Teamconstructie

Alles ex. Maserati ; Project, structuur en Piloten
38%
3
N-techn. project, Maserati structuur & Piloten
13%
1
N-techn. project, structuur & Piloten
13%
1
N-techn. project, Maserati structuur & Mix Piloten (Alfa & Maserati)
13%
1
Nieuw project, team & Piloten
13%
1
A.F. Corse project & structuur met mix piloten
Geen stemmen
0
Racing Box project & structuur met mix piloten
Geen stemmen
0
Een andere mix of bestaande structuur hier niet genoemd
13%
1
 
Totaal aantal stemmen: 8
Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Team Line up 8c LeMans 2008

vr dec 15, 2006 15:10

Wie de 8c racer gaat ontwikkelen en wie er mee gaat rijden in 2008 boeit me wel .
Ik verwacht dat ze naar mijn zin iets te veel als vermomd Maserati team (ex. ALMS 2005) gaan optreden zéker voor het runnen van het team . Mogelijk mag N-technology de body nog ontwikkelen alhoewel ze met de Ferrari 575gtc de 550prodrive niet kunnen verbeteren hebben...

Piloten vermoed ik dat men eerder naar Maserati vertrouwelingen zal neigen, zéker diegenen die Endurance en LeMans ervaring hebben ;
Ik denk daarbij aan testpiloot Bertolini, Pirelli-Protégé Babini én Eric Van de Poele die ook voor de 24u Nürburgring werd ingeschakeld dat zijn er 3 : 3 piloten voor 'n 2e wagen zie ik ze recruteren uit Vitaphone kringen (Bartels, Davies) of van een van de Technische partners zoals Toöra die nu veel
invloed hebben (die zouden wel eens Marc Goossens(die heeft naambekendheid in Usa waar ze terugkeren...) kunnen voordragen...) als dat zo blijft . Ex. wtcc piloten zie ik niet zo snel ingeschakeld worden tenzij misschien Farfus als het wtcc ter ziele gaat en 'n Amerikaan alhoewel ik niet zo direct inzie welke . Giovanardi zou ik er ook graag bij zien maar die is net iets te lang vertrouwd met voortrekkers en z'n vlucht naar Bmw Ravaglia in 2003 was geen succes met de achtertrekker (Garcia was z'n meerdere toen) hopelijk is Farfus geen zelfde lot beschoren trouwens(die z'n 1zitter
carriere is nog niet zo lang vervlogen) .

Geef jouw idee eens weer en welke teamsamenstelling verwacht je ; vul het Polletje maar in .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
Petje 75
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 598
Lid geworden op: do dec 30, 2004 16:51

RE: Team Line up 8c LeMans 2008

vr dec 15, 2006 17:00

Misschien dat er een keer iets met audi samen gedaan kan worden die schijnen dat wel te kunnen................
Verder hebben ze daar toch niets te zoeken

Gebruikersavatar
Aernoudt
Guru
Guru
Berichten: 1863
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 10:14
Locatie: Doesburg
Contacteer: Website

RE: Team Line up 8c LeMans 2008

vr dec 15, 2006 18:34

Kan er meteen een Diesel in Patrick ;)
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Team Line up 8c LeMans 2008

vr dec 22, 2006 19:18

Babini lijkt al 'n juiste gok te worden & Bertolini evenzeer : zie www.italiaspeed.com .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Team Line up 8c LeMans 2008

za dec 23, 2006 13:11

Constructie van Dallara, structuur Maserati .
Als Rydell 2007 met 156 wtcc doet zit die goed als 8c piloot voor 2008 : Rydell ontwikkelde samen met Peter Kox de 550maranello van Prodrive .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Team Line up 8c LeMans 2008

vr jan 05, 2007 17:38

Een kameraad-autojournalist heeft op Balocco 'n Maserati Gt met vreemde welvingen ter hoogte vd motorkap en voor en achtervleugels zien rondtoeren met ronde achterlichten op Pirelli Slicks... Laboauto ?
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Team Line up 8c LeMans 2008

vr jan 12, 2007 18:27

Hierzo .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Racen - Algemeen”