vV
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Contacteer: Website

ALU hubs GTV6/TS

wo mei 02, 2018 17:12

Via engels contact worden aluminium hubs voor de alfa GTV6 en andere types die dezelfde gebruiken (dat uitzoeken/opgeven is eigen verantwoording, ga ik niet uitzoeken en heb ik geen verstand van) Worden standaard geboord op 5x98 maar bij meerdere sets kan op bv 5x 100 geboord worden. Doet ie pas vanaf minimaal 2 sets. 1 daarvan is voor mij. Heb dus een tweede nodig.
Kosten zijn tegen de huidige koers een 355 euro. en een beetje aandeel in verzendkosten. Worden zwart geanodiseerd geleverd.

Let op: bestelling deze week! levering 5-6 weken bij mij. Van hier hangt het ervan af hoe je het hebben wilt. Meenemen naar bv SS kan. Ophalen bij een aantal adressen in mijn regio (Nijmegen/Arnhem ) waar je bekend bent kan ook.
Ik ga niets voorschieten, kan wel de overboeking naar engeland regelen.

gewichtsvoordeel een 1,2 kg per hub. en betere warmteafvoer, dus beter voor lager. Worden geleverd zonder lager.

Opgave per PB
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Terug naar “Gespot”