dat trekt nog geen worst van het bord!
dat is ook drama....slechte achterassen, slecht lagerwerk onderblok, beroerde remmen en veel roestvorming en veel geld. Bijna hetzelfde geldt voor de Chevy's.....een Fordje, maar dan wel een econoline. V8 5 liter rijdt super, alleen tsja 1 op 3 met de aanhanger erachter.
maar ruimte en vermogen zat
ik rij meer in mijn dagelijkse auto dan in mijn alfaGoh gezien de storm aan reactie lijken trekauto's wel populairder dan racers.............
Nu ja... vele jaren met plezier Chevy gereden. Ook lange ritten (Le Mans bv) nooit genoemde problemen gehad. Wel de gewone slijtage maar onderdeelprijzen en verkrijgbaarheid zijn prima te noemen, en een verbruik op gas van rond 1: 5 , benzine idem, ook met aanhanger met racer erop.dat is ook drama....slechte achterassen, slecht lagerwerk onderblok, beroerde remmen en veel roestvorming en veel geld. Bijna hetzelfde geldt voor de Chevy's.....
Nee, anders was het laadvermogen veel hoger, een 409 kan in theorie veel meer hebben, er staat ook bij dat die 'terug'gekeurd is. Het probleem met een 409 is alleen dat je nog niet veel harder als 90km/h zal rijden in de praktijk.Wél groot rijbewijs vereist als ik het zo lees...Haal die 409D op, als ik je een advies mag geven.
Gaat niet stuk. En die 1205kg is genoeg, ze halen je pas van de weg als het er ´eng´ uitziet.
Grtz,fRank
Dat zei ikNee, anders was het laadvermogen veel hoger, een 409 kan in theorie veel meer hebben, er staat ook bij dat die 'terug'gekeurd is. Het probleem met een 409 is alleen dat je nog niet veel harder als 90km/h zal rijden in de praktijk.Wél groot rijbewijs vereist als ik het zo lees...Haal die 409D op, als ik je een advies mag geven.
Gaat niet stuk. En die 1205kg is genoeg, ze halen je pas van de weg als het er ´eng´ uitziet.
Grtz,fRank