Vind m te gek! Erg leuk...
Blower uit dat ding..... weg ermee, naar de halfords en 12 euri uitgeven voor een blowertje met verwarming die je met zuignap op dash plakt. Normaal via sigaretten aansteker, jij maakt een stekkertje. En ja dat is apk goed.
Apk is ook spiegels vanuit de auto kunnen stellen,, dus wel lexaan ruiten maar niet mechaniek verwijderen.
Achterportieren wel mechaniek eruit, plastic ruitjes...
Superleuke keuze!
Thanks! Ik ben er zelf ook wel blij mee...
Ik hou niet zo van die halve oplossing met zo zuignap ding, ik heb de originele kachelunit genomen en na de motor alles eraf gezaagd en vervolgens met een slang naar het dashboard op de kanalen van de voorruit ontwaseming. Het dash is van binnen maximaal leeg gezaagd, alleen het kanaal voor de voorruit zit er nog in, hele ding weegt maar een paar kg. Ik zal er morgen een wel wat betere foto van maken.
Ramen worden wel allemaal lexaan, voor de spiegels heb ik een betere oplossing : spiegels met handmatige verstelling van binnenuit van een 146 crisismodel... Deuren gaan dus lekker leeg!
Dat gaat er allemaal heel netjes uitzien en ben benieuwd wat het gewicht gaat doen...Enne hoe die gaat rijden

Ik ben ook benieuwd, hoop toch wel onder de 1000 kg te blijven...
Ziet er allemaal heel goed uit! Damn!
Ik heb wel een vraag, wat voor blower gebruik jij? Ben namelijk van plan om ook mijn kachelbak er lekker uit te laten, alleen er is zoveel keuze in die dingen..
Maar verder, lekker bezig!

Thanks! Ik heb de standaard blower gebruikt, na de motor alles eraf gezaagd, dus de hele kleppenwinkel en radiator eruit! Kan je teminste lekker verse lucht van buiten pakken, er zit nu zoveel kracht achter dat je ook in de stoel een windje hebt, misschien wel lekker in de zomer at racepace...