Volgens mij hebben Eric (en maatje Marcel) en ik vorig jaar aardig wat robbertjes gevochten (ok, door mijn toedoen ook met schadeDaar hadden we dus de 75 TS Cup voor bedacht maar daar zijn de verschillen helaas ook te groot om van Cup racen te kunnen spreken.
Maar tot die tijd toch leuk gereden! Naast elkaar door de Strubben, inhalen door Ramshoek... Zou het dan toch nog wat worden met de TS Cup?Door alle verkeer niet echt vlotte tijden kunnen rijden en bovendien, moet je wel voldoende benzine aan boord hebben....![]()
Volvo's zijn leuk om naar te kijken als ze vierwiel-driftend achterstevoren buitenom langskomen, maar het is idd wel oppassen met die jongens. Het kunstgras op Assen had het weer zwaar te verduren![]()
Er wordt af en toe wel behoorlijk gerost, en dan is het wel balen als zo'n rallycrosser jouw auto kapot rijdt, terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
In principe hoort autosport non-contact te zijn, toch?
Oplossing: meer Alfa's op de baan, dan hebben we onze eigen race (met een verdwaalde Legend).
Je had ook gewoon het filmpje van Han van tevoren een paar keer goed kunnen bekijken.Ik weet dat ik diverse bochten alles behalve goed doorkom en af & toe zelfs enorm heb zitten aan-kl*ten. Als je hier zo'n beetje dezelfde tijden kunt rijden als op Zandvoort dan heb ik een seconde of vier laten liggen met m'n ongeduld en m'n gehannes.. Dus ziehier: VOLOP ruimte voor verbetering !!
Maar tot die tijd toch leuk gereden! Naast elkaar door de Strubben, inhalen door Ramshoek... Zou het dan toch nog wat worden met de TS Cup?Door alle verkeer niet echt vlotte tijden kunnen rijden en bovendien, moet je wel voldoende benzine aan boord hebben....![]()
Volvo's zijn leuk om naar te kijken als ze vierwiel-driftend achterstevoren buitenom langskomen, maar het is idd wel oppassen met die jongens. Het kunstgras op Assen had het weer zwaar te verduren![]()
Er wordt af en toe wel behoorlijk gerost, en dan is het wel balen als zo'n rallycrosser jouw auto kapot rijdt, terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
In principe hoort autosport non-contact te zijn, toch?
Oplossing: meer Alfa's op de baan, dan hebben we onze eigen race (met een verdwaalde Legend).
Inhalen in de ramshoeken nog in de laatste ronde ook! Was spectaculair! Wat betreft het gebrek aan maximaal gaan (van de huidige rijders) waar ik veel mensen over hoor klagen, ik ben bij de chicane (naam?) 3 x vol door geschoten het kunstgras over schuivend, rempunt gemist. Lekkere van dit circuit (was mijn eerste keer hier) is dat je als je een vrije ronde hebt, je even flink kan proberen, als je dan een foutje maakt is er niks aan de hand. Da's op Zandvoort wel anders.Vond het ontzettend gaaf op Assen!
Om ook even terug te komen op het makkelijk voorbij laten van snelle jongens. Ik doe dat ook als ik in gevecht ben met een auto voor me. Zonde om een halve ronde bezig te zijn met iemand achter je houden die 2.05 rijdt als je zelf 2.13 rijdt toch? Het is nou eenmaal een ongelijke klassen met 140 pk tot 280 pk.
De vorige ronde op Zandvoort heb ik de 2e race 12 ronden lang gestreden met Maarten Aarts van de 105-workshop.Er wordt toch ook door niemand gesuggereerd dat een mooie strijd/competitie gelijk staat aan elkaar van de baan beuken? Dat is ook nergens voor nodig en daar zit niemand op te wachten inderdaad. Er kan altijd iets gebeuren maar zolang dat niet opzettelijk gebeurd is het geen probleem. Maar rondenlange deur aan deur gevechten zoals ik die heb gehad met DJ en Marc zijn echt een uitzondering in de SI helaas. Daar hadden we dus de 75 TS Cup voor bedacht maar daar zijn de verschillen helaas ook te groot om van Cup racen te kunnen spreken.
Was niet aan jou adres gericht Walter, heb een vermoeden waarom jij er niet was en zou niet willen ruilen.Die laatste zin daar heb je dan ook weer heel,erg gelijk...sorry...
had graag willen ruilen, mijn bezigheden die dag konden helaas en niet uitgesteld en nogal van belang voor niet alleen mijn toekomst.
Maar goed, was ruim een verdubbeling tov 2012 dus volgens jaar weer ruim verdubbelen dan maar? Zitten we tegen de 20 starters.