blijf of kom je rijden wanneer we Assen als vaste basis zouden hebben?

ik rijd nu niet maar zandvoort met DNRT of assen met ACNN maakt mij niet uit , ik kom in 2019 zeker wel rijden
9%
1
ik rijd nu wel maar rijdt 2019 niet, ongeacht circuit
Geen stemmen
0
ik rijd nu wel maar zal op Assen (met ACNN) niet komen, op zandvoort (met DNRT) wel, ongeacht aanwezigheid Volvos
45%
5
ik rijd nu wel maar kom liever wel naar Assen (met ACNN) , niet meer naar zandvoort (met DNRT) tenzij we zonder Volvos rijden
Geen stemmen
0
Ik rijd nu wel, circuit maakt niet uit, met of zonder Volvos, ongeacht DNRT of ACNN.
45%
5
 
Totaal aantal stemmen: 11
Gebruikersavatar
Jesper75
Full Member
Full Member
Berichten: 446
Lid geworden op: di feb 27, 2007 22:54
Locatie: Wormerveer

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 15, 2018 22:32

Alsnog dit jaar niet gereden op de enkele rondjes SSAR na dan, volgend seizoen zeker wel. Ongeacht vlovo’s, dan maar iets voorzichtiger bij het naderen van die hokken. Het zou jammer zijn als daardoor het veld inkrimpt.
Bestaan er geen middeltjes tegen volvo’s?? Voor de meeste ziektes zijn er wel pilletjes toch? :jumping:

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: overstappen naar andere organisatie?

di okt 16, 2018 21:27

Vaak ruimen ze ook zichzelf op door notoire fusee-moeheid...

Gebruikersavatar
ErikJ
Member
Member
Berichten: 107
Lid geworden op: ma dec 28, 2015 19:20
Locatie: Betuwe

Re: overstappen naar andere organisatie?

wo okt 17, 2018 14:19

Ma nee, Assen is voor brommers. Er zitten best wat uitdagende stukken in, maar het is allemaal zo vlak, en die bochtencombi met die rare hairpin/knijper naar links, nee waardeloos :mrgreen: :mrgreen: :jumping: :jumping:
Daarom zegt het DTM Zandvoort vaarwel en gaat naar Assen. :wink:
# Eat, sleep, race, repair, repeat.

Gebruikersavatar
Wesley
Full Member
Full Member
Berichten: 269
Lid geworden op: do feb 21, 2008 21:05
Locatie: Enschede

Re: overstappen naar andere organisatie?

wo okt 17, 2018 15:35

Ik heb tot op heden nog niet veel meegedaan. Het is de bedoeling dat dat volgend seizoen wel anders is.
Daardoor heb ik geen inbreng op basis van ervaring met beide organisaties.

Hetgeen ik echter wel jammer vind en voor beide organisaties geldt is dat ze zo zijn gefocust op hun eigen 'thuis' circuit.
Voor de DNRT is dat natuurlijk Zandvoort met 7 uit 8 races. De ACNN heeft met name Assen op de kalender staan met een uitstapje naar Meppen en voor enkele klassen ook Spa.

Ik weet dat veel mensen een grote voorkeur voor Zandvoort hebben. Persoonlijk spreekt een afwisselende kalender mij veel meer aan. Ik heb dan ook veel minder voorkeur voor een specifiek circuit. 3x Zandvoort, 3x Assen, 1x Meppen en 1x Spa als voorbeeld is naar mijn idee een interessante kalender.
In het verleden heb ik ook wel eens columns van Huub Vermeulen voorbij zien komen waarbij hij pleit voor meer samenwerking tussen organisaties in raceland. Dan zou zoiets wellicht gemakkelijker te realiseren zijn. Vooralsnog lijkt dat echter (nog) niet mogelijk of opgepakt.

