Had niet zozeer met snelheid te maken want de nummer 1 in een rode 325i was geen partij voor mijn oude 155 V6 2.5
Zag op de site van Guus de Koster dat het ook nog eens niet de goedkoopste racehandschoenen waren (91 euro

Ow... nou voor mij was je de beste Lenz!!!Leuk stuk Dre, maar ik was niet de beste cursist, maar de 3e beste en alexander was 2e.
Had niet zozeer met snelheid te maken want de nummer 1 in een rode 325i was geen partij voor mijn oude 155 V6 2.5
Zag op de site van Guus de Koster dat het ook nog eens niet de goedkoopste racehandschoenen waren (91 euro) die de nummer 2 en 3 kregen, echt een aanrader die Track Time club
haha, was voor mij ook een verrassing! Zelfs die mooie oogverblindende spierwitte zonnebrilverplichtte Madeno 155's bleef ik voor ...Hetzij met moeite want ze leken aan mijn trekhaak te plakken..Dank je dre, maar met de sprint was jij toch echt de beste, je spoot weg bij de start, kon jullie niet bijbenen, maandag was ik helemaal nergens en werd er door iedereen uitgetrokken (bleek later dat ik LV een lekke band had), dinsdag gingen de sprintjes al een stuk beter (met reservewiel), maar toch blijft sprinten met een FWD moeizaam, de eerste meters verlies je gewoon van de RWD auto's.
Oeps... kom ik daar met mijn gebakje van een paar euro aan...De Madeno Trackday 155's zijn voorzien van de volgende specs:
Interieur; gelaste rolkooi, race stoel, gordels, sportstuur.
Wegligging; Suspension-Kit met race set up, bump- en rebound verstelling (er zaten eerst Bilstein's onder)
Suspension bussen onderste draagarmen, Sport Stabi's voor en achter. 16 inch velgen met Yokohama's.
Remmen; Pagid-Rood remblokken, teflon/edelstaal remleidingen, DOT5.1
Motor; Getunende versie 2.0 TS 16v 170 pk. M.A.I.S. system, sporteinddemper,
kat-vervangende demper, lichter vliegwiel, motormanagement software.
Versnellingsbak/aandrijflijn; Race koppeling met sintermetaal koppelingsplaat,
aangepaste versnellingsbak verhoudingen met kortere eindreductie.
Ja daar is Leo wel goed in heDennis, Madeno benoemt het allemaal altijd wat mooier dan ieder ander, oftewel de gemiddelde track day 75 heeft eigenlijk dezelfde specs.
Maar het blijven mooie auto's, hoorde dat een testrijder van madeno 2.08 met de bilstein uitgevoerde 155 reed.
Yep, maar dat was zeker niet Heino die reedMaar ging jij er niet langs met jouw gebakje?
Klopt, ik doelde op waar ik het beste de cursus zou kunnen volgen.volgens mij kon je toch maar bij 1 organisatie de licentie halen?? de KNAF.
Waar jij op doelt zijn cursussen denk ik. Een cursus volgen is geen verplichting voor afrijden op de licentiedag overigens.
je hebt trouwens niets aan een licentie zonder raceauto, en als je geen kooi in je auto wilt bouwen houdt het daar al op. Of je moet zicht hebben op een stoeltje..
Maar je kan prim
a in een auto zonder kooi zowel cursus doen als licentie-afrijden.