GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Squadra Italia 20 oktober, wie gaat racen?

ma okt 21, 2013 13:32

Hele mooie plaatjes !!! Heb maar meteen een XXL versie besteld voor m'n hoofdsponsor.. :mrgreen:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 21, 2013 15:23

zeker mooie plaatjes!

enne....heren maar (vooral) ook dames: voor de twijfelaars:
er staan 2 zo ongeveer instappen en rijden ex-squadra Bianca's te koop via/bij Pascal Giacomini. Voor een plek in de top 10 2014?
aan de uitslagen en standen is te zien dat die oude dingen hun mannetje (en ook best wel vrouwtje) kunnen staan , ook tegen modern geweld.

So you think you can race? ik zeg: doen! ophouden met twijfelen en excuses zoeken om het niet te doen, er zijn altijd (meer en betere ) redenen om het WEL te doen. (onder het motto: je leeft maar 1 keer. En mocht dat niet kloppen, heb je alleen maar meer levens om in te racen...)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

GTIm
Full Member
Full Member

ma okt 21, 2013 15:58

Zo heb je ook mijn 156 Cup die Race-klaar staat voor wat ik vind een laag bedrag voor een schade vrije Cup auto! Eventueel kun je direct meerijden op de BMW Cicruit dag SPA komende 3 November.
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 21, 2013 16:06

:thumbs: die is er ook nog, voor de liefhebbers van voorwielaandrijvers (die gisteren toch plek 1 en 2 pakten).
en zo zijn er meer: de Henk Prins dikke Juul, de 75 compressore van Michiel Klink, en over de grens ook eea in de aanbieding. Als je echt wilt racen koop je een raceauto die (grotendeels) klaar is. ontwikkelen en op eigen rijstijl en smaak afstemmen moet je toch, ook als je zelf bouwt (wat veel langer duurt en minder leuk is dan het racen zelf).
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 21, 2013 16:12

@ Walter & Tim: spijkers op hunne koppen geslagen !!! Zowel voor de liefhebbers van een voortrekker als RWD (= RightWheelDrive ! 8) ) dus raceklaar spul. Nu of ooit ? NU OF NOOIT !!! Als straks alles weer uit-de-crisis is (de Haagsche en Brusselsche Meneerkes & Mevrouwkes jokken toch niet/nooit tegen ons ??? Juist !!) wordt dit spul errug gevraagd en peperduur. TOESLAAN !!!!

TurboMarc
Guru
Guru

ma okt 21, 2013 16:39

De helft van het startveld gisteren was 105 serie!? wel een degelijke investering :wink:
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 21, 2013 17:06

Geen spijt van die witte 75 Marc? :wink:

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 21, 2013 17:38

Anders wil ik wel een deal met 'm maken. Ik heb nog een kekke Giulia koets met benodigde spullen in voorraad. (zijn) Turbo blokje erin en dan kan Marc gewoon TurboMarc blijven heten.. 8)

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 21, 2013 18:02

:mrgreen:

TurboMarc
Guru
Guru

ma okt 21, 2013 18:04

Ik voel alweer een nieuw projectie aankomen, straks ga ik me nog vervelen =;
Kan altijd de TS nog wegdoen, heb ook nog een 916 turbo staan om iets leuks mee te doen
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 21, 2013 22:39

Lekker ge(st)reden gister. Vooral op nat kon ik de boel goed bijbenen, dus stond ik na de kwalificatie 12e.

In de 1e race op een droge baan een aantal mannen moeten laten gaan en als 16e gefinished, na een aantal stevige robbertjes vechten, met onder andere de TS-cup rijders.

In de 2e race weer lekker gestreden met de TS-cuppers. Ik kon nieuwkomer Robert Slob uiteindelijk nét niet verslaan (0.07 seconden op de meet) en ben als 12e gefinshed, met weer een nieuwe snelste tijd 2.17.0.

Dat ben ik uiteindelijk ook geworden in het algemeen klassement, 12e, na een jaar dapper punten sprokkelen.

Iedereen bedankt voor een mooi 1e seizoen en volgend jaar weer, als het aan mij ligt met meer vermogen, zodat ik het de TS-cuppers nog wat moeilijker kan maken.

EN natuurlijk de felicitaties voor de kampioen Emile, die hem toch een beetje kneep na de natte kwalificatie ;-).

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di okt 22, 2013 09:00

Wat een dag: s ochtends te laat de deur uit vanwege wat gerommel in de onderbuik, op het circuit kreeg ik eerst de bumper er niet op en vervolgens de auto niet gestart. Kabeltjes van Cees en wat stroom van André verder op weg naar de altijd vrolijke vrienden van de TC om een uitbrander te krijgen dat ik te laat was. Duhhuh...

Bij de pitbox aangekomen de auto laten lopen om de accu bij te laden, mijzelf niet gerealiseerd dat er geen automatische fan meer op zat dus het boeltje begon te koken. Ik heb uiteindelijk nog een paar rondjes geglibberd in de vrije training met een algemeen dieptepunt qua rondetijden. Quali ging niet veel beter, ik was 18e van de 21. Kan mij niet herinneren dat ik mij zo slecht gekwalificeerd heb.

