item in '4 in 't land' van RTL4:

Op een VMBO-school in Zwolle zien we dat de leerlingen autotechniek krijgen door middel van het sleutelen aan een Challenge 147. Docent: Hans Roosink. bekend van de TC.

Even later een opname van een spreekbeurt door Kaz Reinink op een school in Meppel. Onderwerp: racewagens. Tot grote verrassing van de klas komt even later een grote racetransporter aangereden met daarin een maar al te bekende Oranje Bert :P

De klas wordt uitgenodigd om in het weekend van 25/26 augustus naar een of andere evenement op 't circuit van Assen te komen 8)

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8018
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: Oranje Bert Dennis Vogel op RTL4

za mar 17, 2007 11:46

........De klas wordt uitgenodigd om in het weekend van 25/26 augustus naar een of andere evenement op 't circuit van Assen te komen 8)
Goed zo, indoktrineren die hap!!! :twisted: Niks flauwe petjes in een crxje kweken>echte mannen in Alfa's moeten het worden!!!! :lol:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

pepijn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 504
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:02
Locatie: Berkel Enschot

RE: Oranje Bert Dennis Vogel op RTL4

zo mar 18, 2007 20:20

Staat er nog niet op of kijk ik erover heen??
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Oranje Bert Dennis Vogel op RTL4

zo mar 18, 2007 20:52

Ik hoopte ook op een 'uitzending gemist' optie, maar deze zit er helaas niet bij :(

The Blues Man

RE: Oranje Bert Dennis Vogel op RTL4

ma mar 19, 2007 16:29

Hallo, Ik ben de vader van Kaz en dus de collega van Hans Roosink, als jullie bekendbaar maken aan hans dat jullie op opname's willen hebben, kan ik evt. ze wel op dvd aan hans geven.De opnames staan inmiddels op rtl4.nl bij programma gemist kies 4 in het land dan bij overige en dan verrassing.. Ook kan je het binnenkort vinden op rtvdrenthe.nl ook bij programma gemist

Gebruikersavatar
ALFAST
Member
Member
Berichten: 170
Lid geworden op: za aug 20, 2005 20:57
Locatie: 't Harde

RE: Oranje Bert Dennis Vogel op RTL4

wo mar 21, 2007 21:25

Goed bezig!!! =D>
Met wat hulp van een aantal mensen, materieel en Alfa's toch mooi een 10 voor de spreekbeurt. :P
Afbeelding

Terug naar “Racen - Algemeen”