Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1636
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

Entresolvloer

wo feb 07, 2024 16:08

Aangezien ik gestopt ben met mijn opslagruimte en de nieuwe huurder de entresolvloer niet wil overnemen staat deze te koop.

Betreft 6 stalen staanders met stalen verbindingsbalken, en houten balken en vloerplaten in de lengte.
2,60m hoog, 2,90m breed. Lengte 6 meter.
Ideaal voor het vergroten van oppervlak om spullen op te slaan.

Zie foto's op marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m2098853842

Prijs nu 900 euro.
Op te halen voor 1 mei.
Laatst gewijzigd door Rainier155 op di apr 23, 2024 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1636
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

Re: Entresolvloer

vr mar 22, 2024 14:00

Nog steeds te koop. Vorige marktplaatslink was verlopen, nu aangepast.

Verder staat het spul in de weg, nieuwe huurder van mijn opslag heeft de ruimte nodig, indien niet zsm verkocht gaat het weg met oud ijzer.
Laatst gewijzigd door Rainier155 op di apr 23, 2024 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Johnboy
Junior Member
Junior Member
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jun 10, 2012 21:15
Locatie: Veenendaal

Re: Entresolvloer

vr mar 22, 2024 20:35

Nog steeds te koop. Vorige marktplaatslink was verlopen, nu aangepast.

Verder staat het spul in de weg, nieuwe huurder van mijn opslag heeft de ruimte nodig, indien niet zsm verkocht gaat het weg met oud ijzer.
En nee, biedingen onder de 1000 euro zijn nog steeds zinloos. :)


Rainier, ik heb er zelf geen interesse of belang bij, maar ik snap het niet.
De spul staat in de weg, biedingen onder de €1000 is zinloos, als het niet snel wordt verkocht, gaat het weg met oudijzer?
Als oudijzer, ga je nooit €1000 reden, jammer dat je geïnteresseerde forum leden en Alfa liefhebbers, niks gunnen :idea: .
Alfa 156 SW Ti, 2.0 JTS, '04 (opknapper)
Alfa 155 2.5 V6 '96 (opknapper)
Alfa 155 2.5 V6 '95 (sloper, Duits papieren)
Alfa 155 2.5 V6 '96 (opknapper, Duits papieren)
Alfa 155 2.0 16V '95 (opknapper)
Mercedes 309D, '78 (5 cilinder, 5 bak, oprijwagen)

Roland Artc88
Full Member
Full Member
Berichten: 373
Lid geworden op: di nov 18, 2008 09:07
Locatie: Enschede

Re: Entresolvloer

di mar 26, 2024 10:42

Ik begrijp het ook niet zo goed.

Gebruikersavatar
d8cosh
Member
Member
Berichten: 214
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 00:10

Re: Entresolvloer

vr mar 29, 2024 00:07

Ik ook niet, en vind het een wat vreemde opstelling.
Jammer.

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8824
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

Re: Entresolvloer

vr mar 29, 2024 10:19

Het staat er wat lomp, maar ik snap het ergens ook wel. Als het blijkbaar geen waarde heeft voor een ander, kun je het spul net zo goed in de balenpers drukken, want dan heb je er in ieder geval ook geen gedoe van. Want in de praktijk is het helaas vaak zo dat mensen die het dan 'voah wenagh' op willen komen halen het op het moment suprême toch af laten weten, geen transport kunnen regelen, willen dat je het nog even langer in opslag houdt tot ze zelf ruimte hebben, of toch nog een boel andere noten op hun zang hebben. Dan heb je als verkoper een heleboel getob, amper een stuiver voor je handel gekregen en met een beetje pech kun je alsnog op het laatste moment naar het oud ijzer. Dan kun je jezelf een boel ergernis besparen door een prijs neer te zetten die de fantasten buiten de deur houdt. Misschien is het dan wel handiger om het ultimatum 'anders gaat het naar het oud ijzer' niet mee te adverteren maar dat voor jezelf te houden, en dan als het eenmaal naar het oud ijzer is te zeggen: 'VERKOCHT!' :mrgreen:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
@PM
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2992
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

Re: Entresolvloer

vr mar 29, 2024 19:32

Je vergeet nog "zelf niet meer reageren". Dat heb ik als potentieel koper (niet van deze vloer) weleens bij de hand gehad :roll:
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

m-klene
Newbie
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr apr 21, 2023 11:29

Re: Entresolvloer

za mar 30, 2024 17:28

Ik snap het wel.
In mijn hoofd werkt het 't (ook) zo.
Als iemand niet wil betalen wat iets waard is, dan geef of gooi ik het liever zelf weg...

Dus: de stelling: betaal wat het waard is en anders niet, komt bij mij heel reëel over.
Maar, ik snap ook dat anderen daar anders over denken...

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1733
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Re: Entresolvloer

za mar 30, 2024 21:03

Ik moet toegeven: ik ben hier bij nader inzien (vooral door het bericht van Yuri) wel iets anders over gaan denken.

Want ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat ik iets voor 'errug weinig' had verkocht en dat de koper toch niet meer kwam opdagen.
Dan had ik het liever binnen een uur kort en klein geslagen, beter dan eerst een dag werk met twee man om alles netjes te demonteren.....
Maar goed; zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar en daar leer je van. (Ik ben geen ezel maar zelfs die stoot zich niet 2x aan dezelfde steen.)

Er is ook wel een makkelijke oplossing: bij het eerste contact en bij de afspraak meteen een aanbetaling vragen en anders gaat het feest verder niet door. Dat hoeft niet eens veel te zijn, elk bedrag is al voldoende om te zien of je koper serieus is of een fantast/klaploper.