Mijn ervaring met de Volvo's tot op heden is gelukkig niet zo negatief als sommigen hebben meegemaakt. Vooralsnog staat het mijn deelname bij de SI onder de DNRT vlag dan ook niet in de weg.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: overstappen naar andere organisatie?

wo okt 17, 2018 20:35

Wellicht moeten we eens DNRT en ACNN adviseren de kalenders te mixen. Hoewel ik denk dat we niet de eerdten zullen zijn.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

do okt 18, 2018 15:26

Ik ben meer voor 3X Zandvoort, 3X Zolder, 1X Assen en 1X SPA :P

Hoe is het met de organisaties op Zolder? :P :mrgreen:
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2052
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

do okt 18, 2018 15:34

Zolder? Dan wordt jij er elke keer uit gehaald vanwege geluid NIels....

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: overstappen naar andere organisatie?

do okt 18, 2018 15:57

Zolder? Dan wordt jij er elke keer uit gehaald vanwege geluid NIels....

Niet op geluidsdagen...

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

do okt 18, 2018 17:37

Precies! Op Donderdagen of in het weekend geen probleem :mrgreen:
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
Jesper75
Full Member
Full Member
Berichten: 446
Lid geworden op: di feb 27, 2007 22:54
Locatie: Wormerveer

Re: overstappen naar andere organisatie?

vr okt 19, 2018 20:13

Ik heb nog niet eerder op zolder gereden, hoe streng zijn ze daar met geluid? Ik denk dat ik met mijn gtv daar niet aan voldoe?

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

vr okt 19, 2018 21:30

Op niet geluids ''vrije'' dagen is het waardeloos... Dan krijg ik op de aanhanger al de zwarte vlag :cry: :evil:

Ze geven op 95db dan, maar dat is echt totaal anders als op CPZ... Zelfs zonder mijn ITB's ging het al mis :evil: :mrgreen:
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
Jesper75
Full Member
Full Member
Berichten: 446
Lid geworden op: di feb 27, 2007 22:54
Locatie: Wormerveer

Re: overstappen naar andere organisatie?

vr okt 19, 2018 22:23

Dan wordt dat voor mijn ook niks, bij het SSAR zat ik blijkbaar ook al over het geluidslimiet. Had 95,3Db was wel zonder airbox. Mischien dat het met airbox straks wat minder wordt. Maar met de uitlaat verandering mischien weer meer :lol:

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

Re: overstappen naar andere organisatie?

za okt 20, 2018 09:08

Mmm zonder airbox blijft het geluid vaak ''onder'' de motorkap... Ik heb de slang helemaal voor in de bumper, en daar hoor je het echt schreeuwen dan! Binnen klinkt ook veel mooier met :P :mrgreen:

Op CPZ heb ik nog nooit problemen gehad.
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
Jesper75
Full Member
Full Member
Berichten: 446
Lid geworden op: di feb 27, 2007 22:54
Locatie: Wormerveer

Re: overstappen naar andere organisatie?

za okt 20, 2018 09:28

Ai dan wordt het waarschijnlijk niet minder nee, ik heb hem helemaal doorlopen tot aan de koplamp voor :mrgreen: maar goed aankomende zolder wordt het sowieso nog niet voor mijn, voor volgend jaar staat hij wel in de planning.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: overstappen naar andere organisatie?

ma okt 29, 2018 16:19

ik heb contact gehad met ACNN, mn voor Spa en Meppen. Spa is apart verhaal, vrijdag 2x trainen , zaterdag en zondag elk een uursrace. Alles wat meegaat gaat in 1 veld, wel met waar mogelijk en mits niet teveel gescheiden starts. Vorig jaar was er nog plek voor een 15 auto's, voor dit jaar wordt ik op de hoogte gehouden . Hert evenement is al gepland, pinksterweekend. Kosten zijn 800 per auto, maar die kan je delen met 2 rijders eventueel, dan heb je elk een 2 uur baantijd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Terug naar “Racen - Algemeen”