DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4366
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

RE: SPA, wie ?

wo aug 10, 2011 17:16

Mooie beelden Pieter. Werkt goed z'on iphone als on board en dataloggger!
Ter info: Overigens is wel alleen de motor standaard TS, op JS racing uitlaatspruitstuk na dan. Bak is 1.8 eindreductie. (10/43)
Onderstel is totaal niet standaard en het is ook op slicks, niet op toyo zoals TS cup.
Auto is wel weer veel te zwaar, dat dan weer wel, 1010kg leeg :shock:, wel lekker stevig, kan je nog eens wat raken zonder hem gelijk krom te rijden, proefondervindelijk vast gesteld. :lol:

Mzzl DJ

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

Re: RE: SPA, wie ?

di okt 11, 2011 11:46

Dacht ik al, normaal heb je geen moeite om die mannen achter je te laten :lol:(in de regen bedoel ik) . Lijkt me zo gaaf om daar te rijden, 7 oktober word mijn vuurdoop op Spa, kan niet wachten!
Wat is er dan te doen op Spa? BMW Circuit Clup ? 3:10 met een standaard TS [wat is standaard] wordt al aardig doortrappen, zeker als het op Toyo's moet! Maar het is een mooi circuit, al moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast was door de lol factor van Zolder ....

Heb trouwens op Zandvoort afgelopen vrijdag een 1:50 met m'n Renault F2.0 gereden, Buiten dat het een leuke tijd is [die wagens kunnen veel beter] is het een kompleet andere dimensie. 10~12 seconden sneller rijden lijkt weinig maar het is een wereld van een verschil :wink:

Vrijdag ( enige keer droge baan, rest was nat) 3.09 gereden op Toyo`s. Mijn inschatting net onder de 3.10 te halen is gelukt :lol: Erg gave baan maar niet geschikt voor een standaard TS blok en bak. In 5 valt ie overal dood daar. Wellicht had het met een 1.6 overbrenging meer gebracht. Maar wel veel lol gehad samen met DJ.

A-Repair
Full Member
Full Member
Berichten: 271
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 21:31
Locatie: s-Gravenzande
Contacteer: Website

RE: SPA, wie ?

di okt 11, 2011 21:37

Kom op met die verhalen van SPA ! Groeten, Arie
25 uur per dag/8 dagen per week Alfa's.
www.a-repair.nl

Gebruikersavatar
GTIm
Full Member
Full Member
Berichten: 461
Lid geworden op: wo nov 12, 2008 12:59

RE: SPA, wie ?

za okt 15, 2011 12:18

Wat wil je horen Arie? Was er afgelopen Maandag nog en toen was er een Engelse Porsche club bezig. Altijd weer sneu om redelijk mooie straatwagens in de vangrail te zien staan en het was nog droog ook!

Club dagen zijn mooi maar sommige vergalloperen zich er behoorlijk mee :?
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

A-Repair
Full Member
Full Member
Berichten: 271
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 21:31
Locatie: s-Gravenzande
Contacteer: Website

RE: SPA, wie ?

za okt 15, 2011 13:22

Tim, ik bedoelde de DNRT dagen. Ik heb inmiddels al eea gelezen op het Squadraitaliaforum. Groeten, Arie
25 uur per dag/8 dagen per week Alfa's.
www.a-repair.nl

Gebruikersavatar
christiaan
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 01:08
Locatie: nabij Den-Haag

Re: RE: SPA, wie ?

za okt 15, 2011 13:44

ik ben ook wel eens op Spa geweest.
je moet gewoon nog meer gas geven.

Gebruikersavatar
GTIm
Full Member
Full Member
Berichten: 461
Lid geworden op: wo nov 12, 2008 12:59

RE: SPA, wie ?

za okt 15, 2011 18:32

O ja joh? Vertel er eens wat over?
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

RE: SPA, wie ?

za okt 15, 2011 23:09

Ja, Chris, vertel eens?
Alfa romeo: The art of the machine!

Gebruikersavatar
christiaan
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 01:08
Locatie: nabij Den-Haag

RE: SPA, wie ?

zo okt 16, 2011 03:18

nou vooruit dan maar ! omdat jullie zo aan mijnlippen zitten.
ik ben de beroerdste niet zoals jullie weten!
een vriendje van mij zei tijdens de KWT , joh kerel!! gewoon doen, niet uitstllen meer , actie !
verdomd in een zwak moment het pantser gepakt en op naar Spa en laat de kanooonen maar bulderen.
helegaar geen sinecure kan ik jullie vertellen. onderweg begon het al met een lifster waar ik bij nader inzien toch veel verdachte kenmerken van het andere geslacht herkende.
maar daar later over meer.
ik dwaal af.
deze veldtocht begon al onderweg tekenen te vertonen van een volkomen disaster. een real nightmare kan ik je zeggen.
Bij het aanrijden van het grote plein van de barmhartige samaritaan in centrumSpa bekroop mij al het gevoel, vreemde toestanden! een twilight zone!
de kenner begrijpt mij.
ik mistte wat en had een rood glanzende koffer naast mij op de stoel , de lifster was die vergeten bij het uitstappen in St.Dracule du Croixx.
ik dwaal af.
He t grote pantser na de opstart protocol d' dikke Bertha kwamen de vlammen uit den piep ! dat was een gelukzalig moment , heet eerste sinds het oprukken naar Spa.
ZOU HET DAN TOCH NOG GOEDKOMEN?
maar goed om een lang verhaal kort te maken , het regende met bakken uit de hemel , de Cadi lag onderaan in la source, het bordeel zat weer vol.
de zaterdag avond was wederom een orgie aan drank in the mess.
een hap een slok en een plas enalles was weer zoals het was .
op politie berichten lees ik zojuist dat in het nagelegen kasteel van Du Croixx een moord is gepleegd op een schone maagd.
Gelukkig heeft men een verdachte, een geboren en getogen man van Nederlandse afkomst die naast zijnnormale leven een rol vervulde in de roze kelders van Antwerpen als T Girl.
Niemans wist ervan ! ze dachten dat hij naar kantoor ging.of een pakje sigaretten ging halen. light! dat dan weer wel.
verdomd ! dat koffertje !
met het cool sweat on my face klikte ik het koffertje open.
jongens ik kap.
volgende keer meer. het regent nog steeds ! dus dat honkballen op de stormbaan van Cuba gaat ook niet door.
wordt vervolgd. , en nee ! ik ga echt niet verder, niet aandringen!! hahahahah, nee ik stop want ik ga naar bed.
je moet gewoon nog meer gas geven.

Gebruikersavatar
GTIm
Full Member
Full Member
Berichten: 461
Lid geworden op: wo nov 12, 2008 12:59

RE: SPA, wie ?

ma okt 17, 2011 17:47

Dus toch een dood normale ARC treffen ... saai! :?
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

Bakeyman

Re: RE: SPA, wie ?

