Ja ben al een beetje aan het uitzoeken waar het het beste is om te doen, en dan eventueel met of zonder cursussen...licentie is begin 2008 weer afrijden. Kan je halen, geen cursussen nodig ...Met name de theorie wordt zwaar onderschat .
Dan gaat Geert nog steeds piepen-Andere datum prikken, bv 10februari (anders gaat Geert piepen)
-Houden op 13 januari met iets mindere opkomst.
Precies. Jammer dan voor die lui die niet kunnenNiet weer een andere datum aub gewoon 1 datum zoals afgesproken houden wie wel of niet kan zal afhangen wat deze persoon het belangrijste vind om naar toe te gaan.
Een ideale datum waabij iedereen kan vind je toch nooit.
Ja dat is zekers zo Dre, ik zal ook vanwege het feit dat ik registerleider ben mijn neus daar moeten laten zien, plus dat ik gisteren mijn rooster heb gekregen en de 13e januari precies in mijn werkweekend valtPersoonlijk kies ik dan voor de NJR van de SCARB.
De reden is o.a. dat ik het belangrijk vind daar mijn neus te laten zien. Zo hebben we afgelopen jaar ook door goede banden met het bestuur op het SSAR kunnen rijden, dus ik zie het ook als een (positieve) verplichting van organisator SI.
Als we als SI op de 13e ook willen BBQ-en etc dan zal iemand anders dat op moeten pakken, daarnaast ook nog een BBQ-expert moeten vinden want ik gok zo dat Roeltje ook op de NJR vd SCARB zal zijn.
Aldus.
Is het zó erg?mede register lijder