Wat een dag: s ochtends te laat de deur uit vanwege wat gerommel in de onderbuik, op het circuit kreeg ik eerst de bumper er niet op en vervolgens de auto niet gestart. Kabeltjes van Cees en wat stroom van André verder op weg naar de altijd vrolijke vrienden van de TC om een uitbrander te krijgen dat ik te laat was. Duhhuh...
Bij de pitbox aangekomen de auto laten lopen om de accu bij te laden, mijzelf niet gerealiseerd dat er geen automatische fan meer op zat dus het boeltje begon te koken. Ik heb uiteindelijk nog een paar rondjes geglibberd in de vrije training met een algemeen dieptepunt qua rondetijden. Quali ging niet veel beter, ik was 18e van de 21. Kan mij niet herinneren dat ik mij zo slecht gekwalificeerd heb.
Maar goed, start van de eerste race verliep top dankzij wat trage starters. Later in de race nog André gepakt in het Scheivlak (mijn ballen zijn nu een stuk groter

). Verder een eenzame race gereden en 13e geworden.
De start van de tweede race ging ook wel ok, hoewel ik Rookie Loots opeens voorbij zag komen. Ik kon bij hem aan haken en een paar rondjes achter hem gezeten en heb ik hem voor de Tarzan uit kunnen remmen. Ik liep op hem uit en voor de rest een eenzame race. Ik was een beetje in toermodus geschoten en zag een zwarte auto op mij inlopen. Gemakshalve dacht ik dat Serge mij ging lappen, maar toen eenmaal de inhaalmanoeuvre voor de Audi-S was ingezet, zag ik dat het de racevrienden waren! Ik heb nog geprobeerd te corrigeren, auto terug in zijn twee om wat te proberen maar ik zat te veel op het gas dus ben haaks de Audi-S doorgezwieberd. Het was de laatste ronde dus ik kon niks meer doen.
Toch een lekker racedagje, ik ben wel blij dat het in de races droog gebleven is.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing