Speaking of foto´s en om weer back on topic te komen: Ik vermoed dat Geert geen tijd heeft gehad om het een en ander op schijf te branden? Ik heb de foto´s van vorig seizoen en de foto´s van Joen Tai van het superracingweekeinde op mijn PC staan en natuurlijk wat foto´s van de preparatie van de 75 voor dit jaar. Ook nog wel zo hier en daar wat fillempkes. Die zou ik met de beamer natuurlijk kunnen laten zien. Maar ja dan gaat het wel heel erg over mij, afgezien van het superracing weekeinde dan. Iemand anders nog wat foto´s die Windows mediapalyer kan afspelen? Wellicht dat iemand bij de gebroeders Rietkerk de filmpjes die ze op het SRW hebben gemaakt kan opvragen? Suggesties zijn welkom. Ik heb verder nog of een witte wand of een scherm nodig. Wellicht dat ze die in woerden hebben liggen? zo niet sjouw ik em wel mee..
Vwb eten en drinken: Lekker lappen vlees zijn natuurlijk favoriet. Hamburgers altijd goed en hetzelfde geldt voor sateh stokjes. Roeltje (zo klein is ie op de foto anders niet

Laterzzz