Van deze mogelijkheid ga ik als alles goed gaat gebruik maken...Voor een leuke prijs wil ik wel, we hebben al een eea uitgezocht en een pbtje gewisseld, ik had deze nog in mn savebox staan:
http://www.raceplanet.nl/racing_school_licentie.php
Deelname aan het KNAF licentie-examen kost:
€ 125,- inclusief BTW voor niet-cursisten
€ 100,- inclusief BTW voor cursisten (cursusje van 1570.- eurie)
Dit is dus bij Bleekemolen
Ik weet dus ook niet hoe goed je moet kunnen rijden op het circuit voor je beoordeling, volgens RC moet je netjes en snel je rondjes rijden vooral netjes de lijnen volgen.
Dan komt er bovenop die €125.- nog €160.- van de licentie kosten (uitgaande van een europees toerwagen licentie) ben je voor €285.- klaar.
Maar weet niet of dat zo simpel mogelijk is, de heren racers zullen dit toch wel weten.
Voor zulke prijzen wil ik ook wel mn licentie halen en heb ik nog wel een man of 2 die mee willen denk ik.
Jij was dan ook 1 van die 2Ik heb zeker interesse !
eat my dust volgend jaar(heb ik volgend jaar misschien een beetje concurrenten)
Het begint te kriebelen... Als de 75 niet klaar is, haal ik de 33 nog 1 keer van stal.Heren racers
In de "Start" het autosportblad van Nederland staat een aanbieding voor het halen van je racelicentie.
Het is een cursus bij Racing School Of Champions van Hans Deen op 5 en 6 maart en /of 8 en 9 maart.
Je kan inschrijven voor 4 dagen (1225€) of voor 2 dagen (675€) incl BTW ,cursus boek en theorie boek.
Als je voor 15-01-2007 inschrijft krijg je ook nog 10% korting!
Inlichtingen zijn te verkrijgen bij tel 023-5246594 of hansdeen@orange.nl
Nou goedkoper en leuker kan het niet,dus nou niet meer twijfelen,de wintersport sla je maar een keer over,met kerst eet je maar bij de Burger King,gewoon rijden die cursus en volgend jaar lekker mee doen.
De Race Groeten van Gerben
(is goed voor de concurrentie volgend jaar)