alf_alfa

Raceseizoen 2007 mag beginnen

vr feb 02, 2007 22:45

Morgen is de medische keuring, in Nieuwegein. Ik heb inmiddels mijn racelicentie veiliggesteld. Net een 3.0 V6 motor gehaald voor in het monster. Alles komt dus op tijd af. 18 en 19 maart de opfris racecursus met de MG ( :schrik: ) -club en dan kan SQUADRA ITALIA voor deze simpele ziel beginnen.

Dat wilde ik effe kwijt.

Stom he, maar die medische keuring, zouden ze mij daar ook voor chronische Italiaanse gestoordheid kunnen afkeuren? Of voor spaghetti hersenen? ;)

:driving: :driving: :driving: :driving: :driving: :driving:

Michel

Rees-Cees

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 00:03

pffffffffffffff,

potje pissen en afgeven, met één oog kijken naar een paar letters en bloeddruk meten. morgen mag ik ook weer effe 190 eu dokken..........................

alf_alfa

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 00:19

Cees, dacht dat je gestopt was?
Iig goed om te lezen dat je het weer eens niet kon laten ;)

M.

niels.denotter

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 00:19

Inderdaad die medische keuring viel toch wel wat tegen. Had instens een MRI scan en een uur hardlopen verwacht en als het effe kan ook nog...."the machine that goes PING".......

alf_alfa

Re: RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 00:20

Inderdaad die medische keuring viel toch wel wat tegen. Had instens een MRI scan en een uur hardlopen verwacht en als het effe kan ook nog...."the machine that goes PING".......
:lol: Muhahah :lol:

Rees-Cees

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 00:23

anders moet ik weer examen doen in 2008 als ik mijn ding niet verleng, snap ie. en ws ga ik dit jaar lekker ergens anders rijden dan in de SI of ART

Roeltje 164

Re: RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 00:40

anders moet ik weer examen doen in 2008 als ik mijn ding niet verleng, snap ie. en ws ga ik dit jaar lekker ergens anders rijden dan in de SI of ART
Hou je me op de hoogte MafCees..... :lol: 8) :wink:

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5576
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 16:35

ik heb het ooit een keer overgeslagen, kreeg het opvolgende jaat gewoon weer oproep, en een nieuwe licentie, zonder mitsen en maren.

En volgens de keuringsarts reed ik in het verkeerde merk...kijken ze blijkbaar wel naar!

Verder met 30 min weer de deur uit, even door naar Giacomini voor aandrijfas en wat andere zaken.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Remco S
Guru
Guru
Berichten: 1417
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 19:08
Locatie: Dronten

Re: RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

za feb 03, 2007 19:35

ik heb het ooit een keer overgeslagen, kreeg het opvolgende jaat gewoon weer oproep, en een nieuwe licentie, zonder mitsen en maren.

En volgens de keuringsarts reed ik in het verkeerde merk...kijken ze blijkbaar wel naar!

Verder met 30 min weer de deur uit, even door naar Giacomini voor aandrijfas en wat andere zaken.
Dan had je waarschijnlijk dezelfde keurings arts als ik, hij zei tegen mij ook dat ik het verkeerde merk reed, maar een 125 euro onder de tafel door en ik mocht weer een jaar rijden (met geld kom je erwel)
__________
Alfa 156 1.9 JTD 16V 175 pk Squadra
Alfa Giulietta 2.0. 1984


Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

zo feb 04, 2007 13:27

Aan het chatten, Rees-Cees? :biggrin:

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

Re: RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

ma feb 05, 2007 17:01

ik heb het ooit een keer overgeslagen, kreeg het opvolgende jaat gewoon weer oproep, en een nieuwe licentie, zonder mitsen en maren.

En volgens de keuringsarts reed ik in het verkeerde merk...kijken ze blijkbaar wel naar!

Verder met 30 min weer de deur uit, even door naar Giacomini voor aandrijfas en wat andere zaken.
Dan had je waarschijnlijk dezelfde keurings arts als ik, hij zei tegen mij ook dat ik het verkeerde merk reed, maar een 125 euro onder de tafel door en ik mocht weer een jaar rijden (met geld kom je erwel)
Ah, jullie ook al? :D
Een wat oudere vent, en hij vond Alfa's maar niks.
Van de verbazing ben ik helemaal vergeten te vragen wat hij dan wél een goed merk vond..

alf_alfa

RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

do feb 08, 2007 23:20

Alles binnen, licentie, auto...nu nog de standaard 3 liter erin bouwen (vrijdagavond kijken naar motortje) en Voila!

Trouwens aardig wat racedata verzamelt als je je richt naast de Si op vrijrijden op Zolder, Assen, Spa en Zandvoort. Dan tel ik "Die Grune Holle" (Ring) niet eens mee :)

Rees-Cees

Re: RE: Raceseizoen 2007 mag beginnen

do feb 08, 2007 23:26

Alles binnen, licentie, auto...nu nog de standaard 3 liter erin bouwen (vrijdagavond kijken naar motortje) en Voila!

Trouwens aardig wat racedata verzamelt als je je richt naast de Si op vrijrijden op Zolder, Assen, Spa en Zandvoort. Dan tel ik "Die Grune Holle" (Ring) niet eens mee :)
Leuk, hoe meer rijden hoe leuker maar wat dacht je van de kosten van al die data???????????

Schat het op 7 a 8 miel aan inschrijfkosten voor alles wat er in één jaar op die baantjes te doen is.

Succes

Terug naar “Racen - Algemeen”