Die BMW's hebben we gehakt van gemaaktVan harte feelsteert mannen!
En er wel zoveel mogelijk gebruik van maken eeh!![]()
![]()
![]()
Welke BMW's?????
Die BMW's hebben we gehakt van gemaaktVan harte feelsteert mannen!
En er wel zoveel mogelijk gebruik van maken eeh!![]()
![]()
![]()
Ik zag dat je er gisteren op de A2 direct gebruik van gemaakt hebt, in de buitenbocht de voorgangers inhalenYES!!!!!!!!!!!!!!!
EU licentie![]()
net binnen later meer
Barend (juultje), Lenz (beste cursist!!) Chris, Alex, Pieter, eigenlijk alle Alfavriendjes zijn erdoor!!!![]()
En idd van hagel, natte sneeuw tot regen en zonneschijn, zandstormen etc.. ik was erbij
Ben zeer benieuwd naar de filmpjes Barend2 fantastische dagen waren het, maandagochtend hebben we echt alles gehad, zware regen, sneeuw en soms een beetje droog. De start met dat weer is lastig, zeker in een supertje zonder kachel, blower en niet te beste ruitenwissers. Af en toe redelijk listig bij te vroeg op het gas, maar dat is ook de kick.
Gisterenochtend net iets te lang gewacht met nieuwe banden leggen en net even het neusje een paar cm korter gemaakt. Maar de radiator niet geraakt en met de hulp van Pascal en zijn 75 het scherm van het wiel af getrokken en we konden weer door.
's middags was het gewoon heerlijk droog en konden we naar hartelust raggen. Mijn vrouw heeft nog een aantal filmpjes gemaakt van de start van de sprintwedstrijdjes. (ook die met het helaas ploffen van de squadra-motor van Edward). Ik zal ze vanavond even posten.![]()
Laten we hopen dat het per ongeluk gegaan is, dit zijn altijd van die dompers op de feestvreugde...1 ding moet ik wel even zeggen. Het zal absoluut per ongeluk gebeurd zijn maar ......
Eduard had aan het einde van de dag 1 jerrycan minder gevuld met benzine dan logischer wijs mogelijk was.
Hij had namelijk niet met zijn eigen auto gereden en dus ook niet getankt en toch aan het eind van de dag 20 liter weg.
Dus als iemand 20 liter meer over heeft dan verwacht ..........
Helaas is de video niet te zienStartveld sprintrace met Dre en Eduard die zijn motor opblaast.
http://www.youtube.com/watch?v=hx13aSq8ocI
Rijdt die ook in een Giulia tegenwoordig?Superstart voor Dre
http://www.youtube.com/watch?v=OK7EOYSCAmY
Heb jij ff pech dat ik net achter inet zitJa Jeroen,snelheid is niet altijd goed zie je wel. De ene film wordt door utube nog "geprocesed" de andere is een verkeerde link van mij.Komt goed......