Rees Cees

polyester schermen en motorkap voor 33

di jan 11, 2005 09:15

al eerder heb ik op het forum geschreven dat ik voor mijn raceauto polester schermen, motorkap en koplamp kapjes wil laten maken.

Nu heb ik met de mallenmaker gesproken en de prijzen zijn ongeveer als volgt

voorscherm ± 175 euro
motorkap± 375 euro
koplamp kapjes per twee 75 euro

het wordt allemaal ongespoten geleverd (ivm gewicht voor eventuele gelcoat) verder is de verwerking van keflar ook mogelijk (prijzen hiervan weet ik nog niet)

indien iemand interesse heeft dan laat ik er wat meer maken dan alleen voor mij.

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

di jan 11, 2005 10:23

In Duitsland zit een bedrijf met een 33 racer die al een aantal polyester delen heeft (dus ook de mallen). Via hun site kun je de delen zoals de motorkap ook bestellen... misschien ben je goedkoper uit als je daar eens contact mee hebt?

Ik heb geen idee wat de kwaliteit of prijs van de spullen is ofzo, maar ik dacht ik meld het even.

Als je interesse hebt laat maar wat weten dan zal ik het email adres eens opzoeken.

Rees Cees

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

di jan 11, 2005 10:59

@ reijnaje:

graag.

want het laten maken van de mallen gaat veel geld kosten.

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

di jan 11, 2005 12:48

Email: east-racing@t-online.de
Website: www.east-racing.de

Ik heb interesse in de polyester voorbumper (op basis van de Zender voorbumperspoiler) die zij op de site hebben staan. Alleen gaat de communicatie wat traag. Zal ook wel komen omdat ik niet goed Duits spreek en zij niet goed Engels. Als jouw Duits beter is als dat van mij en bij jou de communicatie wel vlot gaat kunnen we wellicht de delen samen bestellen en zodoende misschien korting krijgen of in ieder geval wat doen aan de verzendkosten ...

ToonQV

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

di jan 11, 2005 17:16

Hoe komen die lichtkapjes er uit te zien?

Rees Cees

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

di jan 11, 2005 17:18

@ toon qv
de lichtkapjes zien er net zo uit als de koplampglazen (die ze vervangen) is niet voor straatauto´s

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

do jan 13, 2005 14:38

@Forza33: Maar dan wel met koelopeningen om je carbs van meer koele lucht te voorzien? Of is daar te weinig winst mee te behalen?

wrecker33

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

vr jan 14, 2005 22:44

gelukt met die speciaale voorbumper met spoiler ik wil ook wel weten wat ze kosten?

Rees Cees

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

za jan 15, 2005 08:49

bumper en spoilers moeten jullie helaas maar zelf gaan maken. het is nl heel veel werk om een mal te maken van ABS (het kunstof waar de bumper oorspronkelijk van is) wordt deus gewoon veel te duur.
ik ga dus alleen maar voorschermen en motorkappen laten maken (ip alleen voor raceauto´s)

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

do jan 20, 2005 23:38

Vroeger, toen alles beter was, hobbieden we 75 bumpers op oude giulietta 116s.
Is het niet mogelijk om een van die poly 75 bumpers van Jaco op je 33 te plakken? beetje knippen zagen en plakken met wat matjes polyester en daar wat fraais van maken? Ik durf te zeggen dat dat moet kunnen....
75 bumpers op een giulietta was best te doen. Stond ERG ES30 , die toen net uit waren. ze waren alleen te lang aan de zijkanten, en dat pasten we vrij eenvoudig aan. (slijptolletjeeeee) Stopten er zelf Sud QV lampen in....Ook dat paste wonderwel...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

zo jan 30, 2005 22:37

Het heeft even geduurd maar ik kreeg vandaag dan toch reactie op mijn vraag over de prijs van de verschillende 33 delen:

Tür vorn 4,5kg 195 Euro/Stück
Tür hinten 4,5kg 195 Euro/Stück
Motorhaube ohne Rahmen 5kg 195 Euro/Stück
Motorhaube mit Rahmen 6kg 235 Euro/Stück
Heckflügel 2kg 130 Euro/Stück
Zender Frontspoiler 190 Euro/Stück

Alle Preise inkl 16% MwSt.

Het gaat mij om de Zender voorbumper, als we gezamelijk bestellen kunnen we waarschijnlijk wel wat aan de prijs doen...

Rees Cees

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

ma jan 31, 2005 09:02

Ja dat mailtje kreeg ik ook.

Tevens denk ik dat je er voor een straatauto niet mee weg komt ivm de verzekering bij ongelukken met medeweggebruikers.
Daar heb je met een raceauto ook wel mee te maken maar dat is geen openbareweg.

Ik heb 2 motorkappen besteld.

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

ma jan 31, 2005 09:06

Ik denk inderdaad ook niet dat het voor een straatauto geschikt is. Laat staan dat het nut heeft op een straatauto.

Op een circuitauto heeft het zeker nut ivm gewichtsverdeling.

Het ging mij ook alleen om de Zender voorbumper om mijn set (sideskirts en achterbumper heb ik al) compleet te maken.

Gebruikersavatar
Raimon
Guru
Guru
Berichten: 1316
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:14
Locatie: Nieuwegein

RE: polyester schermen en motorkap voor 33

di feb 01, 2005 20:30

Ik heb eventueel ook wel interesse in die voorbumper...

Rees Cees

Re: RE: polyester schermen en motorkap voor 33

wo feb 02, 2005 18:29

Ik heb eventueel ook wel interesse in die voorbumper...
tot je die oma op de zeebra perongeluk schept en de polyester delen operatief verwijderd moeten worden :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Terug naar “Tuning onderwerpen”