NU weet ik het zeker... dit gaat HELEMAAL goed komen... helemaal vanzelf!
fijn dat we het eens zijn! zoals door BJ al gesteld, niet te moeilijk doen. Je kan van alles gaan afspreken en op paier zetten...maar dat schept verplichtingen. En er zijn al verplichtingen genoeg in het leven. SI gaat over lekker met elkaar (zo egoistisch dus eigenlijk ook weer neit) en tegen elkaar racen, met respect voor elkaar en elkaars materiaal. De verslagen van rijders en niet-rijders spreken wat dat betreft voor zich. Blijkbaar zijn wij het alleen niet met elkaar eens dat van alles wat jij wenselijk zou vinden bij zo`n verhaal ik niet zo wenselijk, deels zelfs volkomen onwenselijk vind , nu ja dat kan toch, van mening verschillen? de toekomst zal leren wie er gelijk heeft. ot nu tope zijn er in het 3e seizoen in ieder geval 35 verschillende rijders aan de start verschenen, en hebben wij startvelden die de volvo`s in aantal gaan benaderen. En er meot uiteraard overleg zijn (zie BBQ) maar een stapel papier gaan creeeren?? dat is nu net niet de doelstelling..
Overigens, wat sommigen mensen vergeten of helemaal niet weten: de eerste race van de Trofeo stonden er 13 auto`s op de grid...En de kwaliteit van de meesten daarvan was nog eens slechter dan wat er bij ons staat. Ook daar heeft het een paar jaar geduurd, Alfa-rijders kijken blijkbaar graag eerst de kat uit de boom ? belangstelling is er ook genoeg gezien het aantal nieuwe rijders wat in 2009 en wellicht 2010 te verwachten is.
Begrijp mij goed, kan mij je gedachten deels voorstellen, maar de praktijk is nu eenmaal anders.
I'M CONFUSED!
Nogmaals, ik zal zelf ws nooit rijden dus ben een stuurman die aan de wal staat maar wel eentje met ervaring en (naar ik denk...) een redelijke kijk op de zaak...
tja ik heb die ervaring ook, zoals sommigen weten. en tot nu toe zie ik de beren die jij blijkbaar wel ziet niet zo. Daarvoor zijn er teveel onzekere factoren die een rol kunnen spelen. Je kan niet alles regelen, sterker nog je loopt het risico de zaak dood te reguleren...
Welke klasse heb jij de ervaring mee als ik vragen mag??
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.