Pagina 2 van 2

Re: Gesloten filter, kelkjes? Pipercross?

Geplaatst: wo jun 03, 2015 12:22
door frankalfa
...

Iemand ervaring met Fredriks in Goes?
Niet met de auto wel met de japanse brommert van mn maat, is al een hele poos terug overigens (2003?). Dynojet aanpassing en wat factory Yamaha spul erop gemeubeld daar + afstellen op de bank, mi kundige lui in ieder geval. Hoe t zit met de 4-wielers weet ik dus niet.

Grtz,fRank

Re: Gesloten filter, kelkjes? Pipercross?

Geplaatst: wo jun 03, 2015 13:38
door berlinista
Frisse B7es... Beter dan HL..

Re: Gesloten filter, kelkjes? Pipercross?

Geplaatst: wo jun 03, 2015 20:44
door ronald
Ja toch wel? Ik had al zo'n idee, loopt gewoon niet zo mooi nu. Kan het eens proberen of het wat scheelt. NGK B7ES?

Re: Gesloten filter, kelkjes? Pipercross?

Geplaatst: do jun 04, 2015 07:02
door Ton
Je kunt gerust naar Freriks , is niet vies van een Nord blokje

Re: Gesloten filter, kelkjes? Pipercross?

Geplaatst: vr jun 12, 2015 13:31
door Alessandro
Ik wil daar wel beslagen ten ijs komen eerlijk gezegd. .. klepspeling staat goed, ontsteking op tijd, frisse 2HL's en rotor/kap/kabels... :-k ik ben benieuwd!
Alle sproeiers schoon van binnen? (acc pompen afgesteld, synchroon gesteld, etc.?)..............
Ook mijn Jet gaat over twee weken op de rollenbank omdat hij veel te arm loopt.
Te arm zeg je => is dat een gevoel of heb je dat (kunnen) meten?
Zeker bij gelijkmatige snelheid is het constant hikken en puffen. Ik zou eigenlijk het originele filter willen houden. Is zo'n vervangend K&N filter een optie of doet dat niks extra's?
Welke ontsteking zit er op de Jet; Magneti Marelli of Bosch?

Re: Gesloten filter, kelkjes? Pipercross?

Geplaatst: wo okt 07, 2015 15:03
door JoorZ105
kwam deze tegen.

zou dat nou het effect hebben van lange kelken?
Afbeelding

wel prijzig trouwens (400 pleuro :oops:)