di okt 18, 2011 22:02

nou vooruit dan maar ! omdat jullie zo aan mijnlippen zitten.
ik ben de beroerdste niet zoals jullie weten!
een vriendje van mij zei tijdens de KWT , joh kerel!! gewoon doen, niet uitstllen meer , actie !
verdomd in een zwak moment het pantser gepakt en op naar Spa en laat de kanooonen maar bulderen.
helegaar geen sinecure kan ik jullie vertellen. onderweg begon het al met een lifster waar ik bij nader inzien toch veel verdachte kenmerken van het andere geslacht herkende.
maar daar later over meer.
ik dwaal af.
deze veldtocht begon al onderweg tekenen te vertonen van een volkomen disaster. een real nightmare kan ik je zeggen.
Bij het aanrijden van het grote plein van de barmhartige samaritaan in centrumSpa bekroop mij al het gevoel, vreemde toestanden! een twilight zone!
de kenner begrijpt mij.
ik mistte wat en had een rood glanzende koffer naast mij op de stoel , de lifster was die vergeten bij het uitstappen in St.Dracule du Croixx.
ik dwaal af.
He t grote pantser na de opstart protocol d' dikke Bertha kwamen de vlammen uit den piep ! dat was een gelukzalig moment , heet eerste sinds het oprukken naar Spa.
ZOU HET DAN TOCH NOG GOEDKOMEN?
maar goed om een lang verhaal kort te maken , het regende met bakken uit de hemel , de Cadi lag onderaan in la source, het bordeel zat weer vol.
de zaterdag avond was wederom een orgie aan drank in the mess.
een hap een slok en een plas enalles was weer zoals het was .
op politie berichten lees ik zojuist dat in het nagelegen kasteel van Du Croixx een moord is gepleegd op een schone maagd.
Gelukkig heeft men een verdachte, een geboren en getogen man van Nederlandse afkomst die naast zijnnormale leven een rol vervulde in de roze kelders van Antwerpen als T Girl.
Niemans wist ervan ! ze dachten dat hij naar kantoor ging.of een pakje sigaretten ging halen. light! dat dan weer wel.
verdomd ! dat koffertje !
met het cool sweat on my face klikte ik het koffertje open.
jongens ik kap.
volgende keer meer. het regent nog steeds ! dus dat honkballen op de stormbaan van Cuba gaat ook niet door.
wordt vervolgd. , en nee ! ik ga echt niet verder, niet aandringen!! hahahahah, nee ik stop want ik ga naar bed.
:? Kolere Chris, wat een wazig verhaal :D

Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

Re: RE: SPA, wie ?

ma okt 24, 2011 00:09

nou vooruit dan maar ! omdat jullie zo aan mijnlippen zitten.
ik ben de beroerdste niet zoals jullie weten!
een vriendje van mij zei tijdens de KWT , joh kerel!! gewoon doen, niet uitstllen meer , actie !
verdomd in een zwak moment het pantser gepakt en op naar Spa en laat de kanooonen maar bulderen.
helegaar geen sinecure kan ik jullie vertellen. onderweg begon het al met een lifster waar ik bij nader inzien toch veel verdachte kenmerken van het andere geslacht herkende.
maar daar later over meer.
ik dwaal af.
deze veldtocht begon al onderweg tekenen te vertonen van een volkomen disaster. een real nightmare kan ik je zeggen.
Bij het aanrijden van het grote plein van de barmhartige samaritaan in centrumSpa bekroop mij al het gevoel, vreemde toestanden! een twilight zone!
de kenner begrijpt mij.
ik mistte wat en had een rood glanzende koffer naast mij op de stoel , de lifster was die vergeten bij het uitstappen in St.Dracule du Croixx.
ik dwaal af.
He t grote pantser na de opstart protocol d' dikke Bertha kwamen de vlammen uit den piep ! dat was een gelukzalig moment , heet eerste sinds het oprukken naar Spa.
ZOU HET DAN TOCH NOG GOEDKOMEN?
maar goed om een lang verhaal kort te maken , het regende met bakken uit de hemel , de Cadi lag onderaan in la source, het bordeel zat weer vol.
de zaterdag avond was wederom een orgie aan drank in the mess.
een hap een slok en een plas enalles was weer zoals het was .
op politie berichten lees ik zojuist dat in het nagelegen kasteel van Du Croixx een moord is gepleegd op een schone maagd.
Gelukkig heeft men een verdachte, een geboren en getogen man van Nederlandse afkomst die naast zijnnormale leven een rol vervulde in de roze kelders van Antwerpen als T Girl.
Niemans wist ervan ! ze dachten dat hij naar kantoor ging.of een pakje sigaretten ging halen. light! dat dan weer wel.
verdomd ! dat koffertje !
met het cool sweat on my face klikte ik het koffertje open.
jongens ik kap.
volgende keer meer. het regent nog steeds ! dus dat honkballen op de stormbaan van Cuba gaat ook niet door.
wordt vervolgd. , en nee ! ik ga echt niet verder, niet aandringen!! hahahahah, nee ik stop want ik ga naar bed.
Wanneer komt het Ardenneroffensief van de piraten met de blauwe tank?
Alfa romeo: The art of the machine!