(Maar de advertentietekst had wel wat fijnzinniger mogen zijn, om eventuele geinteresseerden niet bij voorbaat af te schrikken.....)

.

Johnboy
Junior Member
Junior Member
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jun 10, 2012 21:15
Locatie: Veenendaal

Re: Entresolvloer

zo mar 31, 2024 20:30

Ik moet toegeven: ik ben hier bij nader inzien (vooral door het bericht van Yuri) wel iets anders over gaan denken.

Want ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat ik iets voor 'errug weinig' had verkocht en dat de koper toch niet meer kwam opdagen.
Dan had ik het liever binnen een uur kort en klein geslagen, beter dan eerst een dag werk met twee man om alles netjes te demonteren.....
Maar goed; zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar en daar leer je van. (Ik ben geen ezel maar zelfs die stoot zich niet 2x aan dezelfde steen.)

Er is ook wel een makkelijke oplossing: bij het eerste contact en bij de afspraak meteen een aanbetaling vragen en anders gaat het feest verder niet door. Dat hoeft niet eens veel te zijn, elk bedrag is al voldoende om te zien of je koper serieus is of een fantast/klaploper.

(Maar de advertentietekst had wel wat fijnzinniger mogen zijn, om eventuele geinteresseerden niet bij voorbaat af te schrikken.....)

.
+1, ben 80% mee eens
Alfa 156 SW Ti, 2.0 JTS, '04 (opknapper)
Alfa 155 2.5 V6 '96 (opknapper)
Alfa 155 2.5 V6 '95 (sloper, Duits papieren)
Alfa 155 2.5 V6 '96 (opknapper, Duits papieren)
Alfa 155 2.0 16V '95 (opknapper)
Mercedes 309D, '78 (5 cilinder, 5 bak, oprijwagen)

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1636
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

Re: Entresolvloer

di apr 23, 2024 15:43

Het staat er wat lomp, maar ik snap het ergens ook wel. Als het blijkbaar geen waarde heeft voor een ander, kun je het spul net zo goed in de balenpers drukken, want dan heb je er in ieder geval ook geen gedoe van. Want in de praktijk is het helaas vaak zo dat mensen die het dan 'voah wenagh' op willen komen halen het op het moment suprême toch af laten weten, geen transport kunnen regelen, willen dat je het nog even langer in opslag houdt tot ze zelf ruimte hebben, of toch nog een boel andere noten op hun zang hebben. Dan heb je als verkoper een heleboel getob, amper een stuiver voor je handel gekregen en met een beetje pech kun je alsnog op het laatste moment naar het oud ijzer. Dan kun je jezelf een boel ergernis besparen door een prijs neer te zetten die de fantasten buiten de deur houdt. Misschien is het dan wel handiger om het ultimatum 'anders gaat het naar het oud ijzer' niet mee te adverteren maar dat voor jezelf te houden, en dan als het eenmaal naar het oud ijzer is te zeggen: 'VERKOCHT!' :mrgreen:
Dat dus. :)
Bovendien interesseert het mij geen reet wat anderen er van vinden als ik het weggooi. Dan moet je het maar kopen en ophalen. Sommige mensen zijn vooral heel goed in het roepen van "zonde" en "jammer" maar zodra ze een prijs horen dan hoor je ze niet meer.

Inmiddels heb ik de prijs alsnog verlaagd naar 900 euro, maar het moment van naar het oud ijzer komt steeds dichterbij... En nee de oud ijzerman gaat er ook niks aan verdienen behalve de kiloprijs, want ik slijp de handel doormidden voordat hij het meeneemt. :)
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Roland Artc88
Full Member
Full Member
Berichten: 373
Lid geworden op: di nov 18, 2008 09:07
Locatie: Enschede

Re: Entresolvloer

do apr 25, 2024 11:27

En nee de oud ijzerman gaat er ook niks aan verdienen behalve de kiloprijs, want ik slijp de handel doormidden voordat hij het meeneemt. :)
:shock:

sebastiaan
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 829
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 19:53
Locatie: Veen, NB

Re: Entresolvloer

do apr 25, 2024 11:41

En nee de oud ijzerman gaat er ook niks aan verdienen behalve de kiloprijs, want ik slijp de handel doormidden voordat hij het meeneemt. :)
:shock:
Echt, hoe lomp kun je zijn.... Waarom zou je in vredesnaam tijd besteden aan het doorslijpen van het spul als iemand anders er wellicht nog wat mee kan. Ongeloofelijk...

Gebruikersavatar
d8cosh
Member
Member
Berichten: 214
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 00:10

Re: Entresolvloer

do apr 25, 2024 13:06

Je zou kunnen reageren dat je medeforummer en oud ijzer boer bent, misschien dat je dan het wel gegund wordt.
Al heb ik mijn twijfels, maar het is te proberen.
Natuurlijk wel voor 1mei ophalen.

superjesse
Full Member
Full Member
Berichten: 353
Lid geworden op: ma nov 03, 2014 18:07

Re: Entresolvloer

do apr 25, 2024 15:19

Wat een discussie zeg.
Het betreft zijn spul en zijn centen, laat hem lekker bepalen wat ie ermee wil doen
In bezit:
1975 Alfa Romeo Alfetta GT 1.8
1977 Alfa Romeo Giulia Nuova 1.6
1984 Alfa Romeo Giulietta 1.6

Gehad:
1973 Alfa Romeo Giulia Super 1.3
1975 Alfa Romeo Alfetta 1800 sedan
2012 Alfa Romeo Mito 1.3 jtdm
2003 Alfa Romeo 156 berlina

Terug naar “Gespot”