Eindelijk.....er zit weer wat progressie in het projectje.....
Ik heb het spaghetti spruitstuk in stukken gezaagd en het laatste deel, van 2 naar 1, is nu van 48mm:
Voor:
Na:
Wordt op dit moment afgelast door m'n mannetje met een TIG apparaat.
En zo moet het er uitkomen te zien, ben benieuwd hoe het gaat klinken!!
Vond ook nog een setje goede gele Koni's voor achter, deze ook gemonteerd dus nu rondom voorzien van gele Koni's
Zit alleen nu nog een beetje met de afstelling van de motor. Tijdens de APK zijn de CO schroeven compleet verdraait en niet meer terug gezet op de juist positie.
Daarom heb ik de motor afgesteld met de kwik kolom, zodat dit i.i.g goed is. Echter hoe kan ik het CO bepalen tijdens rijden? Stationair staat ie rijk, ongeveer 8%.
Dit komt ook door de vergrote stationair sproeiers. Tevens 'sputtert' er veel zwarte troep uit de uitlaat ik vermoed de overvloedige benzine.
Iemand idee of suggesties? Of is de oplossing wederom de vermogensbank op? Of een wide band lambda monteren?
Alvast bedankt,
Martijn