Gebruikersavatar
christiaan
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 01:08
Locatie: nabij Den-Haag

Re: RE: SPA, wie ?

ma okt 24, 2011 16:12

dat vergt een lange voorbereiding waarbij de inlichtingen diensten nu op volle toeren draaien, dat kan ik jullie verzekeren!
Des al niet te min met de ware doodsverachting is helegaar alles mogelijk, waar een wil is ..is een weg.
Volgens vrienden van vrienden en daar weer kennissen van is zware en belastende informatie naar boven gekomen wat de moord op de schone maagd in een geheel ander perspectief zet.
Maar daar later over meer.
je moet gewoon nog meer gas geven.

Gebruikersavatar
christiaan
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 01:08
Locatie: nabij Den-Haag

Re: RE: SPA, wie ?

di dec 13, 2011 02:12

belastende informatie , belastende informatie . er bekroop mij zojuist een belastend gevoel! het verdomde koffertje ! zouden die vrienden van vrienden en daar weer kennissen van er meer van weten ! ze weten dat ik het klote koffertje heb. wat moet ik ermeee, ik moet er vanaf.zou iedereen in het grote manne complot zitten zonder dat ik ervan afweet. word de Baron gepiepeld op een vreselijke manier !
De Baron had het niet meer en dat kan ik jullie verzekeren. er zijn mensen voor minder door de grijze muizen gegrepen.
u kent ze vast wel.
In de stromende regen onderin La Source stond ik daar tussen de pannen en potten, schuddende caravans waarvan ik niet wist dat die zo diep konden kreunen.
zeg mijn waarde ..wat zijn de belastende infodingen enzo , zo onschuldig mogelijk, toch.Het antwoord was stuitend ...BITTERBALLEN. !!! huh hoe bedoel je stammelde ik want bij Bitterballen krijg ik vreemde visioenen en moet dan aan jengelende kleine kinderen denken. jah!! BITTERBALLEN ! het schijnt met Bitterballen , die ballen BITTERBALLEN! ..!!
Oh !! ik zeg NEE DAT IS NIET WAAR, snapte er niets van ,deed ik alsof, maar ik dacht..alles maar dan ook alles afzwakken! goede strategie zeker als er niets te ontkennen valt, dat dan weer wel. De de clou was dat de Baron zich een hoedje schrok! niet voor niets Baron de laClou.
Was het niet de lifster die iets over BIETSERBALLEN mompelde en mij toen aankeek met een blik van. STOP bij de eerste de beste KOT de friterie .
Om gek van te worden want dat dacht ik, ik bedoel over dat Kot! dat andere was ik namelijk al,dat dan weer wel. want bij Bietserballen denk ik weer aan volwassen kerels met katoenen zwembroeken druk doende schijnbaar niet aanwezig te zijn , waar niemand wat van zegt maar alleen maar glimlachend voorbijloopt..ook zoiets maar dat terzijde, in het peuterbadje van het openbare zwembad met de rose glijbaan, de rose glijbaan. weer zoiets.
De baron is out ! kan niet meer , rose glijbanen, Bietserballen, Bitterballen ,schuddende caravans en een voorbereidend offensief in de ardennen nog te gaan.
Ik smeer hem, en wel nu.!
je moet gewoon nog meer gas geven.

Gebruikersavatar
christiaan
Member
Member
Berichten: 243
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 01:08
Locatie: nabij Den-Haag

Re: RE: SPA, wie ?

di dec 13, 2011 02:12

doeii
je moet gewoon nog meer gas geven.

Terug naar “Racen - Algemeen”