Zwaar weekend achter de rug
Zaterdag Peter met SI, zondag ik met de Toer meegereden.
Zaterdag mooi pool tijd gereden met opdrogende baan.
Vlak voor race 1 nog even slicks gemonteerd en stonden we achter Geert in de pits.
Voor ons stonden ruim 30 alfa's mazda''s en volvo's. Vanuit de pits begon peter aan zijn inhaal race.
Ergens halverwege is hij door een volvo in de grindbak geramd. Alleen een holle deur en een rondje achterstand opgelopen.
2e race dus weer achteraan gestart. Na een fantastische inhaal race is hij toch als 2e gefinished achter Mark
Zondag heb ik meegedaan met de toer. Het ware mijn eerste rondjes na een lange tijd dus rustig aan begonnen.
Vrije training begon met een 2:22 op een licht natte baan. In de kwalificatie bleef ik op een 2:12 steken. Mooie 10 plaats van 31 auto's.
Bij de start kwam ik niet weg door veel wielspin. Heb gedurende de race weer wat plekjes goedgemaakt op als 9e over de finish te gaan.
2e race als 9e gestart en als 6e geïndigd met een 2:09 als snelste tijd
Laatste race me weer in mijn voorgangers gebeten (95% BMW) en aangehaakt. Na een paar rondjes kwamen de slick op temp en kon ik meestrijden om P4.
In een bumper aan bumper stuiver wisselende strijd is met dat gelukt en stond ik dus net naast het podium met 2:07 als tijd
Het was de hele dag mooi weer en we hebben weer super genoten. Wordt vervolgd..