Pffff......
Vanochtend vol goede moed naar Assen vertrokken.
Nou die zakte mij al snel in de schoenen. Alléén maar in mijn spiegels zitten kijken om die k#t mazda's en k#t volvo's in de gaten te houden.
Hierdoor eigenlijk geen rondje lekker kunnen rijden.
Aan het einde van de eerste race na de zoveelste ondoordachte mazda/volvo inhaalactie, had ik het wel bekeken en ben naar binnen gekomen en heb me afgemeld voor race2 en de auto op de trailer gezet.,,
Ik was er hélemaal klaar mee, die lui denken allemaal dat ze Vettel zijn of zo...
En het is al niet mijn circuit....
Waar ik op zandvoort seconden van mijn rondetijd afrijdt elke keer, slaag ik er op Assen niet in sneller dan 2.20 hoog te rijden.
Als we op Zolder weer met die rouwdouwers moeten rijden bedank ik.
Ik herken je verhaal wel enigszins, maar het is ook een kwestie van wennen. Zowel de Volvo's en Mazda's is puur cupracen en dan gaat t met 't mes tussen de tanden. Maar die mannen willen ook weer heel naar huis met hun racertje!
Je moet je dus niet laten overbluffen en de volgende keer en stug doorrijden. Kijken of je een Volvo kan vinden die je net de baas bent en dan knallen!!!
En zeker niet je Bertje voortijdig op de trailer trekken. Daar is racen veel te leuk voor joh!!!