hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 633
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

Bertone Race Auto - Te Koop

do dec 27, 2018 15:08

Mocht er iemand een project zoeken of basis voor een Bertone Race Auto - ik overweeg om mijn Bertone Racer te verkopen. Staat nog nergens te koop, heb hem ook nog niet verkoop klaar gemaakt, maar als er een liefhebber voor is, dan kan hij een deal doen.

Betreft de techniek van de Ex-Christiaan Verhoog Bertone, dus op basis van een echte Trofeo auto. Met o.a. Intrax, speciale motor, achteras, bak, tank, etc. Ken verder de specs niet, behalve dat het serieuze techniek is die er in zit.

De koets is nieuw opgebouwd, op basis van een kale Bertone body, die doorgelast is, voorzien van kooi (keurings certificaat, geen idee of dit er bij is) en voorzien van een nieuwe polyster neus, motorkap, deuren, kofferklep. Daarna zilvergrijs gespoten (geen hobby job, maar echt mooi gedaan).

Ik heb hem ca. 5 jaar geleden gekocht, weggezet en niets meer aan gedaan. Wel altijd het idee gehad om er weer een stalen neus op te laten lassen met brievenbus plaatwerk en kleine achterlichten. Die delen spuiten en er vervolgens een GTA-replica racer van te maken.

Wat moet je meebrengen...trailer en 10k. Heb zelf niet zitten plussen en minnen en/of research gedaan wat het waard is. Misschien veel meer, zeer zeker niet veel minder. Weet wel dan met een beetje moeite er een fantastische zilvergrijze GTA replica racer klaar staat. Ik heb geen geld nodig, maar ben wat selectiever waar ik tijd aan wil besteden. Komt er niemand voor...deze zomer wordt mijn nieuwe werkplaats opgeleverd en ga ik er zelf mee verder.

Als je er echt een serieuze auto van wil maken...ik heb ook nog een Alfaholics race onderstel (niet los te koop) met o.a. de ChrMo onderste draagarmen en de Watts-stang setup. Dus serieus (duur) spul, wat eventueel als extra optie te koop is bij de auto.

Vragen: PB.

Afbeelding

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

do dec 27, 2018 16:53

mooi projectje, 10K geen geld hiervoor.
Kooi met certificaat is meerwaarde. Moet je wel het certificaat hebben....zou daar zeker naar op zoek gaan.
Anders moet bij serieuze veranderingen in de FIA regels mbt kooien de kooi telkens aangepast worden daarop. Heel wellicht is het mogelijk om bij de KNAF een kopie op te vragen, maar dan moet je weten wie hem gemaakt heeft en wanneer denk ik (is een gok, ik weet echt niet of dit kan, of dat weg weg is en dan dus pech).

ex Verhoog is ex Ary-Hans de Zanger (dat was nog Trofeo tijd, menig robbertje mee gevochten). dat was echt een serieuze racer, zeker in de laatste specs van Christiaan. .
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2052
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

do dec 27, 2018 18:04

Als ik er voor in de markt was wist ik het wel...

Bertone1750
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 16, 2018 21:14

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

di jan 01, 2019 14:37

Hallo Hagen111, zou je me een PB kunnen sturen? Om het lukt me niet om er een PB naar jou te sturen.

hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 633
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

di jan 01, 2019 19:47

En PB terug.

Gebruikersavatar
chubasco
Newbie
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: di jun 12, 2012 15:57
Locatie: Amsterdam

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

za jan 12, 2019 22:07

Hoi Hagan, staat de racer er nog?

Heb wel interesse!
huidig:
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm
Alfa Romeo 159 1750TBI ti Sportwagon
Alfa Romeo 1300 super "karretje van Arese"

gehad:
Lancia Delta Integrale
Lancia Delta 1,8 16v
Fiat Multipla

hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 633
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

do jan 17, 2019 15:06

Hoi Hagan, staat de racer er nog?

Heb wel interesse!
Had wat andere prioriteiten. Verkoop maar even op hold gezet.

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Bertone Race Auto - Te Koop

vr jan 18, 2019 10:41

Opbouwen en komen racen ermee :thumbs:

Terug naar “Racen - Algemeen”