Maar goed, start van de eerste race verliep top dankzij wat trage starters. Later in de race nog André gepakt in het Scheivlak (mijn ballen zijn nu een stuk groter ;)). Verder een eenzame race gereden en 13e geworden.

De start van de tweede race ging ook wel ok, hoewel ik Rookie Loots opeens voorbij zag komen. Ik kon bij hem aan haken en een paar rondjes achter hem gezeten en heb ik hem voor de Tarzan uit kunnen remmen. Ik liep op hem uit en voor de rest een eenzame race. Ik was een beetje in toermodus geschoten en zag een zwarte auto op mij inlopen. Gemakshalve dacht ik dat Serge mij ging lappen, maar toen eenmaal de inhaalmanoeuvre voor de Audi-S was ingezet, zag ik dat het de racevrienden waren! Ik heb nog geprobeerd te corrigeren, auto terug in zijn twee om wat te proberen maar ik zat te veel op het gas dus ben haaks de Audi-S doorgezwieberd. Het was de laatste ronde dus ik kon niks meer doen.

Toch een lekker racedagje, ik ben wel blij dat het in de races droog gebleven is.
Laatst gewijzigd door Pietro Originale op di okt 22, 2013 13:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

di okt 22, 2013 09:38

Je moest eens weten hoe blij IK was, dat het droog is gebleven in de races Pieter ! Andre's opmerking hierboven/daarover mag je gerust het understatement van het seizoen noemen...

Alfetta-Amsterdam
Member
Member

Re: RE: Squadra Italia 20 oktober, wie gaat racen?

di okt 22, 2013 21:11

Wat een dag: s ochtends te laat de deur uit vanwege wat gerommel in de onderbuik, op het circuit kreeg ik eerst de bumper er niet op en vervolgens de auto niet gestart. Kabeltjes van Cees en wat stroom van André verder op weg naar de altijd vrolijke vrienden van de TC om een uitbrander te krijgen dat ik te laat was. Duhhuh...

Bij de pitbox aangekomen de auto laten lopen om de accu bij te laden, mijzelf niet gerealiseerd dat er geen automatische fan meer op zat dus het boeltje begon te koken. Ik heb uiteindelijk nog een paar rondjes geglibberd in de vrije training met een algemeen dieptepunt qua rondetijden. Quali ging niet veel beter, ik was 18e van de 21. Kan mij niet herinneren dat ik mij zo slecht gekwalificeerd heb.

Maar goed, start van de eerste race verliep top dankzij wat trage starters. Later in de race nog André gepakt in het Scheivlak (mijn ballen zijn nu een stuk groter ;)). Verder een eenzame race gereden en 13e geworden.

De start van de tweede race ging ook wel ok, hoewel ik Rookie Loots opeens voorbij zag komen. Ik kon bij hem aan haken en een paar rondjes achter hem gezeten en heb ik hem voor de Tarzan uit kunnen remmen. Ik liep op hem uit en voor de rest een eenzame race. Ik was een beetje in toermodus geschoten en zag een zwarte auto op mij inlopen. Gemakshalve dacht ik dat Serge mij ging lappen, maar toen eenmaal de inhaalmanoeuvre voor de Audi-S was ingezet, zag ik dat het de racevrienden waren! Ik heb nog geprobeerd te corrigeren, auto terug in zijn twee om wat te proberen maar ik zat te veel op het gas dus ben haaks de Audi-S doorgezwieberd. Het was de laatste ronde dus ik kon niks meer doen.

Toch een lekker racedagje, ik ben wel blij dat het in de races droog gebleven is.
Ik zag je in mn binnenspiegel Pieter, je vloog de baan over van links naar rechts. Ik moest het daar doen in de audi s dus nam wel wat risico, maar man wat een mooi moment, voor mij de race van het jaar. 12 ronden lang een inhaalactie na een slechte start en in de laatste bocht toch gelukt. Kicken. als 9e gefinisht als eerste 75 achter het 155 en 105 geweld.. nooit in de toermodus schieten Pieter, Djan had je ook bijna te pakken die reed een identieke 1e race..
Alfetta 1800 '73 prugna
TS racer nero ( alfa 'amsterdam' nord)
Gtv6 '87 grand prix

Ex:
Alfetta TS ( still stephen)
75 6v America pari nuova
Guilletta 2.1 savali (nu serge, gesloopt)
75 v6 QV zilvergrijs 55dkm
Gtv6 '86 rosso

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di okt 22, 2013 21:20

Die eerste race viel wel mee volgens mij. Maar goed, concentreren is niet mijn sterkste kant, dus als ik dan een tijdje in mijn eentje rijd duikelen de rondetijden naar beneden. Aandachtspuntje voor volgend seizoen ;-)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Terug naar “Racen - Algemeen”